XXL Nutrition

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
je kunt ook eens pinch flips proberen; een plaat van 10-15 of 20 kilo in 1 hand houden, in de lucht omdraaien en weer opvangen ( kijk anders eens op Google)

ik heb het een tijdje met 10 kilo gedaan!
;)

misschien is er nog wat van op DBB te vinden: zoekfunctie -> pinch flips

http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/pinch-flips-38903/

:D
is idd een leuke oefening. Geheid dat de plate een keer op de grond ketst, dus pas wel op voor je tenen ;)

Training vanavond:

Extra griptraining gedaan maar het voelde zwaarder aan dan de vorige keer.

Plate pinch: (in elke hand een schijf. Bij de eerste schijf die valt stopt de tijd.)
10kg, 2 min. 15 sec.
15kg, 1 min. 01 sec.
20kg, 0 min. 35 sec.

Farmer hold: (60kg dumbbells)
1 x 40 sec.
1 x 25 sec. (hij gleed uit mijn linkerhand)
1 x 37 sec.

Static hold behind back: (olymp. halter, elk gewicht 5 sec. vasthouden)
1 x 100kg
1 x 120kg
1 x 140kg
1 x 160kg vanaf hier lukt het mij niet om hem achter me te houden
1 x 180kg
1 x 200kg na 3 sec. gaf mijn linkerhand het op dus FAILED

Forward hold, 25kg: (is geen gripoefening maar wel leuk)
1 x 37 sec.
1 x 32 sec.

Op zich wel een lekkere training maar mijn linkerhand werkte niet echt mee vandaag terwijl het de vorige keer mijn rechterhand was die minder was.
De farmer hold viel vandaag tegen want daar zat ik zo'n 10 sec. onder mijn beste tijd van de vorige keer de rest ging wel lekker.

Grippy-Viking ! Kon je niet beter hamerslingeren ? ;)

• Topic Starter Topic Starter
is idd een leuke oefening. Geheid dat de plate een keer op de grond ketst, dus pas wel op voor je tenen ;)

Hmmm, denk dat ik het toch maar bij plate pinch hou. Het staat zo slordig als ik met mijn voet in het gips op een wedstrijd kom, hahaha!

goed bezig kerel:D

Tnx!

Vanmiddag weer gestretched (10 min.). Op dit moment zit er niet zoveel vooruitgang in maar dat zal wel een kwestie zijn van de aanhouder wint dus ik ga er gewoon lekker mee door. Verder is vandaag een rustdag.

Beetje een tegenvaller gehad vandaag. Omdat de verhuizing uitliep ben ik een onderdeeltraining misgelopen waar ik eigenlijk behoorlijk veel zin in had.
De verhuizing was op zich ook een training omdat de meubels allemaal vrij zwaar waren en trappen op en af moesten, maar toch!
Achteraf wel gestretched om alles lekker soepel te houden. Dat was mijn training voor dit weekend. :mad:

k*t training had zelf ook rare training vandaag:P check mn log maar:P

die 5 euro wak dr mee kreeg zit t wel goed... was net na t werk mijn"training"

Das jammer!

ja klopt:P had liever doorbetaald en die 5 euro:P

Idd jammer dat je er niet was, was weer leuk vandaag.

Ja, ik baal er ook echt van want ik had best wel naar deze training uitgekeken maar het verhuizen ging veel langzamer dan verwacht. Volgende keer dan maar weer.

Beetje een tegenvaller gehad vandaag. Omdat de verhuizing uitliep ben ik een onderdeeltraining misgelopen waar ik eigenlijk behoorlijk veel zin in had.
De verhuizing was op zich ook een training omdat de meubels allemaal vrij zwaar waren en trappen op en af moesten, maar toch!
Achteraf wel gestretched om alles lekker soepel te houden. Dat was mijn training voor dit weekend. :mad:

Lekkere training ! :D

ben je ook bekend met pnf stretchen? gaat een stuk sneller. Je brengt je spier licht in stretch, dan span je em aan redelijk hard voor een seconde of 5, na het ontspannen gelijk een stukje verder rekken. in een stretch dit een keer of 2,3 doen. Op deze manier krijg je ook kracht in grotere rom.

Je hebt in ieder geval wat cardio gedaan én je spiertjes gebruikt :D

Woont ze nu mooi ? :p

Ja, het is wel een leuk huisje alleen een stuk kleiner maar dat wilde ze ook. Ik hoop alleen niet dat het gaat vervelen en dat ze dan nog een keer wil verhuizen want ik heb even genoeg verhuizingen gedaan de laatste tijd :D

ben je ook bekend met pnf stretchen? gaat een stuk sneller. Je brengt je spier licht in stretch, dan span je em aan redelijk hard voor een seconde of 5, na het ontspannen gelijk een stukje verder rekken. in een stretch dit een keer of 2,3 doen. Op deze manier krijg je ook kracht in grotere rom.

Nee, daar ben ik niet echt bekend mee. Weet je misschien waar ik meer info kan vinden?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven