Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Training vanavond:

Bentover row:
1 x 5 x 100
1 x 5 x 110
1 x 5 x 120
1 x 5 x 130
1 x 5 x 140
1 x 3 x 150
1 x 3 x 160 PR
1 x 1 x 170 PR

Hang pull:
1 x 5 x 50
1 x 5 x 60
1 x 5 x 70
1 x 5 x 80
1 x 3 x 90
1 x 1 x 100 Failed (kwam maar tot onderkant borst)

Small grip pull up:
5 x 5 x BW (130)

Dumbbell curl: (bewust licht gedaan)
5 x 5 x 30

Lekkere training met mooie PR's op de BOR.

Training vanavond:

Bentover row:
1 x 5 x 100
1 x 5 x 110
1 x 5 x 120
1 x 5 x 130
1 x 5 x 140
1 x 3 x 150
1 x 3 x 160 PR
1 x 1 x 170 PR

Hang pull:
1 x 5 x 50
1 x 5 x 60
1 x 5 x 70
1 x 5 x 80
1 x 3 x 90

Small grip pull up:
5 x 5 x BW (130)

5 x 5 x 30

****ing Hell die BOR :eek: daar zou menig geen jaloers op zijn om te deadliften ;) Die pulls mogen er ook wezen, de 25 kg gaat naar de 5 m ! ;)

****ing Hell die BOR :eek: daar zou menig geen jaloers op zijn om te deadliften ;) Die pulls mogen er ook wezen, de 25 kg gaat naar de 5 m ! ;)

Tnx, ik was er zelf ook wel blij mee :D Ik ben benieuwd wat het voor effect gaat hebben op de wedstrijdonderdelen. Voor mijn gevoel zit er nog veel meer in :wl:

Training vanavond:

Bentover row:
1 x 5 x 100
1 x 5 x 110
1 x 5 x 120
1 x 5 x 130
1 x 5 x 140
1 x 3 x 150
1 x 3 x 160 PR
1 x 1 x 170 PR

Hang pull:
1 x 5 x 50
1 x 5 x 60
1 x 5 x 70
1 x 5 x 80
1 x 3 x 90

Small grip pull up:
5 x 5 x BW (130)

5 x 5 x 30

proficiat met je PR's!

MONSTER BOR's!!
:eek::D

Vanochtend 15 minuten gestretched en het gaat steeds beter. Verder een rustige dag en vanavond weer een strongmantraining. Werd tijd ook want de vorige was al weer twee weken geleden door omstandigheden.

Vanochtend 15 minuten gestretched en het gaat steeds beter. Verder een rustige dag en vanavond weer een strongmantraining. Werd tijd ook want de vorige was al weer twee weken geleden door omstandigheden.

wanneer ga je weer gooien (behalve as zaterdag dan...)
of durf je ze niet meer te posten ?

HAHA ik blijf lekker zeiken !:D

wanneer ga je weer gooien (behalve as zaterdag dan...)
of durf je ze niet meer te posten ?

HAHA ik blijf lekker zeiken !:D

Hahaha, dat is een goeie! "durf je ze niet meer te posten", hahaha.
Nee, ik heb gewoon zo weinig (lees: NIET) gegooid de laatste tijd buiten de zaterdagtrainingen om. Maar daar gaat nu weer verandering in komen!

(Eigenlijk wil ik mijn stats geheim houden :D )

HAHAHA, vanaf volgende week ga ik weer vaker buiten trainen en ik zal het ook in mijn log zetten hoor :aai: Daar was mijn log eigenlijk ook voor bedoelt (dat de concurentie meer inzage in mijn resultaten kreeg), hahaha :D

Mijn vrouw is op cursus twee dagen , dus kan ik vanavond NIET naar de gym, morgen ben ik vrij, dus dat zal wel veel buiten spelen worden met de kids !

sterk man!

Mijn vrouw is op cursus twee dagen , dus kan ik vanavond NIET naar de gym, morgen ben ik vrij, dus dat zal wel veel buiten spelen worden met de kids !

Is ze gewoon twee dagen helemaal niet thuis? Heftig :cool: ! Jammer dat dan juist de tv het niet doet. Kan je een keer alles kijken wat jij wilt en dan heb je dit!

Mogen de kinderen toekijken terwijl jij "speelt" of ga je echt wat met de kinderen doen? :D

Is ze gewoon twee dagen helemaal niet thuis? Heftig :cool: ! Jammer dat dan juist de tv het niet doet. Kan je een keer alles kijken wat jij wilt en dan heb je dit!

Mogen de kinderen toekijken terwijl jij "speelt" of ga je echt wat met de kinderen doen? :D

HAHA, wat denk jezelf, IK bepaal zowiezo wat er gekeken wordt en de kinderen redden hun reet wel buiten als ik aan het gooien ben :D
Handig als ze wat ouder zijn ! Jouw tijd komt nog wel ;)

PS: Wacko-quote: "check mijn log !"

HAHA:D

HAHA, wat denk jezelf, IK bepaal zowiezo wat er gekeken wordt en de kinderen redden hun reet wel buiten als ik aan het gooien ben :D
Handig als ze wat ouder zijn ! Jouw tijd komt nog wel ;)

PS: Wacko-quote: "check mijn log !"

HAHA:D

deze wacko toch niet?

Strongman onderdeeltraining vanavond:

Ik kan er heel kort over zijn: VOLKOMEN k*t!!!! :mad:

Ik zal 1 voorbeeld geven. Boomstam 90kg eerst maar 2 keer uitstoten en 3e keer failed. Bij de 2e poging gaat dat ding helemaal niet meer de lucht in. :eek: Vervolgens bij de 3e poging knal je hem er gewoon 5 keer uit alsof er niks aan de hand is ???

En over de rest wil ik het niet eens hebben!

Ik weet het, iedereen heeft wel eens mindere dag enzo maar blablablabla......

Conclusie: ik moet de onderdeeltraining anders aan gaan pakken. Later meer hier over.

de rest willen wij wel weten kerel!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven