Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
als ik het goed heb in ieder geval in een boek van pavel, relax into stretching staat in deze link:

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb gelijk alle e-books gedownload. Ik kan de eerste twee maanden vooruit met lezen! (en stretchen, haha)

Training vanavond:

Push press:
1 x 5 x 70
1 x 5 x 80
1 x 5 x 90
1 x 3 x 100
1 x 1 x 110
1 x 1 x 120

One hand dumbbell press:
1 x 5 x 40
1 x 5 x 44
1 x 5 x 48
1 x 5 x 50 (volume PR)
1 x 5 x 54 (volume PR)

Incline bench press:
1 x 5 x 100
1 x 5 x 120
1 x 5 x 130
1 x 5 x 140
1 x 5 x 150

Machine french press:
1 x 5 x 30
1 x 5 x 35
0 x 5 x 40 (gestopt door "omstandigheden")

Tijdens de french press sloeg het noodlot toe! Dit is een extreem zware machine waarbij de de "gewichten" zwaarder zijn dan de vermelde kilo's. Je trekt de beugel van achter je tot boven je hoofd zoals je normaal met de stang zou doen. Ik trok hem iets verder naar voren omdat ik even goed wilde gaan zitten. Mijn concentratie was even weg en de beugel schoot uit mijn handen en het resultaat laat zich makkelijk raden........Ik zit nu met een waanzinnig mooi blauw ei op mijn voorhoofd achter mijn pc en heb het niet zo naar mijn zin. Nadat dit voorval plaatsvondt heb ik mijn training gestaakt omdat ik toch best wel pijn in mijn kop had terwijl ik niet echt kleinzerig ben. Die beugel kwam echt hard aan!!!! Morgen kan ik er waarschijnlijk wel weer om lachen (afhankelijk van hoe groot dat ****ing ei is) :D

proficiat met je PR's!1

beterschap en volgende keer wat rustiger gaan trainen en goed kijken!
;)

Jacco....haha.

Beterschap man!

Wat zijn machines toch gevaarlijk! Losse gewichten, daar moet als beginner mee trainen. :finger:

:jk: Sterkte ermee, neem er anders een foto van, kunnen wij meegenieten. :D

jaja Sport is levensgevaarlijk!

succes dermee

Bedankt voor jullie "medeleven" allemaal, hahaha! Gelukkig is dat ei al weer voor het grootste deel verdwenen en het is niet blauw meer. Het is nu een hele lichte zwelling die beurs aanvoelt dus ik heb het weer overleefd. :D

Gelukkig niet! Het was al vervelend genoeg om gisteren al die grijnzende smoelen op de sportschool te zien (nadat ze zagen dat het niet ernstig was).
Laat staan dat ik vandag mijn dochtertje naar school had moeten brengen met zo'n paasei op mn kop. :D

Gelukkig niet! Het was al vervelend genoeg om gisteren al die grijnzende smoelen op de sportschool te zien (nadat ze zagen dat het niet ernstig was).
Laat staan dat ik vandag mijn dochtertje naar school had moeten brengen met zo'n paasei op mn kop. :D

"waar komen jullie toch vandaan............." enz enz

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hahaha! :d

Training vanavond:

Goodmorning:
1 x 5 x 80
1 x 5 x 90
1 x 5 x 100
1 x 5 x 110
1 x 5 x 120 Volume PR
1 x 5 x 130 PR
1 x 3 x 140 PR
1 x 1 x 150 PR

Pull through:
2 x 8 x 40
3 x 8 x 50

Front squat:
1 x 5 x 80
1 x 5 x 90
1 x 5 x 100
1 x 3 x 110
1 x 1 x 120
1 x 1 x 130
1 x 1 x 140

Leg curl: (licht vanwege pijn zijkant linkerknie)
3 x 8 x 30

Standing calf raises: (licht en op snelheid)
1 x 12 x 200
1 x 12 x 220
1 x 12 x 240
1 x 12 x 260

Lekkere maar zware training vooral voor de onderrug. Het schema wat ik nu volg is best wel zwaar wat voornamelijk komt door de volgorde van de oefeningen volgens mij.

nette training weer!

ga je met die GM ook tot parallel ( dus bovenlichaam) ?
;)

gaat weer goed kerel:D

Vanochtend weer wat lichte stretching gedaan terwijl ik mijn vriendin afbeulde op de sportschool. Ongeveer 10 minuten gestretched. Mijn onderrug was wel nog een beetje stijf van gisteren maar niet zo erg als ik verwacht had.

THAT'S RIGHT! :whip: Zoals het hoort, dat is goed voor haar!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven