chunky
Huge Freak
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn, heftig! Nou ja laat ik het maar rustig opbouwen want anders gaan mijn kuiten verkrampen denk ik.

Lekker aan de wandel ?
Van het weekend weer Fryslân ?
Training vanmiddag:
Kogelstoten met 7,25kg
Opwarming 5x met twee handen achterover gooien
Uit stand: 15 worpen, grootste afstand 9,32 meter
Draaitechniek: 20 worpen, grootste afstand 9,49 meter
De draaitechniek gaat steeds beter want een groot deel van de worpen waren verder dan de beste worp uit stand. De techniek moet nog wel beter want het verschil is nog te klein maar er zit vooruitgang in.
Ik blijf het toch prettiger om met een steen te stoten dan met een kogel. Een steen is makkelijker vast te pakken.

Nee zeker niet verkeerd maar ik vind het wel jammer dat ik nog steeds geen geschikte steen heb gevonden omdat ik met een steen verder stoot. .

Misschien dat het met de 10kg-kogel beter gaat want die is groter. .

Ik voel me vandaag aardig gaar na die twee trainingen van gisteren. Waarschijnlijk komt het ook doordat de cardio langzaam zwaarder wordt.
Ik weet nog niet of ik vandaag en morgen rust neem om me te sparen voor de HG-onderdeeltraining in Friesland op zaterdag of dat ik vanavond toch ga trainen.

Kerel, je voelt je de laatste tijd, keer op keer alleen maar gaar joh, hoe komt dat? Eet je genoeg groente en fruit?
natuurlijk NIET, daar heb je pilletjes voor 

Toch een heel nette training, die push press is helemaal niet slecht.
Kerel, je voelt je de laatste tijd, keer op keer alleen maar gaar joh, hoe komt dat? Eet je genoeg groente en fruit?
Die push press is maar 70% van wat ik normaal druk.
dat weten we wel ! 
Groente eet ik wel maar fruit eet ik maar af en toe.