AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.261
Maar het is nog niet mijn max. Die komen wel weer na de wedstrijd want dan heb ik weer 4 weken geen wedstrijden.

• #1.262
Vanmorgen 15 min. PNF-stretching (hele lichaam). Normaal doe ik dit na mijn training maar vanmorgen had ik het gevoel dat het niet onverstandig zou zijn om de dag mee te beginnen. Was wel even lekker.

Vanmorgen 15 min. PNF-stretching (hele lichaam). Normaal doe ik dit na mijn training maar vanmorgen had ik het gevoel dat het niet onverstandig zou zijn om de dag mee te beginnen. Was wel even lekker.

héhé ik stretch elke ochtend, zitten heel wat dingen vast. Es lekker stretchen en alles loskraken om de dag te beginnen :P

Ga je met koninginnedag nog kijken?

nice training kerel! Wat is op dit moment je top op squat en deadlift?

En hoe diep waren die squats? Parallel?

• #1.267
Ja, die squats waren parallel (dieper kan ik helaas niet :D ).
Mijn top op de deadlift is op het moment 230 en squat 200. Lopen allebei helaas nog achter op de rest maar dat heeft nog met mijn rugblessure van vorig jaar te maken. Maar ik kan wel merken dat er de laatste een verbetering in zit dus ik verwacht toch binnen een niet al te lange tijd weer PR's.

• #1.268
Training vanavond:

Bent over row:
1 x 5 x 100
1 x 5 x 110
1 x 5 x 120
1 x 5 x 130
1 x 5 x 140
1 x 3 x 150
1 x 3 x 160 (Volume PR)
1 x 1 x 170
1 x 1 x 180

Dumbbell row:
5 x 5 x 60

Small grip pull up:
5 x 5 x BW (132)

Dumbbell curl:
1 x 5 x 28
1 x 5 x 30
1 x 5 x 32
1 x 5 x 34
1 x 5 x 36

Lekkere training maar nog een beetje wennen aan het trainen met zulk warm weer.

Damn kerel! Ontzettend sterke rows man! 3 x 160 kg en 1 x 180 kg is echt impressive!! :thumbs:

De curls (for the girls) mogen er ook zijn! ;)

gekke rows :bow:

• #1.271
Tnx, ik doe mijn best he :D Ik zal nu alleen wel eerst meer volume op de lagere gewichten moeten krijgen voordat ik weer hoger kan.

gaat goed dude!!! zelfde mentaliteit als mij.. ztoppen toppen en toppen:P..
maar ik ga volgende week een maand tot 80% herhalingen doen duss

• #1.273
Tnx, ik kan ook niet zo door blijven gaan i.v.m. de wedstrijden dus ik zal ook wel wat moeten rommelen met percentages.

Beestachtige rows man!

klopt klopt!! ik had t ook al zo bekeken:P

sterke training ja, vraag me wel het nut af van een single row.

WTF dat gewicht op de ROWS ben ik hier nog nergens tegen gekomen! Pff... moet vanavond minstens de helft halen :mad:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven