AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.287
Ga ik hier straks ook singles leg curl, triceps extension, calf raise tegenkomen dan? :D

Ja hoezo ??? Is dat raar dan ??? Nee natuurlijk niet, bij die oefeningen zou het echt nutteloos zijn omdat je die niet met zulke gewichten doet maar als je een BOR met deze gewichten doet heb je niet echt veel keus. En ik heb het bewijs geleverd dat het werkt want anders zou ik deze gewichten nu niet pakken want een tijdje terug kwam ik ook niet verder dan 140/150.
Duh! :yes: :D

Ik vin dhet zowiezo nutteloos om PR's te vermelden voor calve raise, extenssion, en andere cable of machine-rotzooi. Iedere machine is net weer anders (andere kabel, dikte, aantal katrollen of juist tandwielen met kettingen enz enz.) Valt niet te vergelijken. Een Squat of clean (of iedere andere basis-oefening) daar en tegen is gewoon het verplaatsen van een gewicht. Geem discussie indien eerlijk op gegeven :)

• #1.289
Maar dat is weer een heel andere discussie hoewel ik het deels wel met je eens ben. Het heeft geen nut als vergelijkingsmateriaal met anderen maar wel voor mensen die een log voor zich zelf bijhouden en zo hun progressie willen meten (mits ze altijd op de zelfde apparatuur trainen).

Maar je moet sowieso zo weinig mogelijk op machines trainen dus ook geen smith :roflol: (Geintje dat van die smith, ik kon het even niet laten Stah) :D

ik ben het wel met je eens, maar.........:rolleyes:

• #1.291
Training vanavond:

Plate pinch:
10kg, 1:30
15kg, 1:00
20kg, 0:30

Barbell hold (5 sec. per gewicht):
1 x 120
1 x 140
1 x 160
1 x 180
1 x 200
1 x 220 Failed na 2 sec.

Crucifix:
10kg, 1:27 PR
16kg, 0:45 PR

Na deze drie oefeningen was ik het zat en ben ik lekker naar huis gegaan om te eten en op de bank te hangen. De komende dagen ga ik het rustig aan doen om uit te rusten voor de wedstrijd maandag.

gaat goed man!!:D:D
wanneer komt er eens een filmpje van je crucifix benw el nieuwschierig!!:D

• #1.294
Tns gasten!

@Niels: Ik ben niet zo technisch dus ik heb geen idee hoe ik hier filmpjes op moet zetten en ik heb geen digitale camera ook (ook geen mobiel).
Maar als je een paar weekjes geduld hebt zie je mijn crucifix in Sneek, hahaha! :D

haha dat geduld heb ik wel dude:D

Hoe waren die barbell holds? Pronated neem ik aan?

Nice crucifix verder!

• #1.297
Jup, holds waren pronated want anders heeft het niet zo veel zin.

mooie griptraining vooral die crusifix ^^
die plate pinch is dat dan 1 plaatje of bvb 2-3 lichtere platen die je samennijpt?

• #1.299
Ik doe hem met 1 olympische schijf maar het zou beter zijn om hem met 2 schijfjes te doen die tegen elkaar knijpt. maar ik heb daar geen geschikte schijven voor in de gym.

Impressive Crucifix, Jezus ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven