XXL Nutrition

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hahaha ja is goed, dan zal ik maar een extra setje kleding meenemen he!
Ik hoop dat ik die caber nog van de grond krijg want morgen train ik voor het eerst met mr. Ironsport en Jan dus ik ben benieuwd hoe ik me daarna voel.

Maar we gaan de caber zeker proberen (als het van de vrouwen mag natuurlijk) :D

Sterkte !! VIKING-POWERRRR !!!

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag mijn eerste Strong Man-training gedaan met Ironsport en Jan Realdutchpower en ik moet zeggen dat het zeer goed bevallen is.
Het is wel totaal anders dan Highland Games en mijn gewoonlijke krachttrainingen en mijn opkomende spierpijn bevestigd dat ook.
Gisteravond dacht ik dat mijn spierpijn niet veel erger kon worden maar dat zag ik dus verkeerd, lol.

Mijn resultaten waren "redelijk" voor een eerste keer maar ik heb zeker nog een lange weg te gaan.

Conan's wheel:
1 x 100 (volle ronde)
1 x 150 (volle ronde)
1 x 200 (driekwart ronde)
2 x 250 (halve ronde)

Forward hold:
1 x 25/27 (35 sec.)

Farmers walk:
1 x 50 (50m)
1 x 100 (3m, hahaha, gebrek aan gripkracht)
1 x 80 (45m, ik had verder kunnen lopen maar dat heb ik dus niet gedaan)

Stones:
Hier kan ik geen resultaten vermelden omdat ik door een gebrek aan soepelheid de steen niet op kon pakken van de grond. Wel wat oefeningen gedaan om dit te trainen.

Ik weet niet of ik na elke Strong Man-training mijn resultaten in mijn log ga vermelden omdat deze waarschijnlijk ook in een van de andere Strong Man-logs te vinden zullen zijn en ik dit toch meer een Highland Games-log wil houden.

Het is wel totaal anders dan Highland Games en mijn gewoonlijke krachttrainingen en mijn opkomende spierpijn bevestigd dat ook.Gisteravond dacht ik dat mijn spierpijn niet veel erger kon worden maar dat zag ik dus verkeerd, lol.
.

morgen maar chillen dan ?:meal: :bierbang:

Dus je gaat dit vaker doen?

Heb al van Ironsport gelezen dat je een mooi resultaat hebt behaalt met het Conan's wheel. :thumbs:

Dus je gaat dit vaker doen?

Heb al van Ironsport gelezen dat je een mooi resultaat hebt behaalt met het Conan's wheel. :thumbs:

Ja, ik ga dit zeker vaker doen. Voordat ik met Highland Games begon twijfelde ik nog tussen deze twee maar ik heb uiteindelijk voor Highland Games gekozen omdat het goed beviel.
Komend jaar ga ik ze proberen te combineren maar ik blijf in de eerste plaats een Highlander!

lekker al die blauwe plekken en schrammen op je onderarmen !!!

Er staat hier nog een rode laars van je !!!;)
volgende keer schoenen met klitteband aan dan maar! HAHA

:D

lekker al die blauwe plekken en schrammen op je onderarmen !!!

Er staat hier nog een rode laars van je !!!;)
volgende keer schoenen met klitteband aan dan maar! HAHA

:D

Ziet er goed gekleurd uit he!

Ik hoop dat je het over speelgoed van die kleine van mij hebt want anders zou ik toch gaan denken dat ik vanmiddag teveel gedronken heb ???

Na ja, is een goede reden om nog een keer terug te komen!

Ziet er goed gekleurd uit he!

Ik hoop dat je het over speelgoed van die kleine van mij hebt want anders zou ik toch gaan denken dat ik vanmiddag teveel gedronken heb ???

Na ja, is een goede reden om nog een keer terug te komen!

HAHAHA, inderdaad ja !

De boomstam ligt er ook nog altijd !
Ik zal eerst een sproberen om op een zaterdagmiddag richting Schiedam te komen. Zal ik je voordoen hoe die ronde stenen getild moeten worden !!!
VIKING POWER !!!!!!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

HAHAHA, inderdaad ja !

De boomstam ligt er ook nog altijd !
Ik zal eerst een sproberen om op een zaterdagmiddag richting Schiedam te komen. Zal ik je voordoen hoe die ronde stenen getild moeten worden !!!
VIKING POWER !!!!!!!!

[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar]

Dat moet je zeker heel snel een keer voor komen doen.

SHOW ME, MASTER! :bow2:

Ik denk trouwens dat we dinsdagmiddag weer trainen in Schiedam, rond een uur of vier.

Hahaha. Tuurlijk wel Stah! Heb met oud en nieuw gewerkt en ben nu even vrij.
Als we in Schiedam om vier uur trainen ben ik of vrij geweest of ik heb een vroege dienst gedraaid of ik moet een nachtdienst draaien...

Hahaha. Tuurlijk wel Stah! Heb met oud en nieuw gewerkt en ben nu even vrij.
Als we in Schiedam om vier uur trainen ben ik of vrij geweest of ik heb een vroege dienst gedraaid of ik moet een nachtdienst draaien...

Laat me raden: beveiliging ?
Ik zie jou niet in een ziekenhuis staan namelijk :)

Hahah...zeker omdat ik een kale kop heb?

Ja je hebt gelijk. Ik werk idd in die richting.

Training vanavond:

Deadlift:
1 x 5 x 120
1 x 5 x 140
1 x 5 x 160
1 x 5 x 180
1 x 5 x 200
1 x 1 x 220 (failed, last van trillende benen. Het zat er gewoon niet in)

Pull up:
5 x 5 x BW

Bent-over row:
1 x 5 x 70
1 x 5 x 80
1 x 5 x 90
1 x 5 x 100
1 x 5 x 110
1 x 5 x 120 (extra set, eerste set te licht begonnen)

Chin up:
5 x 5 x BW+10

Barbell curl:
1 x 5 x 40
1 x 5 x 50
1 x 5 x 50
1 x 5 x 60
1 x 5 x 60

Training vanavond ging moeizaam. De Strongmantraining van zaterdag had nog zijn nasleep. Maar ja, je moet er wat voor over hebben.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven