Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.821
Tnx Ruben. Wordt aan gewerkt maar de laatste weken zit er even niet zoveel vooruitgang in mijn PP maar dat komt vanzelf wel weer.

gefeli bro!!:D

Ferrie nijs!

BEESTELIJK :eek: Ouwe !

• #1.825
Me happy :D Tnx iedereen!

wow, 220 is echt idioot:D.

Tword weer es tijd voor squats / deadlifts nie ? :D

• #1.828
Tword weer es tijd voor squats / deadlifts nie ? :D

Daar heb je helemaal gelijk in (je houdt mijn log wel scherp in de gaten he? :D) want vorige week heb ik mijn squatdag door omstandigheden moeten laten vallen. Deadlift heb ik al een aantal weken bewust niet meer gedaan omdat ik even meer aandacht aan mijn squat wilde besteden en ook i.v.m. met mijn wedstrijden. Met deadlift is mijn onderrug toch altijd wat stijver als met de squat, vandaar dus!

Mijn trainingsmaat liep ook al te zeuren dat we weer moesten beginnen met deadlift dus raad eens wat voor dag het vandaag is..........:D

• #1.829
Training vanochtend:

Hamerslingeren:
Zware hamer (10kg), 15 worpen, afstand 18,0-19,5 meter

Weight for distance:
Lichte WFD (12,5kg), 10 worpen, afstand 14,5-16,0 meter

Viel niet tegen voor een ochtendtraining.

220 raw, dat is ongeveer 250 shirted bench.
Impressive, er zijn weinigen in Nederland die dit evenaren, ook niet in de 125+kg klasse.

WFD, is dat waar je een soort ketlebell met twee handen tussen je benen door weg moet slingeren?
Best flinke worpen dan.

Moet als ik in de gelegenheid ben eens naar een wedstrijd komen kijken, lijkt me leuk.

• #1.831
Tnx, ik ben er zelf ook wel blij mee maar ik wil nog hoger natuurlijk.

WFD is een kogel aan een korte ketting met daaraan een handvat bevestigd. Je moet hem met een hand vastpakken en de manier van wegwerpen kan je het best vergelijken met discuswerpen.

Die soort ketlebell die jij bedoelt is voor het hooggooien (weight for height) en gooi je ook met een hand van tussen je benen (20 of 25kg).

Als je in de gelegenheid bent zou ik zeker eens komen kijken naar een game.
Kijk anders even op deze site want daar staat een wedstrijdkalender op. Kun je kijken of er nog een game bij jou in de buurt is dit jaar.
Welkom - Highlandgames Federatie Nederland - België

Er is op 8 juli in Brunsum een wedstrijd, dat is voor mij vlakbij, 15 min. rijden.
En ik hoef dan ook niet te werken.
Dus count on me dan, ik zal komen kijken.

Dus laat het even weten als je ook meedoet, gezien deze ook voor het NK telt ga ik uit van wel.
Stah doet ook mee voor NK?

Eh!

Wedstrijd op 8 juli, inschrijven kan tot 2 augustus?
Kwee nie wat ze voor een kalender in Schotland hebben? :D

Stah is zeker van de partij !

Weet je zeker dat je geen Nafzger heet ? :D

goede training zo smorgens:D

• #1.836
Er is op 8 juli in Brunsum een wedstrijd, dat is voor mij vlakbij, 15 min. rijden.
En ik hoef dan ook niet te werken.
Dus count on me dan, ik zal komen kijken.

Dus laat het even weten als je ook meedoet, gezien deze ook voor het NK telt ga ik uit van wel.
Stah doet ook mee voor NK?

Ja, wij zijn bij alle NK-wedstrijden aanwezig want je mag hooguit 1 wedstrijd missen om mee te mogen doen aan de finale (en bij de eerste 8 uit het klassement zitten). Maar wij doen gewoon alle wedstrijden mee.

• #1.837
Training vanavond:

Deadlift:
1 x 5 x 120
1 x 5 x 140
1 x 3 x 160
1 x 3 x 180
1 x 1 x 200
1 x 1 x 220
1 x 1 x 240 PR!
1 x 1 x 250 PR!

Squat:
1 x 5 x 80
1 x 5 x 100
1 x 5 x 120
1 x 5 x 130
1 x 5 x 140
1 x 5 x 150
1 x 3 x 160
1 x 3 x 170
1 x 1 x 180
1 x 1 x 190

Standing calf raises:
1 x 12 x 150
1 x 12 x 200
1 x 12 x 225
1 x 12 x 245
1 x 12 x 265
1 x 12 x 285

Lekkere training met 2 mooie PR's op mijn DL (gaat eindelijk de goede kant op) maar het squatten viel mij wat zwaar na de DL. Dat was jammer genoeg ook te merken in het gewicht wat ik kon pakken.

Yeah baby!!! Dat werd tijd kerel, dat je die deadlift wat omhoog zou schroeven!! 250 is heel netjes, op naar de 300!! Gefeliciteerd!! :thumbs:

• #1.839
Dat werd idd tijd dat mijn DL omhoog ging. Ik geloof ook wel dat het goed gaat met mijn onderrug want ik heb eigenlijk nooit meer echt last (ff afkloppen!) van een stijve rug als ik wakker word. Ik merk ook dat mijn zelfvertrouwen terug komt dus idd op weg naar de 300 :D

jezus man, het gaat echt goed he! congrats again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven