XXL Nutrition

HipHop - De beste rijm allertijden Must Check!!

kuch

Will Smith terug als The Fresh Prince

geplaatst: 18/4/2007
Acteur Will Smith zal de komende tijd even niet te zien zijn in nieuwe films. De populaire acteur, die onlangs nog tot machtigste acteur in Hollywood werd uitgeroepen, zet zijn acteercarrière tijdelijk stop om een terugkeer te kunnen maken naar de muziek.

Hiervoor wil hij weer gaan samenwerken met zijn oude maatje Jeff Townes, beter bekend als DJ Jazzy Jeff. Smith wil voor deze reunie zelfs zijn oude artiestennaam 'The Fresh Prince' weer aannemen. 'DJ Jazzy Jeff and the Fresh Prince' willen samen een nieuwe cd opnemen en daaropvolgend nog voor het eind van dit jaar een wereldtournee doen ter promotie van dit album.

summer summer summer summertime :cool:

weetje wat pas echt rap is?!?! Die nieuwe sneltrein naar parijs! :D

nog een klassiekertje :cool:

Bow down ??....Fight !!

dat was een damn fine batlle :D

:no:
Ray08.jpg

:yes:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
MAAR NU DAN EEN VRAAG?? hebben jullie de track gecheckt??

geef toe. 5x 200 bars die je op allemanier door elkaar kan mixen en tog klopt.
dat is iets wat nog nooit in de history van poezie/hiphop gedaan is togh?
daar gaat het om. echte hiphop is er bijna niet meer zoals het in de jaren 80 en begin 90 was. dit is hiphop op een nieuw niveau. hiphop is zo goed als dood met die dirty south crap. dit is the next level. het gaat er niet om wie jullie allemaal het beste vinden. CHECK P.L.I. neem er de tijd voor als je een hiphop/poezie lover bent. dit is iets beyond hiphop en beyond wat wie dan ook heeft gedaan.....

en deurklink. LL Cool J heeft gezegd dat bis van canada kwam.
Canibus is geboren in Jamaica. heeft niet in canada gewoond. zijn vader is jamaican en moeder brit. hoe kon hij congierge in canada zijn als hij op zijn 16e al met de DefSquad freestyle's dropte...???

en 2pac de beste lyricist. HELL NO!!! 2pacs charisma, flow, en delivery heeft hem groot gemaakt. er zijn 100000e betere lyriccisten dan hem. alleen ging het op de manier hoe pac het bracht. dat was zo goed aan hem.....

CHECK poetlaureateinfinity
[Link niet meer beschikbaar]
the greatest rhyme of all time..

Weet je, als je straks rond de 30 ga, ga je je afvragen waarom je zo druk heb gemaakt om een stukje popcultuur dat in leven wordt gehouden door hypocratie en commercie. Zowel underground als mainstream.

Ik ben nog steeds een liefhebber hoor maar het is niet zo belangrijk en van maatschappelijke impact als je nu mischien denkt, yo. Die beefs die ze uitvechten en jij je zo druk om maak worden vaak gewoon opgezet om meer platen te verkopen, die gasten lachen zich achter de schermen samen kapot terwijl ze zich afrukken op de laatste verkoopcijfers.

:roflol: zo is het ook, maar de mooiste plaatjes ontstaan nog via die diss's ;)

Hebben jullie dat nummer nou gecheckt??

Nee, als ik poezie wil lezen of zelfs horen dan zoek ik wel wat op van Poe, Shakespeare en Eliot in plaats van een geflipte afgehaakte computer wetenschappenstudent die al z'n lange woorden uit z'n eerste jaars academische studie die te moeilijk voor 'm was in raps probeert te proppen in ene zodanige slecht gestructureerde manier dat de idioten denken dat het geniaal is.

Yebledder rapper is dat zeg
Hier is iemand die echt ergens over rapt, een man die inhoud aan zijn woorden geeft, ermee speelt alsof hij ronaldo met een bal is. Iemand die rapt over wat er fout gaat in de wereld en geen 4k autos en bitches
Luister hier maar eens goed naar
Iemand die rapt op zo'n manier, dat hij een ware revolutie ontketend in hiphopland

I bring you:
Immortoal Technique: the 4th branch of the government

http://youtube.com/watch?v=u8svjkIIzfs

Immortal Technique :)

Ik heb 2 albums van 'm, moet ze nog een keer goed luisteren maar klinkt goed ja :)

Overigens hoeft rap voor mij echt niet inhoudelijk heel erg scherp of diep te zijn, daar heb je boeken en andere soorten personen voor.

Immortoal Technique?? LMAO!! kom naar hiphop forums...
Immortoal Technique heeft een zwaar baggere flow. vind ik dan... hij heeft een aantal pakkende nummers met goede teksten maar daar zit nix speciaals achter. ik schrijf al lyrics en spit al vanaf mijn 12e en ik durf hardop te zeggen dat ik dat ook kan of zelfs beter. kom dan niet met de vraag waarom ik hier zit en hij daar. ik breng mijn shit niet uit en doe het alleen voor mijzelf.. als jullie willen drop ik hier wel een keer een mp3tje.

en voor canibus. download de cd Rip The Jacker maar en strip deze track down totdat je het snapt. pak er een hele stapel boeken bij en je leert nogh eens wat van deze hiphop. serieus er zit een diepere betekenis achter... maja ik geef het op....

over bodybuilding kan ik het leuk met jullie over hebben. HipHop is togh iets anders...

Je bent 21, waar heb je het over ventje. Internet hiphoppers en hun fora maken geen indruk op me :roflol:

Zowieso heb je een mentale afwijking als je hiphop zo serieus neemt op je 21e.

de flow van Immortal Technique vind ik maar niks hoor

Terug
Naar boven