MuscleMeat

HipHop - De beste rijm allertijden Must Check!!

Immortal Technique :)

Ik heb 2 albums van 'm, moet ze nog een keer goed luisteren maar klinkt goed ja :)

Overigens hoeft rap voor mij echt niet inhoudelijk heel erg scherp of diep te zijn, daar heb je boeken en andere soorten personen voor.

Jij weet iig waarover ik spreek!
@Sanca: zijn flow is idd niet de beste maar daar doelde ik eigenlijk niet op, ik doelde meer op de inhoud van zijn woorden en zijn woordgebruik

• Topic Starter Topic Starter
klaaswitz. ik ben ook niet in de hiphop. ik schrijf poezie.. op een hiphop beat.
die cultuur boeit me nix. het gaat mij om het product, de boodschap, de flow, hoe het gebracht wordt en hoe iets in elkaar zit... ik lul hier niet over hiphop. dit is stricly de lyrics en er zijn mar weinig gasten die indruk op mij maken. bij genoeg gasten die ik hoor weet ik dat ik het ook kan. ik heb nu zoveel respect voor bis omdat hij iets heeft neergezet wat bijna niemand in de game kan... daarom..

poezie is mijn uitlaatklep en daarom ga ik niet mee met die hiphop hype...

Immortoal Technique?? LMAO!! kom naar hiphop forums...
Immortoal Technique heeft een zwaar baggere flow. vind ik dan... hij heeft een aantal pakkende nummers met goede teksten maar daar zit nix speciaals achter. ik schrijf al lyrics en spit al vanaf mijn 12e en ik durf hardop te zeggen dat ik dat ook kan of zelfs beter. kom dan niet met de vraag waarom ik hier zit en hij daar. ik breng mijn shit niet uit en doe het alleen voor mijzelf.. als jullie willen drop ik hier wel een keer een mp3tje.

en voor canibus. download de cd Rip The Jacker maar en strip deze track down totdat je het snapt. pak er een hele stapel boeken bij en je leert nogh eens wat van deze hiphop. serieus er zit een diepere betekenis achter... maja ik geef het op....

over bodybuilding kan ik het leuk met jullie over hebben. HipHop is togh iets anders...

Ja tOk, KzAl DoEn OuWe
Ey Je WeEt ToXck, No DizsRezpeKt jiJ bNet DE G-tHuG GaNgStA hIer!!!
WoRd Up WoRd Up HomIez

Laat ons eens wat zien/horen van je werk DeEMaSsIvE? :)

Ja tOk, KzAl DoEn OuWe
Ey Je WeEt ToXck, No DizsRezpeKt jiJ bNet DE G-tHuG GaNgStA hIer!!!
WoRd Up WoRd Up HomIez

lmao kijk dat bedoel ik. hiphop is vervuilt. ik loop er niet bij als een rapper. ik ga niet met rappers om omdat ik me aan die gasten irriteer om de act die ze neerzetten. ik kijk dieper dan de gasten die zo praten dan dat jij nu zogenaamd doet... maar is goed.. veel plezier met I.T. maybe gaat mijn gedachte te ver voor jou,,,

Je loopt de hele tijd te zeggen dat je zo diep bent enzo, dan moet je ook maar een keer wat laten horen of zien dude.

Maakt geen sterke indruk, telkens van jezelf zeggen dat je zo diep en shit bent..

Ik deed dat, omdat je een beetje een rare breezer thingie in je ot aan de gang hebt
Daardoor impliceerde ik dus dat jij zo een Gangsta thug was, ik impliceerde verkeerd
Maar ik ben nog steeds benieuwd naar je werk

Is mooi geweest. slaaplekker...

heb nogh geen Copywrite en ben al een keer genakt door iemand...

Laatst bewerkt:
Ik vind je nederlandse werk echt nergens op lijken, klinkt heel amateur achtig zelfs

Maar je amerikaans geschreven shit is wel oke! Klinkt goed in de oren vooral die eerste!

nou kijk 3 jaar oude tracks krijgen togh een beetje waardering.

het heeft ook met smaak te maken want dat nederlanse nummer is onder de meeste mensen heel populair en waarom. Ze kunnen zich erin verplaatsen.. mijn engelse shit boeit hun totaal niet omdat ze het niet volgen en snappen. NL gebruik ik ook bijna alleen maar om te brag en boasten.

Ik Sta Open Voor battles, Net als je moeders KamerDeur,
Open staat om te ballen, we zijn als henny in je huis man,
We nemen haar met zn alluhhh,

bler deze in het rond en je krijgt respect..

Ik vind je Engelse uitspraak niet al te best om eerlijk te zijn en om nu te spreken over diepgang in je Nederlandse tekst (ik heb niet aandachtig je engelse rymes gelezen, wil namelijk gaan slapen :P )

Alles bij elkaar, en de korte tijd dat ik er naar heb geluisterd vind ik het wel beter klinken (flow en beats) dan veel andere amateurs die je op het internet tegenkom.

ik weet klaas. uitspraak is veranderd.. als ik tijd heb ga ik de studio in. ik drop wel wat op het net... wait and see....

im not being cocky, im just good at it...

canibus is idd wel een van de betere in zijn soort

Insane Clown Posse zijn de beste rappers en iedereen weet dat.

dit zijn de mannen waar ik het over had, samen met Gangstar, Mos Def, Talib Kweli, EPMD, Common etc etc

Dat zijn ze ja

Een paar nummers hogere niveau

Ice Cube - a bird in a hand
Common & Sadat X - 1999
Common ft Cee lo - G.O.D[dat is pas hoog niveau
Big l - Heist
Shurik'n - Samurai[hogere niveau franse lyrics]
Oxmo Puccino - hitman[ ook frans hogere niveau]
Rasco & Peatnut butter wolf - run te line
Planet Asia - state of mind
Pharaoh Monch - mayor

ahhahaahhaha meesterlijk topic!

maar buiten wat er allemaal geroept wordt om, mos def talib kweli rakim krs etc, die tijd heb ik al gehad.

Ik ben nu meer opzoek naar.. ehm.. underground hip hop - richting indie hiphop.

BUITEN DIT ALLES OM, het is en blijft smaak, eigenlijk is hiphop heel subjectief. Netzoals andere muzieksoorten.

Weet je, als je straks rond de 30 ga, ga je je afvragen waarom je zo druk heb gemaakt om een stukje popcultuur dat in leven wordt gehouden door hypocratie en commercie. Zowel underground als mainstream.

Ik ben nog steeds een liefhebber hoor maar het is niet zo belangrijk en van maatschappelijke impact als je nu mischien denkt, yo. Die beefs die ze uitvechten en jij je zo druk om maak worden vaak gewoon opgezet om meer platen te verkopen, die gasten lachen zich achter de schermen samen kapot terwijl ze zich afrukken op de laatste verkoopcijfers.

Weet je wat nou het coole aan sage francis is?
Zijn muziek, daar hoeft hij niet rijk van te worden, weet je hoe hij een cd uitbrengt? Hij brand de liedjes op een cd, gaat er mee naar de copyshop, hij print een voorkant, zet er een handtekening op of een leuk briefje en stuurt het per post naar je toe, DAT is pas dope :D ik zal even kijken of ik er een filmpje vankan vinden

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
AAaaaaaaaaaargh!!:angstig:

Terug
Naar boven