Fitness Seller

HipHop - De beste rijm allertijden Must Check!!

vanilla ice... die heeft zijn rechten van 'ice ice baby' doorgegeven aan suge knight nadat die zijn bodyguards hem uit het raam hangde paar verdiepingen hoog :D

van alles wat tegenwoordig uit word gebracht is er maar een klein percentage goed. ik vond young buck wel goed maar zijn laatste is ook niet meer je dat... dan was het al de enigste bij g-unit die het wat kon verknald die het een album later... krijg daar de t*ring van

bij d12 zit ook wel wa onderschatte kerels, vind kuniva goed en proof... i miss the hip-hop shop was goed ik hield van zijn donkere stem.

en eerlijk, ben wel voor wat te vinden, ik vind eminem the shady lp echt lache...vooral 'as the world turns' kerel zat lekker aan de pillen toen ie dat schreef, vinnek lache.

als het je beweegt rap is het goed. bv kwaad maakt, vrolijk maakt, je doet lachen of je diep raakt. dan is rap goed in mijn ogen.

bling-bling raakt me niet, maar het irriteert me wel.

geef mij toch maar tupac steeds anders en niets zo diep als het 7day theory album.

het is altijd zo geweest : de keuze tussen mainstream of underground, mij maakt het niet uit als het maar goed is. maar tegenwoordig word enkel de rap mainstream als die geproduced is door een bekende producer, dre of dimbaland... producer maken meer dan ooit de rap tegenwoordig en niet de lyrics 'als het maar knalt'

Vergeet Immortal Technique net aub ;)

edit: oeps, niks gezegd

Hahahah beste rapper allertijden?
Zoek eens op:
Anti con
Sage Francis
Eyedea
DoseOne
Cunninlynguists
Zion I
Brother Ali

en de ultime combi: Themselves.. of.. :D Non-Prophets(awww lordy!)

DAT is pas hiphop(met name sagefrancis :D. eminem mocht willen dat hij sagefrancis was.)

bijdeze, een leuke clipvan onze underground poet
YouTube - Sage Francis - Escape Artist Video

en hier kan je zien hoe gek Sage is en wat voor 'n schijt hij eigenlijk heeft..
YouTube - Sage Francis Dance Battle - Part 1

Kunt ge dat laatste filmke hier terug op zetten als een youtube tag zodat ik de film hier op dbb kan bekijken.
Youtube is hier namelijk geblokkeerd :o
Vond ik wel een vet filmpje.

Meesterlijk, Black Thought

Nee, ik bedoel part 2 van die dance filmpje.
Dat clip is ook wel dé shit hoor, daar nie van:p

Ja! danku zeer!
Karma hou je tegoed! :D

mss meer uit nostalgie maar zekr een nice track

er is teveel goeie hiphop

dat eerste canibus album was inderdaad meesterlijk, met second round k.o. , get retarted, niggonometry, i honor u, patriots.. ja eigenlijk heel dat album wel :P daarna vond ik hem toch wat afzakken...

persoonlijk zit ik met smart te wachten op Desire van pharoahe monch

army of the pharoahs album was ook dik! pooske terug he!

Laatst bewerkt:
gozer dat zijn echt de slechtste tracks allertijde

Smaken verschillen he""Lobstar"

Terug
Naar boven