Fitness Seller

Hoe begin ik als tiener met bodybuilding?

roids gebruiken moet je gewoon nooit doen. 1 je krijgt veel minder respect, 2 zowel korte als lange termijneffecten zijn het gewoon niet waard. 3 gewoon niet kuren. Als je geen doelen hebt als wedstrijdbodybuilder vind ik het gewoon belachelijk dat je roids gaat gebruiken...

+1

goed stuk!

1.respect krijg je zowieso niet met een flink fysiek. men denkt dat je gebruikt. In de buitenwereld en zelfs vele onwetende gastjes hier.

2.eens. maar dr bestaat ook iets als verantwoord gebruik???

3.eens.

Puntje 1 is jammer genoeg vaak wel waar. Ik weeg 83-84kg bij 1.79 en ik word hier al vaak op aangesproken.... Respect krijg ik wel vaak ervan.

Puntje 2: verantwoord gebruiken kan je, maar er zijn altijd neveneffecten. Meestvoorkomende is uitslag als ik mij niet vergis, ik vind dat het persoonlijk al niet waard.

3 :) idd

• Topic Starter Topic Starter
Puntje 1 is jammer genoeg vaak wel waar. Ik weeg 83-84kg bij 1.79 en ik word hier al vaak op aangesproken.... Respect krijg ik wel vaak ervan.

Puntje 2: verantwoord gebruiken kan je, maar er zijn altijd neveneffecten. Meestvoorkomende is uitslag als ik mij niet vergis, ik vind dat het persoonlijk al niet waard.

3 :) idd

Ik heb hetzelfde probleem, maar de meeste denken dat whey-shakes anabolen zijn dus. let it be toch :rolleyes:

Not another teen topic :p

Nee goed stukje man :thumbup:

Maar zitten toch nog wat kleine foutjes in :)

Mooi stukje!, zou best aangeraden kunnen worden voor de beginners.

goed artikel, zeer leerzaam. en SePu, waarom moet je nou ieder topic verzieken, je kraamt al vanaf het begin af aan onzin uit en je laat nooit wat van jezelf zien.

En SePu is stil

Tnx man had al veel stickies gelezen maar nu is het voor mij allemaal helemaal duidelijk :D

Wat type je nu voor domme onzin met je je weet zeluf?

Je hoeft je voeding niet optimaal te gebruiken, als jij elke dag je buikspieren traint in 5 sets d.m.v. situps gaan ze groeien in dikte, en komen ze dus meer naar buiten, al heb je een laagje vet, als je dikke buikspieren hebt zie je ze ook bij 14% n

Buikspieren verschillen zeker wel van andere spieren koekwous, abs en kuiten en voorarmen hebben een ander spierweefsel en moeten het beste elke dag getraint worden

Wat nou 8-12 reps? vele reps bij buikspieren en ook kuiten en voorarmen, 50 reps, 40 reps, 20, 30, 10 en dat elke dag. geldt ook voor die kuiten+voorarmen.

a.u.b. geen onzin hier neerzetten met je 2 jaar theorie

edit ; zeker geen sticky van maken met die bs van jou

Het is niet dat er kleine foutjes in zitten dat je hem meteen hoeft af te kraken.Zijn er eig. foto's van jouw ?

hallo,

ik zit nog op school en wil maar is wat beter op mijn voeding gaan letten. ik train nu al bijna 1 jaar en ik kan toch wel verschil zien in toen ik ben begonnen maar ik denk dat ik met een goed voedingsschema nog beter kan groeien. nu eet ik gewoon wat er in de koelkast staat en let niet precies op wat ik binnenkrijg. maar omdat ik op school zit kan ik niet om de 2 uur eten we hebben 1x een pauze om 10 uur waar ik kan eten en 12 uur waar ik kan eten en daarna ben ik pas om half 5 weer thuis.
ik weet ook niet precies welke producten ik moet eten.
- waar zitten veel eiwitten in?
- waar zitten veel koolydraten in?
- waar zitten goede vetten in?

hallo,

ik zit nog op school en wil maar is wat beter op mijn voeding gaan letten. ik train nu al bijna 1 jaar en ik kan toch wel verschil zien in toen ik ben begonnen maar ik denk dat ik met een goed voedingsschema nog beter kan groeien. nu eet ik gewoon wat er in de koelkast staat en let niet precies op wat ik binnenkrijg. maar omdat ik op school zit kan ik niet om de 2 uur eten we hebben 1x een pauze om 10 uur waar ik kan eten en 12 uur waar ik kan eten en daarna ben ik pas om half 5 weer thuis.
ik weet ook niet precies welke producten ik moet eten.
- waar zitten veel eiwitten in?
- waar zitten veel koolydraten in?
- waar zitten goede vetten in?

lees even in de voedingssectie maybe ? :rolleyes:

Handig stukkie +1

Terug
Naar boven