Nou, ik ga toch maar voorlopig niet aan 1RM beginnen.. ik krimp van de spierpijn omdat ik EN 3 weken geen KT had gedaan EN een nieuwe setroutine ben begonnen EN 2 nieuwe spiergroepen volledig deed (gluteus en heupen, ja vrouwen hebben andere prioriteiten

EN (iets minder) ook nog eens depletieoefeningen erachter aan deed en o ja ervoor spinning had gedaan..
Maar goed.. mijn setjes zijn nu al heel veel lager dan ze ooit zijn geweest, 10-6-5-4 .
Als mijn computer 2 jaar geleden niet was gecrasht, dan had ik van alle KT die ik ooit gedaan heb gegevens hebben

.
Maar daar heb je niet zoveel aan.. het was steeds 3x15 want je mocht eens te veel spieren gaan krijgen hè en dat willen we niet he dames!!! :rologen:
Voel me veel lekkerder bij lage reps.. maar nu zit ik wel met de 'brokken' van zaterdag. Morgen staat quads en hams op het programma en mijn hams hebben er aardig van langs gekregen met de gluteus oefeningen (db lunge, step up & standing gluteus).. misschien 1 dag uitstellen tot dinsdag maar?
Die 1RM ga ik na een paar maanden denk ik wel bepalen, ben er toch wel benieuwd naar. Maar het is toch ook erg afhankelijk van de vorm van de dag, toch

Nou ja 484 km zie ik me momenteel ook ff niet meer fietsen op 1 dag.. ik was toen echt in supervorm, reed het met een hybride van 16 kg.