1. (werkt op alle apparaten, ook desktop, behalve iphone/ios)

Ontzet Notitie

Hoe blijf jij jezelf motiveren?

Topic in 'Gemoed en Motivatie' gestart door rossi46, 8 feb 2019.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Robin_

Robin_ Cool Novice

Leuk Bevonden:
    75
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    75kg
    Kan lachwekkend zijn om iets te horen als dit van zo'n postuur als ik. Maar ik pass fitness enkel als ik teveel werk heb voor school, komt mede omdat mijn papa een goeie discipline heeft dus ga ik maar met hem mee.
    Om motivatie te vinden kijk/luister ik een speech, maakt niet uit over wat (ondernemen, fitness...) als het maar met succes en tijd te maken heeft.
    Misschien een extraatje wat ik doe is; als ik een relatief zware set doe, denk ik gewoon na waarom (zoals Arnold S. zegt in een of andere video).

2. Eagleone

Eagleone Cool Novice

Leuk Bevonden:
    10
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m84
    Massa:
    78kg
    Even aan een lekker wijf denken :)

3. Lm7790

Lm7790 Freaky Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.676
    Geslacht:
    Vrouw
    Ja soms zit het even mee en soms tegen. Zijn 1000 factoren die ervoor kunnen zorgen dat het soms gewoon even niet wil. Drukte en intensiteit van leven zorgt er soms voor dat de focus niet overal 100% kan zijn.
    Na zo’n periode de draad weer oppakken is waar je van leert en wat mij motiveert om een tandje bij te zetten.

Hoewel, soms is acceptatie de beste vorm van berusting.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie