- Waardering
- 1.271
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wtf, heb jij zo dikke poten man? dan praat ik vanaf nu met meer respect tegen je

37cm koud bij 180cm
moeten nog heel wat centimeters bij![]()

Is altijd weer apart om te lezen bij dit soort topics, er zijn dan ineens veel gasten die veel banken, zeer dikke benen hebben, monsterlijke squats doen en nu ook weer dikke dikke drooggetrainde armen hebben.
En het grappige is dat ik er maar zoooooo weinig zie in de sportscholen en op wedstrijden die echt een arm van 45 cm hebben en die nog droog is ook.
Maar ja, misschien moeten we bij + 40 cm wel even verplicht fotos bij plaatsen?!
de helft heeft er al een pic staan.
scheelt ook cm's he
mja, daar is het internet voor, lang leve de anoniemiteit en @-penis 
misschien ff de galleries kijkende helft heeft er al een pic staan.
en op wedstrijden zijn ze iets droger dan na een gewone cutscheelt ook cm's he
verder heb je wel gelijk hoormja, daar is het internet voor, lang leve de anoniemiteit en @-penis
![]()

Is altijd weer apart om te lezen bij dit soort topics, er zijn dan ineens veel gasten die veel banken, zeer dikke benen hebben, monsterlijke squats doen en nu ook weer dikke dikke drooggetrainde armen hebben.
En het grappige is dat ik er maar zoooooo weinig zie in de sportscholen en op wedstrijden die echt een arm van 45 cm hebben en die nog droog is ook.
Maar ja, misschien moeten we bij + 40 cm wel even verplicht fotos bij plaatsen?!

same here, al heb ik niet echt indrukwekkende statsDat bedoel ik, op die foto's lijkt het mij heel vaak geen 44+ cm
Maar ja das idd Internet, maar iedereen is uitgenodigd om mijn 'beweringen' te komen zien en meedoen in de gym![]()
maar toch gezellig als ze meetrainen een keer. dus zodra je je geroepen voelt 
Kijk maar bij de fotosectie, heb gisteren al ff en foto met meetlint geplaatst voor ene "hardtek"![]()
je armen zien er kleiner uit imo, maar bij jouw lengte kan et opzich wel