MuscleMeat

hoe dik zijn de armen van de DBB bodybuilders

Peiling Peiling hoe dik is jou rukarm (gemeten om de bizeps/triceps)

• < 25 CM

Stemmen: 9 2,3%
  • 25 - 30 CM

Stemmen: 11 2,9%
  • 31 - 35 CM

Stemmen: 54 14,1%
  • 36 - 40 CM

Stemmen: 132 34,4%
  • 40 - 43 CM

Stemmen: 106 27,6%
  • 44 - 47 CM

Stemmen: 45 11,7%
  • 48 - 51 CM

Stemmen: 7 1,8%
  • 51 - 54 CM

Stemmen: 5 1,3%
  • > 55 CM

Stemmen: 6 1,6%
  • nog groter als g. valentino's oliearmen

Stemmen: 9 2,3%

• Totaal stemmers
    384
  • Peiling gesloten .
zo ongeveer 43 cm maar wil volgend jaar op de 46 zitten zo ongeveer dus ik zal mijn biceps nu ook eens moeten gaan trainen....verdomme ik denk ik haal het wel met wat opdrukken en buik trainen maar zal er nu toch echt aan moeten beginnen.

voor jonko 1.80 hoog en een 96 kilo .....

@jonko, 1m80 en 71kg, nog maar van 1 augustus bezig

36 cm :(
1.78 / 66 kg

koud 41,6cm @1.80m
90kg

Your welcome to train with Jonko and myself:D

Lijkt me een goed idee, ben altijd in voor een keer wat nieuwe ideen qua training :)

Is zeker in nijmegen...? eindje rijden vanuit Lelystad ;) Maar wie weet.

Maar tis niet dat ik NIEMAND geloof, maar het is grappig dat ineens allerlei mensen hele hoge cijfers posten en daar in real life vaak niets van over is.

Lijkt me een goed idee, ben altijd in voor een keer wat nieuwe ideen qua training :)

Is zeker in nijmegen...? eindje rijden vanuit Lelystad ;) Maar wie weet.

Maar tis niet dat ik NIEMAND geloof, maar het is grappig dat ineens allerlei mensen hele hoge cijfers posten en daar in real life vaak niets van over is.

Ja maar ligt ook een de tijd wanneer je iemand ziet. Als ik bv precontest ben of daarna kan ik wel dromen van die gewichten, terwijl het offseason geen probleem is.

40 - 43 CM
zit wel bietje vet bij :P

44 cm droog. Wel 1.87.

47 vindt ik wel een mooi maatje voor m'n lengte, maar zit eigenlijk vast qua armsize. :(

Steroids dan maar. :D

Is altijd weer apart om te lezen bij dit soort topics, er zijn dan ineens veel gasten die veel banken, zeer dikke benen hebben, monsterlijke squats doen en nu ook weer dikke dikke drooggetrainde armen hebben.

En het grappige is dat ik er maar zoooooo weinig zie in de sportscholen en op wedstrijden die echt een arm van 45 cm hebben en die nog droog is ook. ???

Maar ja, misschien moeten we bij + 40 cm wel even verplicht fotos bij plaatsen?!

40 is nog niet zo heel veel, dan zit je hier met een shitload foto's!

ikzelf zit op 42 overigens

in de zomer waren ze een stuk groter met een lager vetpercentage

misschien binnenkort toch maar weer een extra 'zetje' regelen :evil2:

ben 1.78 overigens

40 is nog niet zo heel veel, dan zit je hier met een shitload foto's!

ikzelf zit op 42 overigens

in de zomer waren ze een stuk groter met een lager vetpercentage

misschien binnenkort toch maar weer een extra 'zetje' regelen :evil2:

ben 1.78 overigens

Ging meer om het idee dat op fora iedereen ineens monsterlijk groot en sterk is terwijl in het echt hier weinig van terecht komt.

23 cm

44
1m83,102kg

Onder de 1.80 maakt alles toch optisch echt een verschil, op Kreta vielen je armen iig goed op.

Als je 1.88 bent is 42 cm gewoon goed, alleen echte 'zo check dat dan!' reacties wekt je daarmee niet zo snel op. Dan moet je minimaal 46 cm hebben.

En grenzen verleg je ook, groot noem ik 45 cm, huge rond de 50 cm + een fysiek met evenwichtige maten.

shit als ik 40 + neem dan vind ik het te groot maar als ik de 36cm tot 40 cm neem dan denkt iedereen dat ze maar 36cm zijn ......

41 cm koud. Hoop voor 2008 nog 42 te halen

19.5 warm

Terug
Naar boven