Fitness Seller

hoe dik zijn de armen van de DBB bodybuilders

Peiling Peiling hoe dik is jou rukarm (gemeten om de bizeps/triceps)

• < 25 CM

Stemmen: 9 2,3%
  • 25 - 30 CM

Stemmen: 11 2,9%
  • 31 - 35 CM

Stemmen: 54 14,1%
  • 36 - 40 CM

Stemmen: 132 34,4%
  • 40 - 43 CM

Stemmen: 106 27,6%
  • 44 - 47 CM

Stemmen: 45 11,7%
  • 48 - 51 CM

Stemmen: 7 1,8%
  • 51 - 54 CM

Stemmen: 5 1,3%
  • > 55 CM

Stemmen: 6 1,6%
  • nog groter als g. valentino's oliearmen

Stemmen: 9 2,3%

• Totaal stemmers
    384
  • Peiling gesloten .
Ach, ik ben zeker niet te beroerd om een beetje dapper te doen met m'n armomtrek :p Heb aardig lange armen, daardoor lijken ze misschien kleiner..

Is altijd weer apart om te lezen bij dit soort topics, er zijn dan ineens veel gasten die veel banken, zeer dikke benen hebben, monsterlijke squats doen en nu ook weer dikke dikke drooggetrainde armen hebben.

En het grappige is dat ik er maar zoooooo weinig zie in de sportscholen en op wedstrijden die echt een arm van 45 cm hebben en die nog droog is ook. ???

Maar ja, misschien moeten we bij + 40 cm wel even verplicht fotos bij plaatsen?!

Your welcome to train with Jonko and myself:D

stomme vraag misschien...maar waar meet je nu juist om het juiste cijfer te hebben ??

niet hoe maar waar ????
De juist positie op de arm.
Zo stom ben ik nu ook niet hoor.:)

ik meet altijd op de piek van de biceps :)

Regel is volgens mij ter hoogte van je tepel, als je je arm langs je lichaam laat hangen. Ik meet gewoon het dikste punt.

Dik 43 op naar de 44.

thanks Raoul en Men of Steel.....succes.

Deze avond meet ik mijn vrouw haar armen en begin aan de tepel....:bj::titty:

42 cm koud gemeten.

180cm lang en woog gisteravond 96kg met trainingskleren aan.

heb ze al tijd niet meer opgemeten maar ik denk rond 38 bij 8% bf
ze zijn helaas vrij smal van voren/achteren bezien, maar sinds ik weer serieus dip trekt het wat bij.

Haha >55 CM zoek een meid/vrouw die het voor je doet.:D

Rond 43-44cm, maar ik heb al bijna een jaar niet of nauwelijks getrained vanwege mijn studie.

nu 32cm koud, getraind goed 33, kom van 29cm bij begin op 1 augustus

toch wel de volle 41.8cm :rolleyes: en met mijn lengte mag er nog wel een hoop bij

misschien is lengte en gewicht van de persoon erbij ook goed :p een menneke van 1.50 kan dus geen 60 cm armen hebben, en 40 cm armen zouden al monstrous eruit zien dan.

nu zie je wel hoe groot de armen zijn, mja, misschien hebben ze wel 91% vet, zijn ze 2 meter 10 en wegen ze 400 kg. ;)

Terug
Naar boven