XXL Nutrition

Hoe doe je dat ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waardering
0
Lengte
1m65
Massa
47kg
Vetpercentage
15%
Hey, ik heb dus ruzie met een algerijn en ben van plan hem een flink pak slaag te geven hij spugde op me en liep vervolgens weg dat laat ik niet zomaar gebeuren ik wil hem echt vernederen hij is altijd bezig dat hij zoveel mensen een blauw oog heeft geslaan ik heb hem al een pak slaag gegeven maar gewoon een lowkick en hij viel neer... vond het wel welletjes dus sloeg niet verder maar ik heb nu echt zin om hem ook eens een blauw oog te slaan aangezien hij er zo over opschept moet je onder het oog slaan of op de wenkbrauw en is een blauw oog snel gebeurd? ik weet het dit is beetje een raar forum bericht maar toch iemand die me verder kan helpen?

Ik zou eerst maar eens interpunctie onder de knie krijgen, alvorens je mensen op hun b**kes gaat slaan.

Succes nog met het afmaken van je vmbo-p.

• Topic Starter Topic Starter
Wel.. ik vergat te melden dat ik helemaal geen gevecht meer wil maar hij wilt met mij afspreken om opnieuw te vechten wat ik personelijk belachelijk vind aangezien hij degene was die ruzie begon te maken en op me spuugde zonder enige aanleiding

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

Ik zou eerst maar eens interpunctie onder de knie krijgen, alvorens je mensen op hun b**kes gaat slaan.

Succes nog met het afmaken van je vmbo-p.

VMBO-P? ik ben een belg weet je ik ken niets van het nederlands onderwijs

Je kickboxte toch?

Nodig hem uit en los het in de gym op....

Sorry maar hier op het forum is er geen aparte sectie voor kleuters.

Ik ben belg? Hoe kom je daarbij? ---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ---------- Je vindt het anders nodig om te reageren op deze kleuter zijn bericht dus zo volwassen zal je wel niet zijn
pm Yasmine anders even komt hij wel tegen die jonge vechten zelfde niveau ongeveer

Interessant...

Ik zet 5 euro in op die Algerijn :roflol:

Zitten er nu serieus alleen maar 20'ers die alleen maar achterlijke opmerkingen hebben op dit forum kan iemand mijn vraag eens beantwoorden

Knie op oogkas. Problem solved.

Goed topic.

Mep hem KO en poep op z'n gezicht :)

Daag hem een beetje verbaal uit terwijl er 2 vrienden van je staan te filmen met een gsm.
Blijven pushen tot ie uithaalt, je blauwe plekken laten zien aan een dokter en daar een attest voor vragen en dan klacht gaan neerleggen bij de politie en schadevergoeding vragen.

Lijkt mij beter en vooral winstgevender.

Als je dat een paar keer kunt herhalen kun je misschien op je 18de wel een 2de hands auto kopen van dat geld.

Ow, als je incasseert moet je wel een beetje acteren en op de grond blijven liggen.
Moet je ook wel afspreken dat 1 van de mannen achter de gsm ook zullen ingrijpen als ie begint te stampen bvb.

Eens je dat filmmateriaal hebt, en ze zijn gestopt met filmen, dan kun je natuurlijk wel je gang gaan.
Maar als je hem een blauw oog slaat heeft die ook bewijsmateriaal... dus kun je beter in de buik mikken.

• Like
Waarderingen: 515
Die jeugd van tegenwoordig...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven