Fitness Seller

Hoe duur is je gym

120 euro per jaar -> basic fit (discount in samenwerking met school aangezien zij de grond bezitten)

is in ghetto-Brussel dus vol met oost-europeanen, (noord-)afrikanen, gelukkig is iedereen 20+ jaar oud.

wat eigenlijk wel positief is voor me, wordt niet veel gepraat, iedereen helpt iedereen.

enige minpuntjes zijn misschien de oost europeanen die hun shirt wel eens vaker uit doen om hun oefeningen te doen.

maar meest positieve: gym staat letterlijk langs mijn studentenhuis: ik wandel nog geen 20 stappen of ik sta al in de gym. zeer niceee

900 euro eenmalig aantal jaar geleden.

100 euro in de maand toe

25 euro per maand. Clubfit Enschede

Vroeger heb ik eens 55 euro per maand betaald bij Passage Fitness First. Zeer complete beach boy gym, met sauna en zo (wat wel leuk was). Maar sterk word je er niet.

Nu denk ik er aan een tijdje bij basic fit te trainen, tot ik conditioneel terug de oude ben (maand of drie) voor 20 euro per maand, en dan terug een hardcore gym zoeken, die meestal ook maar 20 a 30 euro kosten. Die in Lebbekee, powersport is zeer compleet, maar het jammere is dat het daar in de zomer niet uit te houden is van de warmte. Als je daar zwaar deadlift val je bijna dood van de hitte. Maar wel een gym waar je zeer sterk kan worden voor weinig geld.

bij basic fit ben je verplicht een heel jaar te trainen ,gaat niet per maand ;)

10 euro per maand;-)

10 euro, kan je er wel douchen ??

Bij 2 sportscholen gratis waarvan er ook samen over de 45 vestigingen zijn in Nederland.
Sowieso van de 8 jaar trainen maar 1 jaar hoeven betalen.
U jelly? :p

Bij ons is het goedkoopst per jaar en dan betaal je nog 480 euro pff

26,- euro p.m. 29,- euro p.m. inclusief een grote kluis.

54,- per maand

31 per maand onbeperkt

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

En dat is incl douche :cool: haha

Fit all day 27.50 p/m.
Geen sauna. Douchen kost 50 Cent.
Dumbels tot 40 kg. twee squatrekken.
Genoeg stangen en gewichten, en voor de pussies: genoeg apparatuur.

• Like
Waarderingen: mat
38 euro, hardcore gym, nooit echt druk.

homegym 1000 eu

Terug
Naar boven