chrisje123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 570
- Lengte
- 1m53
Ik ga daar ook keer trainen, zo'n vriend traint daar ook.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat willen ze doen dan als je je eigen drinken mee neemt? Lijken wel maffiapraktijken 1 euro voor 3 slokken water, wat apart dat mensen daar mee akkoord gaan.
wij mogen gewoon 2 liter kannen mee naar gym, nooit problemen mee gehad. vind dat wel een naaistreek, betaal je maandelijks al t*fus veel en dan moet je ook nog betalen voor water.
dan komt de eigenaar het je zeggen dat het niet mag. Hij houdt dat in de gaten ,hij heeft een goed overzicht over de ganse gym via een groot doorkijkraam.
Is zeer jammer want het is een hele goeie gym,dumbells tot 50kg en goeie machines.
Maar ik betaal me arm aan die drank,je kan toch niet trainen zonder drinken he.
En ik drink altijd minstens 2 liter per training normaal gezien,zelfs 3 liter.
---------- Toegevoegd om 14:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:36 ----------
ja,is zeer jammer.Duur grapke.
Breda.
Ik zou die gast er echt op aanspreken en het niet meer pikken, wat wil hij in godsnaam doen als de hele sportschool tegen die gare regel in opstand komt?
heb ik al gedaan ,hij zegt dat hij ook zijn rekeningen moet kunnen betalen.
heb ik al gedaan ,hij zegt dat hij ook zijn rekeningen moet kunnen betalen.
Zeg dat je zijn moeder moet nken, want je moet nken. Srs.heb ik al gedaan ,hij zegt dat hij ook zijn rekeningen moet kunnen betalen.
Dan zeg je toch hetzelfde. 3 euro voor een flesje water, ik snap niet dat je dat wil accepteren. Zelfs in een restaurant is dat nog goedkoper.
tja,heb geen andere keus,tis deze gym of basicfit.Dan is de keuze snel gemaakt.
Zoals ik al zei, met de leden in opstand komen en die gast uitleggen dat jullie je eigen water wel drinken. Als je niks doet dan zal het zo blijven.
dan komt de eigenaar het je zeggen dat het niet mag. Hij houdt dat in de gaten ,hij heeft een goed overzicht over de ganse gym via een groot doorkijkraam.
Is zeer jammer want het is een hele goeie gym,dumbells tot 50kg en goeie machines.
Maar ik betaal me arm aan die drank,je kan toch niet trainen zonder drinken he.
En ik drink altijd minstens 2 liter per training normaal gezien,zelfs 3 liter.
20 euro per maand, inclusief deelname aan alle groepslessen.
EN als extra is de sportschool 24/7 open. Met je pasje kun je naar binnen wanneer je wilt.
Hoe regelen ze dat dan? Hebben er dan mensen nachtdienst?
Lijkt me wel ideaal een gym die 24/7 open is.
.Hoe regelen ze dat dan? Hebben er dan mensen nachtdienst?
Lijkt me wel ideaal een gym die 24/7 open is.