AndroidHealthClinic

Hoe duur is je gym

Wat willen ze doen dan als je je eigen drinken mee neemt? Lijken wel maffiapraktijken 1 euro voor 3 slokken water, wat apart dat mensen daar mee akkoord gaan.

dan komt de eigenaar het je zeggen dat het niet mag. Hij houdt dat in de gaten ,hij heeft een goed overzicht over de ganse gym via een groot doorkijkraam.
Is zeer jammer want het is een hele goeie gym,dumbells tot 50kg en goeie machines.
Maar ik betaal me arm aan die drank,je kan toch niet trainen zonder drinken he.
En ik drink altijd minstens 2 liter per training normaal gezien,zelfs 3 liter.

---------- Toegevoegd om 14:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:36 ----------

wij mogen gewoon 2 liter kannen mee naar gym, nooit problemen mee gehad. vind dat wel een naaistreek, betaal je maandelijks al t*fus veel en dan moet je ook nog betalen voor water.

ja,is zeer jammer.Duur grapke.

dan komt de eigenaar het je zeggen dat het niet mag. Hij houdt dat in de gaten ,hij heeft een goed overzicht over de ganse gym via een groot doorkijkraam.
Is zeer jammer want het is een hele goeie gym,dumbells tot 50kg en goeie machines.

---------- Toegevoegd om 14:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:36 ----------

ja,is zeer jammer.Duur grapke.

Ik zou die gast er echt op aanspreken en het niet meer pikken, wat wil hij in godsnaam doen als de hele sportschool tegen die gare regel in opstand komt?

20 euro/maand

tja,heb geen andere keus,tis deze gym of basicfit.Dan is de keuze snel gemaakt.

Zoals ik al zei, met de leden in opstand komen en die gast uitleggen dat jullie je eigen water wel drinken. Als je niks doet dan zal het zo blijven.

daar is de contributie voor.

dat vind hem blijkbaar te weinig. Komt ook wel niet meer zoveel volk nu,wat wel mooi voordeel is,sinds de basicfit is opengegaan hier in de buurt. Daar betall je deel minder,15euro maar teveel volk en dumbells gaan maar tot 30 kilo.

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------

Zoals ik al zei, met de leden in opstand komen en die gast uitleggen dat jullie je eigen water wel drinken. Als je niks doet dan zal het zo blijven.

kun je niks aan doen,hij is de eigenaar he. Tis van het te aanvaarden of een andere gym te zoeken.

20 euro per maand, inclusief deelname aan alle groepslessen.

EN als extra is de sportschool 24/7 open. Met je pasje kun je naar binnen wanneer je wilt.

Ga af en toe een slokje water drinken in de kleedkamer? Heet je gym trouwens "Alfo"?

camera's

30 uien per maand. Maar eigenlijk 'koop' ik een maand. Als ik een maandje niet kan of wat dan ook betaal ik niet.

55euro :/
duurste gym ooit.. maar heb er alles..

Terug
Naar boven