MuscleMeat

Hoe duur is je gym

Ga trainen, neem na me training een shake en reken alleen die af.

Vroeger heb ik eens 55 euro per maand betaald bij Passage Fitness First. Zeer complete beach boy gym, met sauna en zo (wat wel leuk was). Maar sterk word je er niet.

Nu denk ik er aan een tijdje bij basic fit te trainen, tot ik conditioneel terug de oude ben (maand of drie) voor 20 euro per maand, en dan terug een hardcore gym zoeken, die meestal ook maar 20 a 30 euro kosten. Die in Lebbekee, powersport is zeer compleet, maar het jammere is dat het daar in de zomer niet uit te houden is van de warmte. Als je daar zwaar deadlift val je bijna dood van de hitte. Maar wel een gym waar je zeer sterk kan worden voor weinig geld.

15.95 p maand. Squatrack, deadliften is toegestaan, dumbells tot 40 kg, meerdere bankjes. Enige nadeel, 's avonds voor half 10 is het stervensdruk. Gelukkig ruime openingstijden van 700 tot 2300.

Laatst bewerkt:
15.95 p maand. Squatrack, deadliften is toegestaan, dumbells tot 40 kg, meerdere bankjes. Enige nadeel, 's avonds voor half 10 is het stervensdruk. Gelukkig ruime openingstijden van 700 tot 2300.

Deadliften toegestaan? Zijn er dan gyms die dat verbieden????

Dat kan je echt niet menen!!
Omdat mensen het te intimiderend vinden? Wat is dat voor een absurd argument!!
Ik denk dat de reden gewoon is dat ze een bepaald soort sporters niet in hun club willen en dat het niet de racks zijn die intimiderend zijn maar de massieve mannen die spieren kweken wel ernstig nemen.

Tegenwoordig train ik thuis.
Voor 50 euro 130kg gewichten + stang + schuine stang + 2 dumbells + verstelbare bench + pulley + beenapparaat + bicep bankje ( alles in 1 ) gekocht :D
Nu rustig me gym uitbreiden met squatcage etc.

Geeft me veel meer rust aan de kop, kost veel te veel tijd om elke keer naar de gym te gaan omkleden, en word ook moe van dat gewacht op sommige dingen.
Vaak is de squatcage of bench press of pulley bezet ( ik kan alleen maar savonds en dan is het bijna in elke gym zeer druk )

• Topic Starter Topic Starter
Voor 50 euro 130kg gewichten + stang + schuine stang + 2 dumbells + verstelbare bench + pulley +

als je een rechte stang schuin neerzet heb je ook al een schuine stang
lijkt erop dat die verkooppraatjes jou op het verkeerde been hebben gezet

• Like
Waarderingen: macf
19,60 onbeperkt en is 24/7 open

• Topic Starter Topic Starter
Ez curl stang natuurlijk:p was ff de naam kwijt...

2499461-1394410947285.jpg

Dat kan je echt niet menen!!
Omdat mensen het te intimiderend vinden? Wat is dat voor een absurd argument!!
Ik denk dat de reden gewoon is dat ze een bepaald soort sporters niet in hun club willen en dat het niet de racks zijn die intimiderend zijn maar de massieve mannen die spieren kweken wel ernstig nemen.

En dan noemen ze het ook nog eens een judgement free zone
b*ch please

Voor 50 euro 130kg gewichten + stang + schuine stang + 2 dumbells + verstelbare bench + pulley + beenapparaat + bicep bankje ( alles in 1 ) gekocht :D
Nu rustig me gym uitbreiden met squatcage etc.

Geeft me veel meer rust aan de kop, kost veel te veel tijd om elke keer naar de gym te gaan omkleden, en word ook moe van dat gewacht op sommige dingen.
Vaak is de squatcage of bench press of pulley bezet ( ik kan alleen maar savonds en dan is het bijna in elke gym zeer druk )

Voorheen (tot maart) trainde ik altijd thuis maar tegenwoordig train ik in de sportschool. Vreselijk saai om alleen te trainen. Heel sporadisch train ik nog wel thuis als ik weinig tijd heb o.i.d. Op dat soort momenten is een home-gym wel ideaal.

Ik heb een familielid werken bij de sportschool dus gratisssss trainen & zonnebank :)

Voorheen (tot maart) trainde ik altijd thuis maar tegenwoordig train ik in de sportschool. Vreselijk saai om alleen te trainen. Heel sporadisch train ik nog wel thuis als ik weinig tijd heb o.i.d. Op dat soort momenten is een home-gym wel ideaal.

Ik heb een familielid werken bij de sportschool dus gratisssss trainen & zonnebank :)
Alleen trainen vind ik juist fijner dan hoef ik niet elke keer te wachten :p
Het is inderdaad wel wat saaier maar het scheelt mij veel stress en tijd.

Heerlijk om na een workout weer naar de woonkamer te lopen om meteen een shake te drinken achter je pc :D
Bij sportschool moet ik me eerst omkleden, shake drinken, naar de parkeerplaats lopen en naar huis toe rijden. ( heen en weer toch weer ongeveer een uur aan het kloten )

17 euro ofzo? Bij basic fit wel zonder groepslessen en zonder dat speciale sport watertje :(

40 eu per maand, enige beetje redelijke sportschool in de buurt. Hebben ook geen abbo zonder groepslessen en allemaal zooi waar ik geen gebruik van maak.

Terug
Naar boven