XXL Nutrition

hoe en hoeveel tonijn eet jij?

150 gram voor het slapen gaan in de cut soms met een beetje Chilisaus erbij;)

1 blikje per dag, 150gr
Hoe: met een vork... :D Zo uit het blik.

Blikje per dag ... gewoon met een lepeltje pickels door. Soms met mosterd.

2 blikjes op een dag (op waterbasis) gewoon zonder toevoegingen :) lekkel man :D

Nu in de cut, 75gr per dag.

1 blik per dag gewoon op 4 sneetjes brood blaadje sla er bij en wat vet arme dressing

Tonijn is toch juist goed voor in de cut?
Bevat minder calorieën dan bv kipfilet of kalkoen, als je tonijn op waterbasis neemt dan.

Ja idd. Maar tonijn steekt rap tegen vind ik. Soms eet ik 2x 75gr op 1 dag, vooral na een cardio dag. Maar ik heb veel liever kip met bruine rijst en een schijfje ananas. Mmmm.

Ik maak het wel eens klaar met spinazie, tomatenpuree, ui en knoflook en Italiaanse keukenkruiden (met pasta) en een beetje sambal of wat chili voor de kick.

Een mooie verse tonijnsteak met wat Japanse sojasaus en een drupje citroensap zo heel even op de grill is ook erg lekker trouwens.

1 blik per dag met wat rauwkost, + 200 gram koolvis

Meestal 1 blikje tonijn, soms 2.

600gr bietjes. (snijden) 2 blikjes van 200gr tonijn er door.
als je wilt nog een eetlepel of 2 mayo. mengen en eten!!

Het zoveelste tonijntopic, net even 2 potjes gekocht in de hoop dat ik het lust. Ben niet echt een viseter, koolvis werd bijna braken dus hopelijk dat dit beter gaat. Maar hoeveel tonijn eet je op een dag? 1 zo'n blikje tonijn (john west) per dag neem ik aan? staat gelijk aan 27gr eiwit. En hoe eet je dat dan? Pleur je het gewoon tussen 2 boterhammen en happen maar, of gooi je er nog wat kruiden bij, of salade of god may know wat nog meer..?

27 gr per 100 gr denk ik he. ik eet twee blikjes meestal, wel op water!

gewoon zo op het brood of door de salade, heel soms ketchup.

en water drinken!

d

Als ik thuis ben 1blik per dag, 155gr uitgelekt. Veel proteinen!!

Bedankt dat je mij liet herinneren ;) ga vanavond een blikje eten.

ik eet veel liever kip mmm:)

• Topic Starter Topic Starter
Net na het trainen me eerste bakje op, had de boel even laten uitlekken toen op bordje gedaan, wat tomatenketchup eroverheen, zout en peper en was prima te eten. Zit niet gigantisch veel smaak aan eigelijk. Dus prima te doen. Beter iig als koolvis, dat kreeg ik echt niet weg.

Hoop dat die van princess niet veel afwijkt van de smaak van john west want dagelijks 1.50€ word best duur.

1 blikje van 150 gr, 3 a 4 keer in de week, wel op olie, die op water vind ik niet zo lekker + is toch op olijfolie, is toch gezond.

eet het meestal enkel met brood, soms wat groenten

Net na het trainen me eerste bakje op, had de boel even laten uitlekken toen op bordje gedaan, wat tomatenketchup eroverheen, zout en peper en was prima te eten. Zit niet gigantisch veel smaak aan eigelijk. Dus prima te doen. Beter iig als koolvis, dat kreeg ik echt niet weg.

Hoop dat die van princess niet veel afwijkt van de smaak van john west want dagelijks 1.50€ word best duur.

Probeer die van de aldi eens, 69 cent per blikje dacht ik. Princess vind ik zelf erg zout in verhouding tot john west en aldi. Gewoon eens per maand groot inslaan bij de aldi :D

2 blikjes tonijn op water van de Aldi per dag. Gewoon blik openen en vork erin;)

Terug
Naar boven