romano1986
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tonijn is toch juist goed voor in de cut?
Bevat minder calorieën dan bv kipfilet of kalkoen, als je tonijn op waterbasis neemt dan.
Het zoveelste tonijntopic, net even 2 potjes gekocht in de hoop dat ik het lust. Ben niet echt een viseter, koolvis werd bijna braken dus hopelijk dat dit beter gaat. Maar hoeveel tonijn eet je op een dag? 1 zo'n blikje tonijn (john west) per dag neem ik aan? staat gelijk aan 27gr eiwit. En hoe eet je dat dan? Pleur je het gewoon tussen 2 boterhammen en happen maar, of gooi je er nog wat kruiden bij, of salade of god may know wat nog meer..?
Net na het trainen me eerste bakje op, had de boel even laten uitlekken toen op bordje gedaan, wat tomatenketchup eroverheen, zout en peper en was prima te eten. Zit niet gigantisch veel smaak aan eigelijk. Dus prima te doen. Beter iig als koolvis, dat kreeg ik echt niet weg.
Hoop dat die van princess niet veel afwijkt van de smaak van john west want dagelijks 1.50€ word best duur.