AndroidHealthClinic

hoe en hoeveel tonijn eet jij?

gewoon uit blik niks bijzonders dr bij.. gewoon naar binnen schuiven..

Edit: en gewoon 1 blikje per dag

Uit blik.
Rond de 200gram per dag

Bij mij gaan er 2 blikjes 200 gr op water naar binnen.
1 keer door de salade en de andere keer met wat ketchup.

tonijn in water, uit laten lekken. samen met mais gooien en dan vind ik het echt lekker!

of gewoon puuuuuuuuur

wat dacht je van tonijn (uitlekken) met huttekase! nomnomnom
edit: doe er ook voor de smaak wat peper en zout bij en fijngesneden ui :)

Laatst bewerkt:
Ik eet nooit konijn.

ik kook meestal pasta dat spoel ik koud klein beetje mayo en ketchup erbij (met minder vet natuurlijk :P) uitje paprika tomaat komkommer enzo erdoor peper zout en je heb een lekkere salade kan je wel 3 dagen goed houden en kan natuurlijk ook zonder pasta

eet het graag in de avond, zonder carbs?

Datum? Topic is bijna 4 jaar oud.

lekkere warme pistoletjes uit de oven, dan de tonijn er op met wat ui en een eitje en dan kappertjes of augurk! echt lekker het liefst nog met de vetste volle mayo, maar dat gaat niet gebeuren! haha

1. Maak er tonijnsalade van met van ketchup en mayo. Verdeel het over 3 boterhammen en eet het als mijn maaltijdje na de training. Tot. 40 gram eiwit.

2. Als maaltijd/tussendoor salade. Met sla, mais, uitjes, augurk, tomaat en optioneel feta. Komt ook op ongeveer tussen de 35 en 40 gram eiwit uit.

3. Als tussendoortje in een tortillawrap :meal: ook te variëren met alle groenten die je kunt bedenken. Mijn voorkeur is met mais, augurk, ui, walnoot en een scheutje manis (Perusahan ketjap kudus). Lekker zoet.

4. Pizza! Maak zelf een pizza met alles er op en er aan of (in mijn geval vaak) met een pizza Diavolo (lekker pittig) of een pizza Pollo. Totaal met extra tonijn goed voor 70 gram eiwit. Vaak mijn zaterdagavond maaltijd en terug van stappen kom maaltijd. Ook wil het wel eens op zondagochtend worden opgegeten :P

Eet in ieder geval iedere dag wel een blikje.

2 blikken. open maken. water eruit. mond open. tonijn erin. water erbij. doorslikken zonderkauwen

gewoon zo opeten, met olie anders is het te droog.

heerlijk

1 blikje, beetje mayonaise erbij, goed prakken. Eventueel nog wat tomaatjes en uien. lekker voor op brood of een pistoletje.

of

Salade met rucola, 1 blikje tonijn met olie, geraspte kaas, tomaat, uien, feta blokjes, olijven. Eventueel nog wat kleine stukjes sardien.

tonijn op geroosterd brood met majo en uitjes.
lekkaah!

Als ik zin heb maak ik een salade met kerrie, peterselie en een uitje. Als ik lui ben uit blik met een glas water er naast :)

mensen met hun brood, veel te veel koolhydraten swa

word je dik van

1 blikje met wat ketchup, mosterd of sojasaus

Terug
Naar boven