MuscleMeat

hoe hoog schat jij de kans in dat jij OOIT zelfmoord zal plegen?

Peiling Peiling hoe hoog schat jij de kans in dat jij OOIT zelfmoord zal plegen?

• 0-1%

Stemmen: 93 47,2%
  • 2-5%

Stemmen: 39 19,8%
  • 6-10%

Stemmen: 13 6,6%
  • 11-20%

• 21-30%

Stemmen: 2 1,0%
  • 31-49%

Stemmen: 5 2,5%
  • 50%

• >50%

Stemmen: 19 9,6%

• Totaal stemmers
    197
0,3257%

Kan er iets naast zitten.

• Topic Starter Topic Starter
Echt soms verbaas ik me gewoon hier op DBB, hoe de **** staan mensen soms in het leven he, enkel op dbb krijg je hier een discussie over.

Ik schat het gewoon op 0% in man, ik geniet van me leven en ga ervan uit dat ik lang en gelukkig leef, ga jij lekker pessimistisch zitten janken wat er allemaal wel niet kan gebeuren.
Waarom zou ik niet weten wat lijden is, ik heb genoeg dingen meegemaakt/gezien ook in me familie, moet ik me daarom ineens met het idee rondlopen dat ik wel eens zelfmoord zou kunnen gaan plegen.

Ik schat de kans dat ik ooit iemand vermoord ook op 0% in, maar ja als er een inbreker komt en die vermoord me kinderen en verkracht me vrouw en ik krijg de kans ja dan vermoord ik hem....

moet ik op zulke onzintopics dan echt serieus een kansberekening loslaten??

Weet je wat ik schat vanaf nu om azijnpissers tevreden te stellen de kans op 1% in ok?
Maar ik HOOP en VERWACHT dat het niet zal gaan voorkomen.

Haha ik ben wereldvreemd, nee man sommige van jullie zijn gewoon knettergek, heb met al me vrienden, kenissen, collega's nog nooit zon discussie gehad, hoe groot acht je de kans dat je zelfmoord gaat plegen...
beetje aan de hoge kant imho
Mja, dan hou je niet meer van het leven, of het lijden (leven is nl lijden), en dan is het toch nog altijd zwak imo.:P
wat is dat nu weer voor onzin:roflol:

quibuis waarom reageer je dan ook nog ni een angelus topic ? :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan maar niet bevatten waarom mensen met Angelus willen discussiëren over een onderwerp als dit.

Zo triest hoe angelus met iedereen een discussie probeert te voeren om veel posts te krijgen in zijn topicje. :o

Was van een uitspraak van Nietzsche, to live is to suffer.. Maar klopt toch, leven is voor een deel gewoon lijden, of ga jij constant vrolijk door het leven..
Kun jij ook voor jezelf denken of vertaal jij alleen maar citaten van Nietzsche? Leven is poepen. Klopt toch, leven is voor een deel gewoon poepen, of ga jij constant niet-poepend door het leven? Idioot.

Kun jij ook voor jezelf denken of vertaal jij alleen maar citaten van Nietzsche? Leven is poepen. Klopt toch, leven is voor een deel gewoon poepen, of ga jij constant niet-poepend door het leven? Idioot.

:roflol: Goed dat ik toch even ben komen kijken hier!

Terug
Naar boven