Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
Niets, maar zelf wil ik dat gewoon niet meer. Verlies mezelf dan gewoon in het leven. En vind het ook zo'n slappe toestand, hoe je dan door het leven gaat, totaal niet in contact met de realiteit, maar in je eigen illusie, leventje zit. En ben gewoon veel gelukkiger nu ik leef in contact met de stilte, doe ook meer zaken, bereik meer..
de realiteit is dat je nog steeds exact hetzelfde doet, alleen anders

er is niets fouts met zo'n levensstijl als je er vrede mee hebt, maar iemand die op andere mensen hun levenskeuzes loopt te vitten ipv enkel op zn eigen leven te focussen lijkt me toch wat issues te hebben met zijn eigen levensstijl.En is typisch iets van het ego, constant de indruk geven dat er iets compleet fout is met m'n levensstijl. Laat mij gewoon leven zoals Eckhart en co.![]()
oneens, dat jij geen ervaring hebt met gesprekken waarin je je eigen "dominantie" bewaart betekent niet dat anderen zulke gesprekken nooit hebben.& als je een geweldig gesprek hebt met iemand waar het mee klikt ben je gewoon niet bewust van huidig moment. Opgaan in ander mensen is zoiezo enorm zwak want je verliest jezelf in die andere persoon, komt ook door een gebrek aan eigenliefde imo, je ziet de andere tijdelijk voor je betere ik aan.
corleoné traint niet en ik neuk geen h**ren. en ik train al meer dan een jaar met regelmaatAngelus, je hebt op dit forum al tientallen uren aan conversatie met Corleone besteed. Waarom worden jullie geen trainingspartners? Dan kunnen jullie deze gesprekken live voeren, onder het genot van de muziek en een intense workout. Daarna samen naar de h**ren om een negerin te nken.
Allemaal voordelen,
1. je helpt Corleone het rechte pad op in zijn zoektocht naar geluk.
2. De tijdsbesparing is aanzienlijk en bovendien effectiever.
3. Jullie trainen beiden weer eens met regelmaat.
4. Je hebt een goede cv om aan Petrus voor te leggen bij de hemelpoort.

Zonder de stilte kan je niet eens bewust zijn van het huidig moment. De stilte van de omgeving die je ervaart is gewoon wie je bent.. En je bent gewoon diegene die observeert, zonder datgene wat observereert, de stilte dus kan je niet bewust zijn, zonder de stilte kan er van zelfbewustzijn helemaal geen sprake zijn.. Stilte is gewoon alles, zonder stilte/leegte kan je onmogelijk zelfbewust zijn, jezelf ervaren. Stilte is eig het enige wat echt belangrijk is in het leven, al de rest zijn slechts vormen.