XXL Nutrition

Als jij moest kiezen tussen je vriendin en trainen....

Peiling Peiling Als jij gedwongen werd te kiezen tussen je relatie en trainen

• Trainen is belangrijker dan mijn vriendin, trainen geef ik NOOIT op

Stemmen: 80 62,0%
  • Trainen is enorm belangrijk, maar mijn relatie is belangrijker, ik stop voor mijn vriendin

Stemmen: 49 38,0%

• Totaal stemmers
    129
Als je al een beest bent terwijl je je vriendin krijgt lijkt me dit een erg fictionele hypothese. Als je een magere hein bent en later als Ruhl rondloopt, tja.. dan kan het weer wel.

Anyway je moet je vriendin langzamerhand ook in de sport krijgen, liefst wel naturel laten blijven als het even kan.

Als het er echt op aankomt, en ik denk dat het de moeder van m'n kinderen gaat worden geef ik het trainen op. Om het later heeel langzaam weer te reintroduceren.:evil2:

Als het zo'n neuksletje is als hierboven kan ze oprotten. Hier lopen er wel meer van rond.

Er staat niet bij dat je moet kiezen van je vriendin. Kan door van alles zijn. Omstandigheden, waardoor je een keuze moet maken.

Aah oke, nee omstandigheden zijn wat anders... maar helemaal stoppen met trainen daar wil toch echt voorlopig niet aan denken.

Maar zou mijn vriendin mij echt voor die keuze stellen : stoppen met trainen/samen zijn met mij, dan is het :hello: :hello: vriendin. Ik zou best kunnen praten over " iets " minder trainen, bv ipv 5x per week maar 4x per week, dit als ik niet in de wedstrijd voorbereiding zit.

Is echt een moeilijke keuze en ik denk dat je, wanneer je echt in zo'n situatie komt, misschien toch anders reageert. Volgens mij weet je dit soort dingen pas als het je echt overkomt.

Het zit je wel hoog he, Bloem? En wat nou als jou vriendje waarvoor je ware liefde voelt je vroeg om je black/within tempetation dress-sense de bons te geven?

En zeggen dat dat niet kan omdat hij je daarom mede zo leuk vind is hetzelfde argument wat een aantal hier aanvoerde van het fysiek. Maakt deel uit van je gekozen verschijning.

als je liefje je voor de keuze zou stellen is die in theorie aardig snel gemaakt.

maar als je door omstandigheden zou moeten kiezen.. tja, ik heb wel meer hobbies.
Al kan ik nu zo snel geen omstandigheden verzinnen die tot die keuze zouden leiden (beetje inspiratieloos op het moment :))

Is echt een moeilijke keuze en ik denk dat je, wanneer je echt in zo'n situatie komt, misschien toch anders reageert. Volgens mij weet je dit soort dingen pas als het je echt overkomt.

Ik heb een vriendin gehad die alleen maar zeurde over dat ik te groot werd (en toen was ik nog maar net begonnen ofzo haha), dat ik geobsedeerd was :nowai: en ik te vaak trainde. Dit was allemaal slecht en ongezond voor me, maar tegelijkertijd vond ze het stiekem ook wel weer geil, dat weet ik zeker.

Maarja om de paar dagen een flinke discussie/ruzie over dit onderwerp gaat je toch echt op een gegeven moment zo vervelen dat je het dan snel zat bent.. Hoe leuk de dame in kwestie ook is, en hoe lief/sexy/schattig...

Echt direct voor die keuze heeft ze nooit gesteld, maar dan had ik toch wel gekozen voor het trainen. Bodybuilding heeft op zo veel manieren mijn leven veranderd dat ik dit niet zo zou maar opgeven.

Bovendien vind ik dat je elkaar moet nemen zoals je bent, bodybuilding is een deel van mij :D

Sommige vrouwen zouden zelfs durven denken dat die bovenste minder spieren heeft dan die onderste, als je begrijpt wat ik bedoel

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het zit je wel hoog he, Bloem? En wat nou als jou vriendje waarvoor je ware liefde voelt je vroeg om je black/within tempetation dress-sense de bons te geven?

En zeggen dat dat niet kan omdat hij je daarom mede zo leuk vind is hetzelfde argument wat een aantal hier aanvoerde van het fysiek. Maakt deel uit van je gekozen verschijning.

Nee hoor, het zit me niet hoog. Ik probeer alleen duidelijk te maken dat het niet per se je vriend(in) is die je voor deze keuze stelt, maar dat het ook omstandigheden kunnen zijn waardoor je voor de keuze wordt gesteld (aangezien de stelling niet voor iedereen duidelijk lijkt te zijn).

Ik had zelf ook al geantwoord trouwens, kiezen tussen trainen of mijn vriend... erg lastige keus, maar ik zou denk ik toch voor de liefde gaan (als het echt 'the one' zou zijn). Wel moeilijk.

Wat een onzin topic eigenlijk ook zeg, maarjah.

A: Je vriendin krijgt een vreselijke ziekte en heeft zoveel uur per dag verzorging nodig

B: De b*ch vind dat je te groot wordt en daarom stopt met trainen.

C: De sl*t is aandachtsgeil in wil je iedere avond naast haar op de bank hebben om samen RTL4 en TALPA te kijken.

Nogal een verschil eh. Waar hebben we het nou over? Ik snap er geen reet van???

beetje een lamme poll. Ik heb gestemd voor trainen, maar om een andere reden. Trainen op zich zou ik best mee ophouden als dat zo uitkomt voor mijn vriendin. Maar als mij zoiets verboden wordt, dan zou ik daar niet mee samenleven. Dus uit principe zou ik dan voor trainen kiezen. Zeker niet omdat het zo belangrijk is.

'Vroeger' zou ik het wel gedaan hebben, toen ik nog wat naïever was.
Nu zou ik haar direct al de deur wijzen zodra ze me voor deze belachelijke keuze zou stellen.

Op een andere manier bulken zou ik me wel in kunnen vinden. Het verschil in lichaamsgewicht tussen zomer en winter is nu 20-25 kilo door mijn extreme bulkcycles, en van zo'n schransdieet wordt je nu niet echt aantrekkelijker :)

'Vroeger' zou ik het wel gedaan hebben, toen ik nog wat naïever was.
Nu zou ik haar direct al de deur wijzen zodra ze me voor deze belachelijke keuze zou stellen.

Op een andere manier bulken zou ik me wel in kunnen vinden. Het verschil in lichaamsgewicht tussen zomer en winter is nu 20-25 kilo door mijn extreme bulkcycles, en van zo'n schransdieet wordt je nu niet echt aantrekkelijker :)

20 -25 KG :eek: da's wel erg veel vooral als je de 120 droog niet aantikt..................

ik ben knettergek op me vriendin en het gaat super, ze weet wat het voor mij betekent en ze steunt me overal in en andersom steun ik haar ook in al haar passies. Trainen weet ze dat ik er nooit mee zou kappen. kwestie van duidelijk maken in het begin van de relatie

Terug
Naar boven