- Waardering
- 19
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Er staat niet bij dat je moet kiezen van je vriendin. Kan door van alles zijn. Omstandigheden, waardoor je een keuze moet maken.
vriendin. Ik zou best kunnen praten over " iets " minder trainen, bv ipv 5x per week maar 4x per week, dit als ik niet in de wedstrijd voorbereiding zit.Is echt een moeilijke keuze en ik denk dat je, wanneer je echt in zo'n situatie komt, misschien toch anders reageert. Volgens mij weet je dit soort dingen pas als het je echt overkomt.
en ik te vaak trainde. Dit was allemaal slecht en ongezond voor me, maar tegelijkertijd vond ze het stiekem ook wel weer geil, dat weet ik zeker.
Ik heb een vriendin gehad die alleen maar zeurde over dat ik te groot werd
Zo'n eentje die loopt met een stok op de grond tikkend?

Zo'n eentje die loopt met een stok op de grond tikkend?

Het zit je wel hoog he, Bloem? En wat nou als jou vriendje waarvoor je ware liefde voelt je vroeg om je black/within tempetation dress-sense de bons te geven?
En zeggen dat dat niet kan omdat hij je daarom mede zo leuk vind is hetzelfde argument wat een aantal hier aanvoerde van het fysiek. Maakt deel uit van je gekozen verschijning.
Heb haar gelijk de deur gewezen. Volgende dag huilend bij me op de stoep. Heb gezegd dat ik geen zin dat gezeik had en de deur dicht gedaan.
(damn, ik offer zelfs trainingen op om te kunnen werken, moet je nagaan).

'Vroeger' zou ik het wel gedaan hebben, toen ik nog wat naïever was.
Nu zou ik haar direct al de deur wijzen zodra ze me voor deze belachelijke keuze zou stellen.
Op een andere manier bulken zou ik me wel in kunnen vinden. Het verschil in lichaamsgewicht tussen zomer en winter is nu 20-25 kilo door mijn extreme bulkcycles, en van zo'n schransdieet wordt je nu niet echt aantrekkelijker![]()
da's wel erg veel vooral als je de 120 droog niet aantikt..................