Fitness Seller

Als jij moest kiezen tussen je vriendin en trainen....

Peiling Peiling Als jij gedwongen werd te kiezen tussen je relatie en trainen

• Trainen is belangrijker dan mijn vriendin, trainen geef ik NOOIT op

Stemmen: 80 62,0%
  • Trainen is enorm belangrijk, maar mijn relatie is belangrijker, ik stop voor mijn vriendin

Stemmen: 49 38,0%

• Totaal stemmers
    129
je zoekt toch een vriendin die bij je past, of die zich aanpast, dus TRAINEN

P.s volgens mij is die foto in startpost toch echt een neukding hoor:P

Ik heb bijna 2 jaar een vriendin gehad waarmee het nu sinds een paar maanden uit is(zij maakte het uit). Trainen vind ik geweldig maar ik zou voor haar stoppen met trainen......
love hurts:(

hoort bij je vooruitgang in je ontwikkeling. liefde leed is excessief leerrijk. waarneem je gemaakte mankementen en die van haar en neem dit mee naar je volgende relatie.

objectief gezien is het gewoon fout dat je jezelf zou moeten verloochenen dus zou ik nu zeggen dat ik voor het trainen kies. Dat je voor het trainen kiest schept een soort afstand tussen jou en je vriendin die dan normaliter voor meer aantrekking zorgt.

Een chick die tussen een man en (een van) zijn passie(s) komt? Dumpen!

Girlfriend, mensen die anders antwoorden, hebben de juiste nog niet ontmoet gewoon.

Stoere internet-praat hier weer ...
Vaak genoeg topics zien passeren met posts die vertellen dat ze na een tijd te zijn
gestopt, er nu terug gaan invliegen. Dus ga me aub niet vertellen dat jullie allemaal
zo hardcore zijn dat alleen trainen je leven is. In 75% van de gevallen is dat hier niet
het geval.

Remember this: ooit komt er een dag dat je te oud, gekwetst of andere verplichtingen
gaat hebben (werk, familie) en gewoon niet meer kunt gaan trainen.
Maar dan zal je vriendin/vrouw er wel nog zijn.

Onzin.

Een chick die me verteld dat ik niet mag gaan trainen is voor mij gewoon niet "de ware". Er bestaat trouwens geen enkele gegronde reden om aan te nemen dat zoiets al bestaat.

Kijk, als ze al zo vroeg in een relatie je ballen in een strop probeert te leggen is het gewoon een verstandige beslissing om je van haar af te maken. Haar gedrag zal er in de toekomst niet beter op worden. Dat er een hoop andere kerels zijn die zich laten bespelen is mijn probleem niet en het is evenmin een excuus om je zelf ook te laten doen door de onvoorspalbare nukken van zo'n labiel wicht.

Onzin.

Een chick die me verteld dat ik niet mag gaan trainen is voor mij gewoon niet "de ware". Er bestaat trouwens geen enkele gegronde reden om aan te nemen dat zoiets al bestaat.

Kijk, als ze al zo vroeg in een relatie je ballen in een strop probeert te leggen is het gewoon een verstandige beslissing om je van haar af te maken. Haar gedrag zal er in de toekomst niet beter op worden. Dat er een hoop andere kerels zijn die zich laten bespelen is mijn probleem niet en het is evenmin een excuus om je zelf ook te laten doen door de onvoorspalbare nukken van zo'n labiel wicht.

Onzin. :rolleyes:

Gaan we weer.
Het is bij deze stelling niet gegeven dat het je vriendin is die je vertelt dat je niet mag trainen. In dat geval zou ik me er ook niets van aantrekken hoor, en gewoon blijven trainen. De keuze is gewoon 'echte liefde of het ijzer'. Laat even buiten beschouwing wie degene is die je voor de keus stelt. Het kan ook 'overmacht' zijn.

Hehe wat een topic ook Loo. Blijft maar terug komen.

Onzin. :rolleyes:

Gaan we weer.
Het is bij deze stelling niet gegeven dat het je vriendin is die je vertelt dat je niet mag trainen. In dat geval zou ik me er ook niets van aantrekken hoor, en gewoon blijven trainen. De keuze is gewoon 'echte liefde of het ijzer'. Laat even buiten beschouwing wie degene is die je voor de keus stelt. Het kan ook 'overmacht' zijn.

Ja ok, in dat geval ligt het anders. Maar ga nu niet je goeie reply verknoeien door op schrijffouten te vitten he. Dat is echt kinderachtig :)

Zoals zovelen kies ik voor trainen.

Als ik ooit eens een meisje tegen kom waar het meeklikt wil ik gerust,wat minder trainen 3 keer ipv 5 keer per week. Maar alles opgeven nee nooit, 3 jaar zware trainingsarbeid opgeven neen dan is je ware ik verdwenen en kan je nooit gelukkig zijn met haar. Kzou het haar blijven verwijten kijk zo zag ik er vroeger ook uit, maar nu dankzij jou .... :D

die keuze hoef ik gelukkig niet te maken.
ze stimuleert me juist om te trainen:D

Trainen is belangrijker dan mijn vriendin, trainen geef ik NOOIT op

Heel simpel, geen 1 vrouw gaat mij laten stoppen met deze sport, is ze het er niet mee eens weet ze het gat van de deur te vinden !

Trainen is belangrijker dan mijn vriendin, trainen geef ik NOOIT op

Heel simpel, geen 1 vrouw gaat mij laten stoppen met deze sport, is ze het er niet mee eens weet ze het gat van de deur te vinden !

:gay:

Ben je wel eens echt verliefd geweest (op een vrouw;))?

:gay:

Ben je wel eens echt verliefd geweest (op een vrouw;))?

Hahaha ja hoor vaag genoeg bro.. maar stoppen met trainen waarom zou ik??

Als ik deze vrouw ontmoet train ik al, zij vind me leuk, ze vind me lichaam en me spieren leuk maar ik moet van haar wel minder gaan trainen of stoppen.. Beetje raar vind je niet? Je moet allebei je eigen leventje zien houden en toch samen zijn. Ik zou haar ook nooit vragen om haar sport/hobby op te geven dus dat moet ze ook niet van mij verwachten. Hoe verliefd ik ook ben...

Hahaha ja hoor vaag genoeg bro.. maar stoppen met trainen waarom zou ik??

Als ik deze vrouw ontmoet train ik al, zij vind me leuk, ze vind me lichaam en me spieren leuk maar ik moet van haar wel minder gaan trainen of stoppen.. Beetje raar vind je niet? Je moet allebei je eigen leventje zien houden en toch samen zijn. Ik zou haar ook nooit vragen om haar sport/hobby op te geven dus dat moet ze ook niet van mij verwachten. Hoe verliefd ik ook ben...

Nee.

Terug
Naar boven