XXL Nutrition

hoe hoog schat jij de kans in dat jij OOIT zelfmoord zal plegen?

Peiling Peiling hoe hoog schat jij de kans in dat jij OOIT zelfmoord zal plegen?

• 0-1%

Stemmen: 93 47,2%
  • 2-5%

Stemmen: 39 19,8%
  • 6-10%

Stemmen: 13 6,6%
  • 11-20%

• 21-30%

Stemmen: 2 1,0%
  • 31-49%

Stemmen: 5 2,5%
  • 50%

• >50%

Stemmen: 19 9,6%

• Totaal stemmers
    197
Filosofie is geen wetenschap, het is de fundering van de wetenschap.

• Topic Starter Topic Starter
Dankzij dit topic besef ik weer hoe gruwelijk erg ik een hekel heb aan van die pseudowetenschappelijke/spirituele pipo's die hun achterlijke zweverige hersenspinsels en denkbeelden opperen alsof het keiharde wetenschappelijke waarheid is.

bedoel je niet dankzij corleone?

dat als doel hebben is al een contradictie op zich:roflol:

Is idd een beetje een vreemd doel, eerder een streven om zoveel mogelijk aanwezig te blijven in het huidig moment en leven vanuit de vaste stilte van het huidig moment.

Uhm... nee.

Natuurkunde is zeker nooit jouw sterkste vak geweest.

:roflol:

Als je leeft vanuit je observerende zelf, sta je zelf altijd stil, beweeg je zelf niet, ook al vlieg je in een ruimtetoestel van de ene naar de ander planeet.. Het universum ontvouwt zich ook rondom jou, je staat zelf altijd in het middelpunt van je eigen universum. En alles in het universum gebeurt eig op dezelfde plaats, afstand, ruimte is illusie. Het universum is een hologram.

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:24 ----------

Dankzij dit topic besef ik weer hoe gruwelijk erg ik een hekel heb aan van die pseudowetenschappelijke/spirituele pipo's die hun achterlijke zweverige hersenspinsels en denkbeelden opperen alsof het keiharde wetenschappelijke waarheid is.

Spiritualiteit is net het tegenovergestelde van zweverig gedoe. Je hebt je duidelijk nog niet verdiept in spiritualiteit anders zou je niet afkomen met zo'n foute vooroordelen..

Ruimtetoestel :)

Je weet het allemaal grappig te verwoorden, maar ik vraag me echt af hoe je leven eruit ziet en of het een beetje leefbaar is.

Is idd een beetje een vreemd doel, eerder een streven om zoveel mogelijk aanwezig te blijven in het huidig moment en leven vanuit de vaste stilte van het huidig moment.

Als je leeft vanuit je observerende zelf, sta je zelf altijd stil, beweeg je zelf niet, ook al vlieg je in een ruimtetoestel van de ene naar de ander planeet.. Het universum ontvouwt zich ook rondom jou, je staat zelf altijd in het middelpunt van je eigen universum. En alles in het universum gebeurt eig op dezelfde plaats, afstand, ruimte is illusie. Het universum is een hologram.

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:24 ----------

Spiritualiteit is net het tegenovergestelde van zweverig gedoe. Je hebt je duidelijk nog niet verdiept in spiritualiteit anders zou je niet afkomen met zo'n foute vooroordelen..
als je moeder een soort hologram was, dan was ze een holokilogram.

Ruimtetoestel :)

Je weet het allemaal grappig te verwoorden, maar ik vraag me echt af hoe je leven eruit ziet en of het een beetje leefbaar is.

Nja, voor mij is het perfect leefbaar, voor andere mensen zou het dat mss iets minder zijn.:grinny:

Discussie tussen de lammen en de blinden..

Jij wilt dus zeggen, dat (als je überhaupt traint) jij geen push-ups doet, maar earth-downs? Eigenlijk zie je jezelf dus als een soort van Chuck Norris, maar dan met een uitkering.

Ik zie het al voor me als Corleoné iemand aanrijdt.
Corleoné zei:
Ik ben onschuldig edelachterbare, hij liep met 60km/u tegen mijn bumper aan.

Laatst bewerkt:

Je hebt duidelijk niet veel mensenkennis XXL.

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

Jij wilt dus zeggen, dat (als je überhaupt traint) jij geen push-ups doet, maar earth-downs? Eigenlijk zie je jezelf dus als een soort van Chuck Norris, maar dan met een uitkering.

Ik zie het al voor me als Corleoné iemand aanrijdt.

Nee, het gaat om jezelf, niet je vorm die push ups doet, je lichaam beweegt zich wel.. Alleen jij, de leegte, stilte, hetgeen bewust is van het huidig moment staat altijd stil en de vormen (lichaam enz) bewegen rondom jou.

Terug
Naar boven