Fitness Seller

hoe houd jij je metabolisme door voeding hoog in cut?

Peiling Peiling wat doe jij?

• Totaal stemmers
    18

rnbflavour

Freaky Bodybuilder
Waardering
64
aub alleen reageren over de punten vermeld in de poll

ik ben benieuwd wat jullie doen en waarom jullie dit doen. :)

dus graag voorbeelden en resultaten posten etc etc :cool:

Laatst bewerkt:
Vaak kleine, eiwitrijke maaltijden eten, regelmatig cardio

waarom? om mn metabolisme hoog te houden :duh:

ikzelf doe aan cals en carbs cyclen. eerst dee ik high medium en low cals en carbs dagen en nu doe ik op te kijken hoe dat werkt high medium mediun high medium medium high cals en carbs dagen ik doe alles niet in het extreem want wil me massa behouden en als het kan iets winnen. en natuurlijk droger worden wat lukt.

In het begin 1 Junkdag in de week. Als het moeizamer gaat ga ik carb cycle..

ik ben ook nog aan het cutten en wat ik merk dat het essentieel wordt naarmate je lager in je bf komt om in ieder geval 1 dag in de week hoger in je kcal te zitten. Ik doe zelf op woensdag refeeden op mijn rustdag en dan vreet ik heel de dag door rijst van 's ochtends tot 's avonds laat om mijn glycogeen aan te vullen. De volgende dag ben ik weer lekker vol en hard. En op zaterdag heb ik een soort van junkdag en eet ik 1 a 2 maaltijden junk. En de rest van de dagen eet ik super clean. Dan is het goed vol te houden en ik verlies langzaam maar gestaag BF hoewel het nu wel wat langzamer nu ik rond de 10% zit.

Regelmatig eten, veel groenten en eiwitten, paar junkmaaltijden (high calorie day) voor de rest boosten door regelmatig cardio en KT.

• Topic Starter Topic Starter
bump

1 Junk en een Refeed dag, omdat ik de cut nogal heb uitgesmeerd, kan ik lekker af en toe een beetje cheaten. Daarbij eet ik kleine maaltijden met complexe KH, vooral uit groenten.:)

Terug
Naar boven