Ik ben een jongen van 19 en ong 180 cm lang, ik woog vorige week 82 kilo nu fitness ik regelmatig maar mijn vetpercentage ligt te hoog dus wou ik dit omlaag krijgen,nu heb ik vanaf vorige week zaterdag tot nu 4x in de ochtend cardio gedaan, ben 3x naar fitness geweest en heb goed op mijn voeding gelet, ga ik vandaag op de weegschaal weeg ik 83,5 kilo, ik snap echt niet hoe dit kan ik zou in het slechtste geval hetzelfde gewicht moeten hebben maar juist 1,5 kilo aankomen:s
En dat mensen om me heen pakken vla, liters bier, zakken chips en repen chocola in een dag naar binnen werken en met weinig beweging netjes op gewicht blijven zonder maar een gram aan te komen is helemaal frustrerend?
heeft iemand een verklaring hoe het kan dat ik ondanks al mijn inspanning gewoon aankom? het lijkt nu net voor mijn gevoel dat ik sowieso aankom dat ik alleen het aantal kilo kan afremmen dat erbij komt, echt irritant is het.
En dat mensen om me heen pakken vla, liters bier, zakken chips en repen chocola in een dag naar binnen werken en met weinig beweging netjes op gewicht blijven zonder maar een gram aan te komen is helemaal frustrerend?
heeft iemand een verklaring hoe het kan dat ik ondanks al mijn inspanning gewoon aankom? het lijkt nu net voor mijn gevoel dat ik sowieso aankom dat ik alleen het aantal kilo kan afremmen dat erbij komt, echt irritant is het.