Fitness Seller

Hoe kan ik de piek in mijn biceps verbeteren?

concentreren op je buitenste kop.

Incline dumbbell curls suits me best, van barebell curl heb ik het idee dat je meer van die langgerekt blokken bouwt...

• Topic Starter Topic Starter
Hahah nee dat is ook zo dat hoeft ook niet, maar met een piek er op lijkt het vaak al heel wat meer. Bij een lange biceps duurt het erg lang voor je armen breed beginnen te worden, zeker met mijn lange armen.
In ieder geval bedankt voor de tips en meningen (Y)

Quote:
tot failure trainen raad ik niet aan. Alleen maar onnodige belasting van je centraal zenuwstelsel. Wil je perse toch tot failure trainen, doe het dan alleen bij je laatste set.

Dit doe ik ook alleen bij de laaste set ik bouw altijd mij setjes op in zwaarte en de laaste zo zwaar mogelijk.

concentration curls. concentrate on your peak.

mass_builder zei:
concentration curls. concentrate on your peak.

Nope. Not true.

concentration curls belasten voornamelijk de binnenste bicepskop, vanwege de verkorte beginpositie van de biceps, hetzelfde geldt voor preacher curls.

RubenSossa zei:
Nope. Not true.

concentration curls belasten voornamelijk de binnenste bicepskop, vanwege de verkorte beginpositie van de biceps, hetzelfde geldt voor preacher curls.
Is het niet zo dat bv bijv bij preacher curls, smalle greep voor buitenste kop is en brede(normale) greep voor binnenste kop.

@Outer; Twijfel jij aan Ruben 'Mr Biceps' Sossa?

RubenSossa zei:
Nope. Not true.

oke, maar ik heb het over staande dan he, waarbij je je arm gestrekt houd en de dumbbell dan naar je schouder brengt

21e helpt wel goed....

mass_builder zei:
oke, maar ik heb het over staande dan he, waarbij je je arm gestrekt houd en de dumbbell dan naar je schouder brengt

dan nog belast het vooral je binnenste bicepskop, omdat de spier verkort is, vanwege de schouderrotatie. Alle dumbbell oefeningen die voor of boven je lichaam gedaan worden, zoals preacher curls, concentration curls en front double biceps curls belasten voornamelijk de binnenste kop.

Curls waarbij de beginpositie meer achter je lichaam start, zoals incline dumbbell curls, lying dumbbell curls en drag curls belasten meer de buitenste bicepskop.

21-en voor meer piek is btw bullshit.

biceps

ik heb ook een piek:D ik ben daar wel tevreden mee.
na een jaar zijn men biceps met 16cm in omtrek toegenomen.
ik train mijn biceps 1 keer per week, maar ik pomp ze wel volledig op.:D

1,6 misschien? :rolleyes: :D

16 zou wel lekker zijn natuurlijk :p

nee, 16 cm op een jaar
eerst waren men biceps 14cm
nu zijn ze 30 cm
:D

14, nee gast dit is onmogelijk.
Verkeerde meting, of anders was je echt extreem erg

Terug
Naar boven