kleinekevin
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Degluiperd zei:Ik doe nu 3 oefenen nl.
De barbellcurl 4 set reps. 10 10 8 8
De dumbbell curl 3 set reps 10 10 8
de Hammer curl 3 set reps 10 10 8
soms nog een powersetje van de hammercurl als afsluiter.
zal wel genetisch zijn dan jah
nou ja niets aan te doen
en wat is een concentration curl??

Jordees zei:10 10 8
Ik zou gaan voor: 12/10/8/8/6 (elke set gewicht verhogen)
Of gewoon 4x 10 of 4 x 12.
Jordees zei:10 10 8
Ik zou gaan voor: 12/10/8/8/6 (elke set gewicht verhogen)
Of gewoon 4x 10 of 4 x 12.

kleinekevin zei:ik had vroeger echt 'kiekenarmkes' en ik woog maar 36 kilo toen ik begon met trainen. nu weeg ik 55 kg en ik heb vooral veel spiermassa bijgekregen. ik was inderdaad echt wel erg . mijn biceps waren evendik als mijn polsen.
dat kan eg niet.. hoe oud en groot ben/ was je dankleinekevin zei:ik had vroeger echt 'kiekenarmkes' en ik woog maar 36 kilo toen ik begon met trainen. nu weeg ik 55 kg en ik heb vooral veel spiermassa bijgekregen. ik was inderdaad echt wel erg . mijn biceps waren evendik als mijn polsen.

kleinekevin zei:ik was 1.50 en woog 36 kilo, een soort dwergje dus, nu ben ik ongeveer een meter 65 en weeg 55 kg. ik was 14,5 toen ik begon met trainen, nu train ik een jaar

achterhaald....SHUTTERSPEED zei:
ik heb ook lange armen en wel een piek, dus zal helaas genetisch bepaald zijn denk ikDegluiperd zei:Ik heb een probleem, ik heb behoorlijk lange armen en ik train me biceps gewoon zwaar ik kan en dat gaat hoe langer hoe beter maar er komen niet echt mooie pieken op. Hij word gewoon over de gehele lengte wel groter. Iemand tips om meer van die Ballen te krijgen?
Groeten Mark alias de Gluiperd![]()
-VipeR- zei:ik heb ook lange armen en wel een piek, dus zal helaas genetisch bepaald zijn denk ik