XXL Nutrition

Hoe kan ik de piek in mijn biceps verbeteren?

ik had vroeger echt 'kiekenarmkes' en ik woog maar 36 kilo toen ik begon met trainen. nu weeg ik 55 kg en ik heb vooral veel spiermassa bijgekregen. ik was inderdaad echt wel erg . mijn biceps waren evendik als mijn polsen.

jongen come on men lul is dikker als 14cm

Degluiperd zei:
Ik doe nu 3 oefenen nl.

De barbellcurl 4 set reps. 10 10 8 8
De dumbbell curl 3 set reps 10 10 8
de Hammer curl 3 set reps 10 10 8

soms nog een powersetje van de hammercurl als afsluiter.
zal wel genetisch zijn dan jah :(
nou ja niets aan te doen

en wat is een concentration curl??

10 10 8 ???

Ik zou gaan voor: 12/10/8/8/6 (elke set gewicht verhogen)

Of gewoon 4x 10 of 4 x 12.

• Topic Starter Topic Starter
Jordees zei:
10 10 8 ???

Hey ja ik verhoog sowieso elk setje het gewicht.
Ik eerst deed ik ook altijd 3 of 4 setjes van 10 maar ik werk nu met een schema dat mijn instructeur in elkaar heeft gezet voor mij.
zo doende eigenlijk , ik vind het wel lekker werken ook persoonlijk.

Jordees zei:
10 10 8 ???

of zwaar beginnen en gewicht verlagen
voorbeeld 6/8/10/12 dit pas ik vaak toe;)

kleinekevin zei:
ik had vroeger echt 'kiekenarmkes' en ik woog maar 36 kilo toen ik begon met trainen. nu weeg ik 55 kg en ik heb vooral veel spiermassa bijgekregen. ik was inderdaad echt wel erg . mijn biceps waren evendik als mijn polsen.

WTF :eek: dat kan eg niet.. hoe oud en groot ben/ was je dan

Volgens mij is "kleinekevin" fake.

hehe ja als je 36 kilo weegt.... Ik heb een duitse herder en die komt daar aardig bij in de buurt. Wat biceps betreft, ik train zelf een jaar of 6 nu en heb aangespannen een mooi kop maar ontspannen is ie vrij "straight". De echte harcore trainers bij mij in de gym trainen ook allemaal rond de 5 a 6 jaar maar die juicen dat het niet mooi meer is, en wat denk je.... DIKKE BALLEN!! gelukkig heb ik elders nog dikke ballen itt die gasten....

sorry, maar m'n buurjongens van 8-10 jaar wegen ook +-35kg, dus dat kan gewoon niet :p en die zijn mager ja

tenzij je een dwerg bent natuurlijk :)

kleinekevin zei:

Kerel had je anaalrexia of zo.....??? :D

ik was 1.50 en woog 36 kilo, een soort dwergje dus, nu ben ik ongeveer een meter 65 en weeg 55 kg. ik was 14,5 toen ik begon met trainen, nu train ik een jaar

ik zal wel eens foto's van mij posten
ik zal er morgen een paar maken, na het trainen en ik zal foto's zoeken van een dik jaar geleden

ik heb ook lange armen.. zolang ze groter worden is het goed toch.
gewoon lekker trainen!

ik vind geen foto's van een jaar geleden.
maar ik lieg echt niet, ik ben 15cm gegroeid, 18 kg bijgekomen en de omtrek van men biceps is verdubbeld. je moet gwn goed traine, veel uitleg vragen over oefeningen en goed eten, dan kom je er!

offtopic

hehe maar 14 cm geloof ik geen snars van. dat is even dik als een stijve lul man!
ik had ook altijd dunnen armen maar die waren zelfs nog 25, nu 36 in een jaartje.
maar goed tot het tegendeel is bewezen zal ik je maar gelijk geven, but i rest my case.....

ontopic

hebben jullie dat ook dat je armen van achteren of precies van voren vrij smal lijken maar van de zijkant gezien veeeel groter lijken??

ps voor grote armen uiteraard niet je triceps vergeten. (2x zo groot als je biceps)

Degluiperd zei:
Ik heb een probleem, ik heb behoorlijk lange armen en ik train me biceps gewoon zwaar ik kan en dat gaat hoe langer hoe beter maar er komen niet echt mooie pieken op. Hij word gewoon over de gehele lengte wel groter. Iemand tips om meer van die Ballen te krijgen?

Groeten Mark alias de Gluiperd ;)
ik heb ook lange armen en wel een piek, dus zal helaas genetisch bepaald zijn denk ik

-VipeR- zei:
ik heb ook lange armen en wel een piek, dus zal helaas genetisch bepaald zijn denk ik

ja die peak..
als je die niet hebt ,dan ga je die niet krijgen ook.
neem een man als sergio oliva.
massieve armen,maar geen peak.
albert beckles die had een peak.
maar kijk naar die kuiten van die man.non-existing.
dan weet je dat het genetich bepaald is .
kuiten zijn dan ook wel extreem eigenijs als je er geen aanleg voor hebt.

• Topic Starter Topic Starter
tripecs vergeet ik zeker niet!

Nou ja dan maar geen piek :) en maar ff flink buffelen op me armen :D
maakt eigenlijk niet zo veel uit als ze maar groot worden :o

Terug
Naar boven