Fitness Seller

Hoe kan ik de piek in mijn biceps verbeteren?

dieper liggende spieren bedoel ik, als afsluiten van een training bedoel ik dan,
dus net zolang door pompen totdat je niet meer kan...is dus niet zo best?

Of je hier een goede piek van krijgt weet ik niet precies, maar dit is een erg fijne oefening.
Je kunt hier ook niet mee smokkelen :)

biceps-exercises-spider-curls.gif

ik heb een tijd gehad dat ik alleen concentration curls deed, inderdaad: ik kreeg meer een piek als daarvoor.
staat trouwens best lache hoor:cool:

vergete te vertelle: hierdoor heet ik nu bitterbal op school:D

ga zitten op een bankje met stang op je benen en breng de stang naar je schouders en weer terug naar je benen (allemaal halfjes)

JAXX zei:
Het gebruik van Synthol houdt niets anders in dan de spier oppompen door er vetzuren in te spuiten. De geïnjecteerde spier neemt hierdoor wel in omvang toe, maar niet in kracht of kwaliteit. Sterker nog,door de vorming van bindweefsel en de aanwezigheid van al die vetzuren zal de spier niet meer goed kunnen samentrekken en dus feitelijk aan kracht verliezen. Daarnaast brengt het intramusculair injecteren van zoveel vetzuren grote risico's met zich mee: ontstekingen, longembolie, het afsterven van spiercellen en een verhoging van het LDL-cholesterol.

Conclusie: Gewoon goed trainen! En de rest komt vanzelf...

bron:http://64.233.183.104/search?q=cach...info/synthol+synthol&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=3

Deze oefeningen doe ik voor de biceps in mijn nieuw programma en ik boek toch terug vooruitgang.

Seeted Dumbbell Curl, 3 sets 10-8 reps
Preacher Curl(cambered bar), 3 sets 8-10 reps
Dumbbell Concentration Curl, 3 sets 8-10 reps

Ook niet vergeten van regelmatig te veranderen van oefeningen.
Onze spieren worden de bewegingen gewoon en de groei blijft uit.
Om de Vier weken stel ik een compleet nieuw schema op.

Grtz

Je kunt je wel wat meer op je brachialis en buitenste kop richten, dmv hammer curls, reverse curls en incline dumbbell curls.

Buitenste kop = caput longum = lange kop = juist niet de "piek" waar je het over hebben. Dat is de binnenste kop. En die kun je niet specifiek trainen, net als dat je je binnenkant borst niet specifiek kunt trainen.

En de nadruk leggen op de brachialis? Die train je toch wel mee bij curl oefeningen en ontspringt bovendien ongeveer onder de korte kop van de biceps en hecht aan iets onder het ellebooggewricht (draagt dus weinig tot niks bij aan de dikte van de arm ter hoogte van de korte kop van de biceps). Echter hoe dikker dat gedeelte wordt, hoe minder groot je piek in ieder geval lijkt - toch?

:rolleyes:

met super sets. maximale pomp proberen te krijgen meer dumbbells gebruiken en geen halterscurls want je kunt er nooit dezelfde intense contractie en bij- behorende spierpijn mee produceren dan met dumbbell curls omdat je dan je hand palm veel meer naar buiten draait dan dat je met een stang kan doen die palm rotatie geeft je een piek op je bicep en op het punt dat je boven aan bent draai je zo ver mogelijk dat je pink dichter bij je is dan de rest van je hand op die piekcontractie span je bicep nog eens hard aan zodat het lekker zeer doet want zonder die pijn groei je natuurlijk niet ik hoop dat je er wat aan hebt train ze

weten hoe ...

je draait je vuist toch naar je toe bij het opspannen he? :p

zolang ze groter worden... ;)

geloof hij vraagt hoe kan ik mijn piek groter krijgen...
een wedstrijd BB weet hoe hij moet poseren dus ook weet hoe de spiergroepen zich dan vormen , dus ook een grotere piek kan crieeren.:p

Je hebt nu met je 12 posts een gemiddelde van 25% posts die een topic bumpen van meer dan een jaar oud

Kheb eens een filmpje van Larry Scott bekeken en die beweerde dat hij zijn piek vooral te danken had aan preacher curls. Je zag foto's van voordat hij deze deed en inderdaad de piek verbeterde sterk. Ik ben zelf niet helemaal overtuigd maar vind preacher curls best wel goed.

Ik ben linkshandig en ben ik redelijk trots op de piek in men linkerbicep. Ik werk nu vooral aan men rechterbicep en die lijkt stilletjes bij te komen.

Zoals RubenSossa al zei vind ik incline curls ook best goed werken, ik voel ze de volgende dag goed. Je moet gewoon zelf een beetje uitzoeken wat voor jouw werkt maar wanneer je zorgt dat je de concentratie legt op de buitenkant van de bicep kan dit volgens mij toch wel helpen om sneller die piek te bereiken.

Terug
Naar boven