XXL Nutrition

Hoe kan ik de piek in mijn biceps verbeteren?

Waarom is deze topic in godsnaam een sticky??
Ik lees alleen maar tegestrijdige verhalen en een boel offtopic gelul.

Heej cool, weer een topic over de dikte van je lul. En dit keer is het een sticky!! :D

En 14 cm armen kan echt niet, zelfs een baby heeft dikkere armen.

kleinekevin zei:
nee, 16 cm op een jaar
eerst waren men biceps 14cm
nu zijn ze 30 cm
:D

lol, gelooft niemand, het bot dat in je arm zit is al groter, zelfs in ethiopie hebben ze "bredere" armen. als je nu zegt 24, heb ik nog moeite met het te geloven ...

piek in de biceps.

luppie zei:
of zwaar beginnen en gewicht verlagen
voorbeeld 6/8/10/12 dit pas ik vaak toe;)
zorg dat je bij iedere rep aan het einde van de concentrische beweging je biceps aanspand,en dit 2 seconden doet voordat je de dumbbell weer laat zakken.....een poseer routine na je training doet eigenlijk hetzelfde.

Bij 14 cm zou je bij een briesje al weg waaien naar japan

haha 14 cm ik heb is ff gekeken maar dat kan dus echt niet!!! heb ff gemeten en met een sticker precies een rondje gemaakt van 14cm hahaha als je zo'n armen had dan was je echt zielig.:p

weet iemand mischien een goede schema voor je biceps?

hoe langer je bicepspees aan de onderkant hoe minder massa je kunt bouwen op je biceps maar hoe groter de piek van je biceps is....

gewoon aantal jaar goed hard trainen en hij gaat vanzelf meer pieken

binnenste en buitenste kop gewoon allebei blijven trainen
ook af en toe hammer en reverse curls doen zodat je je hele arm ontwikkeld en et komt vanzelf

haha wat een noobs in dit topic:p
en david de kabouter van 36 kg:D
geweldig..

maar is het niet juist een voordeel als je een 'lange biceps' hebt, dat oogt toch veel voller als daar eenmaal flink wat massa opzit?

Balboa18 zei:
haha wat een noobs in dit topic:p
en david de kabouter van 36 kg:D
geweldig..

maar is het niet juist een voordeel als je een 'lange biceps' hebt, dat oogt toch veel voller als daar eenmaal flink wat massa opzit?

Eensch!

Alleen die piek he...

(**** die piek)

Degluiperd zei:
Ik heb een probleem, ik heb behoorlijk lange armen en ik train me biceps gewoon zwaar ik kan en dat gaat hoe langer hoe beter maar er komen niet echt mooie pieken op. Hij word gewoon over de gehele lengte wel groter. Iemand tips om meer van die Ballen te krijgen?

Groeten Mark alias de Gluiperd ;)

Gewoon kei hard trainen! Hier wat linkjes mbt biceps:

Building Big Biceps - Biceps Workout and Bicep Exercises

build big biceps quickly with this easy to follow weight routine

Arms: Biceps Workout - Training Tips - Training - Gaspari Nutrition - Training & Diet Information, Sports Supplements by Rich Gaspari - IFBB Pro

Bodybuilding.com - Biceps Articles!

Bodybuilding.com - James Mace - Battlezone Bicep Assault!

Off-topic: Waarom is deze topic eigenlijk "topic vd week"? Er staat meer bullshit in dan info :(

gewoon synthol nemen:p

nu we hier toch over praten, ik train vaak tot faillure met biceps omdat ik geen zware gewichten kan gebruiken vanwege me polsen...dan moet je toch wel vaak tot faillure trainen? anders raak je toch geen diepe spieren? tenminste dat ben ik van mening...correct me if im wrong

Leeman zei:
nu we hier toch over praten, ik train vaak tot faillure met biceps omdat ik geen zware gewichten kan gebruiken vanwege me polsen...dan moet je toch wel vaak tot faillure trainen? anders raak je toch geen diepe spieren? tenminste dat ben ik van mening...correct me if im wrong
Is onzin, wtf zijn bijv diepe spieren? :rolleyes:

Iedereen zegt altijd dat spier vormen allemaal genetisch bepaald is en daar ben ik het wel deels mee eens. Maar het met het soort training kun je ook wel degelijk je spieren mee shapen en extra definitie aanbrengen.

Terug
Naar boven