Don_Nastee
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Don_Nastee zei:Waarom is deze topic in godsnaam een sticky??
Ik lees alleen maar tegestrijdige verhalen en een boel offtopic gelul.

kleinekevin zei:nee, 16 cm op een jaar
eerst waren men biceps 14cm
nu zijn ze 30 cm
![]()
zorg dat je bij iedere rep aan het einde van de concentrische beweging je biceps aanspand,en dit 2 seconden doet voordat je de dumbbell weer laat zakken.....een poseer routine na je training doet eigenlijk hetzelfde.luppie zei:of zwaar beginnen en gewicht verlagen
voorbeeld 6/8/10/12 dit pas ik vaak toe![]()
Jordees zei:10 10 8
Ik zou gaan voor: 12/10/8/8/6 (elke set gewicht verhogen)
Of gewoon 4x 10 of 4 x 12.
gewoon varierennaamloos12 zei:weet iemand mischien een goede schema voor je biceps?
Balboa18 zei:haha wat een noobs in dit topic
en david de kabouter van 36 kg
geweldig..
maar is het niet juist een voordeel als je een 'lange biceps' hebt, dat oogt toch veel voller als daar eenmaal flink wat massa opzit?
Mugje zei:
Degluiperd zei:Ik heb een probleem, ik heb behoorlijk lange armen en ik train me biceps gewoon zwaar ik kan en dat gaat hoe langer hoe beter maar er komen niet echt mooie pieken op. Hij word gewoon over de gehele lengte wel groter. Iemand tips om meer van die Ballen te krijgen?
Groeten Mark alias de Gluiperd![]()

Is onzin, wtf zijn bijv diepe spieren?Leeman zei:nu we hier toch over praten, ik train vaak tot faillure met biceps omdat ik geen zware gewichten kan gebruiken vanwege me polsen...dan moet je toch wel vaak tot faillure trainen? anders raak je toch geen diepe spieren? tenminste dat ben ik van mening...correct me if im wrong