Fitness Seller

Hoe kan ik mijn zus dwingen/motiveren om naar de gym te gaan en gespierd te worden? (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

imnewhere

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2012
Waardering
1.173
Dus ik vind gespierde vrouwen heel erg mooi, hun grote biceps, benen, pecs enzo. En als ik dan die gespierde vrouwen op Instagram of zoiets zie, dan zeggen ze altijd dat hun broer of vader ervoor heeft gezorgd dat ze zo gespierd is geworden. Dus vorig jaar vroeg mijn zus wel is of ze mee naar de gym mocht, maar ik was altijd met een vriend. Maar ik weet ook niet echt wat haar intenties waren, volgens mij was het meer aan haar kont trainen. Maar nu wil ik eigenlijk mijn zus meenemen naar de gym en haar heel erg gespierd laten worden. Hoe kan ik haar dwingen/motiveren om mee naar de gym te gaan en heel erg gespierd te laten worden zoals ik boven zei?
Interessante fetish... Kun je niet proberen een gespierde dame aan de haak te slaan in de sportschool?

Schwarzeneggertje

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
8 dec 2016
Waardering
1.293
Lengte
1m87
Massa
110kg
Vetpercentage
15%
Verpoeder wat anavar en winstrol pilletjes en strooi ze door haar oatmeal
Scherp. Van trainen worden vrouwen natuurlijk niet gespierd, dat lukt zelfs de meeste mannen niet.

IRONic Pumper

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
1 mei 2012
Waardering
5.566
Lengte
1m89
Vetpercentage
15%
Dus ik vind gespierde vrouwen heel erg mooi, hun grote biceps, benen, pecs enzo. En als ik dan die gespierde vrouwen op Instagram of zoiets zie, dan zeggen ze altijd dat hun broer of vader ervoor heeft gezorgd dat ze zo gespierd is geworden. Dus vorig jaar vroeg mijn zus wel is of ze mee naar de gym mocht, maar ik was altijd met een vriend. Maar ik weet ook niet echt wat haar intenties waren, volgens mij was het meer aan haar kont trainen. Maar nu wil ik eigenlijk mijn zus meenemen naar de gym en haar heel erg gespierd laten worden. Hoe kan ik haar dwingen/motiveren om mee naar de gym te gaan en heel erg gespierd te laten worden zoals ik boven zei?
1. Kip met rijst en broccoli
-voeder haar lang genoeg met enkel dit en beloof dat ze iets anders krijgt wanneer ze mee gaat naar de sportschool.

2. Test-boosters
-Prop haar vol tot ze een snor krijgt, bij elke gymsessie mag ze een wegwerp scheermesje.

3. Pre-Workout
-Elke avond stipt om 22u een flinke dosis.
Hiermee kan je haar slaapritme hevig onder vuur leggen. Wie traint, mag slapen.

Motiveren was nooit m'n sterkste kant.
Er zijn wel nog enkele dwangmaatregelen, maar het is een kwestie van menselijk te blijven.

waaskaas

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
9 jul 2011
Waardering
249
Lengte
1m77
Massa
96kg
Vetpercentage
5%