XXL Nutrition

Hoe kan ik mijn zus dwingen/motiveren om naar de gym te gaan en gespierd te worden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus ik vind gespierde vrouwen heel erg mooi, hun grote biceps, benen, pecs enzo. En als ik dan die gespierde vrouwen op Instagram of zoiets zie, dan zeggen ze altijd dat hun broer of vader ervoor heeft gezorgd dat ze zo gespierd is geworden. Dus vorig jaar vroeg mijn zus wel is of ze mee naar de gym mocht, maar ik was altijd met een vriend. Maar ik weet ook niet echt wat haar intenties waren, volgens mij was het meer aan haar kont trainen. Maar nu wil ik eigenlijk mijn zus meenemen naar de gym en haar heel erg gespierd laten worden. Hoe kan ik haar dwingen/motiveren om mee naar de gym te gaan en heel erg gespierd te laten worden zoals ik boven zei?
Interessante fetish... Kun je niet proberen een gespierde dame aan de haak te slaan in de sportschool?
 
Zusje van een vriend!
 
Verpoeder wat anavar en winstrol pilletjes en strooi ze door haar oatmeal

Scherp. Van trainen worden vrouwen natuurlijk niet gespierd, dat lukt zelfs de meeste mannen niet.
 
Dus ik vind gespierde vrouwen heel erg mooi, hun grote biceps, benen, pecs enzo. En als ik dan die gespierde vrouwen op Instagram of zoiets zie, dan zeggen ze altijd dat hun broer of vader ervoor heeft gezorgd dat ze zo gespierd is geworden. Dus vorig jaar vroeg mijn zus wel is of ze mee naar de gym mocht, maar ik was altijd met een vriend. Maar ik weet ook niet echt wat haar intenties waren, volgens mij was het meer aan haar kont trainen. Maar nu wil ik eigenlijk mijn zus meenemen naar de gym en haar heel erg gespierd laten worden. Hoe kan ik haar dwingen/motiveren om mee naar de gym te gaan en heel erg gespierd te laten worden zoals ik boven zei?

1. Kip met rijst en broccoli
-voeder haar lang genoeg met enkel dit en beloof dat ze iets anders krijgt wanneer ze mee gaat naar de sportschool.

2. Test-boosters
-Prop haar vol tot ze een snor krijgt, bij elke gymsessie mag ze een wegwerp scheermesje.

3. Pre-Workout
-Elke avond stipt om 22u een flinke dosis.
Hiermee kan je haar slaapritme hevig onder vuur leggen. Wie traint, mag slapen.

Motiveren was nooit m'n sterkste kant.
Er zijn wel nog enkele dwangmaatregelen, maar het is een kwestie van menselijk te blijven.
 
Is dit zo'n 'epic thread'?
 
Hoe staat je zus er inmiddels bij?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven