MuscleMeat

hoe kan ik m'n doel bereiken?

Dammm droog!

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig jong, gezien je leeftijd. Goede schouders maar wat mindere borst..

Concentreer je volledig op je borst bij de borst oefeningen en eventueel wat rustiger uitvoeren, ook al moet je dan miss weer even wat lichter.

bedankt! hoeveel keer per week zou ik m'n borst dan trainen?

je hebt e typische boksersfysiek
lekker ripped
verder schat ik je geen 79kg op die foto's, kzou je lichter schatten
kzou me niet teveel zorgen maken om te veel te verzwaren, train je er zo weer af als je zo intensief bokst

Zal zeer hard werken zijn wil je die fysiek halen met de borst die je nu hebt.
Meer dan 1jaar werk aan die borst, schat zelfs 2 jaar.

Droog sta je al nu nog de rest, good luck !

bedankt! hoeveel keer per week zou ik m'n borst dan trainen?

1X is voldoende, borst is lang niet zo groot als alle superdudes hier beweren. Op zich valt er ook geen antwoord te geven op die vraag, aangezien het niet alleen afhangt van de frequentie maar ook van de intensiteit en het volume.

OT: die droogheid van je streefdoel kan je als natural niet behalen, of toch zeker niet vasthouden. Anders zou er enorm veel tijd in kruipen en zou je heel goede genen moeten hebben.

Laatst bewerkt:
Zal zeer hard werken zijn wil je die fysiek halen met de borst die je nu hebt.
Meer dan 1jaar werk aan die borst, schat zelfs 2 jaar.

Droog sta je al nu nog de rest, good luck !

borst zal ik sowieso moeilijk hebben, hoop dat de armen wel lukken bedankt!

---------- Toegevoegd om 21:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:55 ----------

1X is voldoende, borst is lang niet zo groot als alle superdudes hier beweren. Op zich valt er ook geen antwoord te geven op die vraag, aangezien het niet alleen afhangt van de frequentie maar ook van de intensiteit en het volume.

OT: die droogheid van je streefdoel kan je als natural niet behalen, of toch zeker niet vasthouden. Anders zou er enorm veel tijd in kruipen en zou je heel goede genen moeten hebben.

wil vooral wat uitzetten en wat aankomen (droog), dacht aan creatine maar ga daar nog even mee wachten, misschien als volgende stap bedankt voor de post alvast!

Post eet en trainingsschema.

Creatine is niet nodig, denk dat hierin nog veel verbeterd kan worden.

Creatine gaat je niet echt helpen.

Gewoon veel eten en hard trainen met een goed schema, dan komt het vanzelf wel in orde.

8u: 4 boterhammen pindakaas en honging, 1 boterham confituur.
10u: paar boterhammen kippewit en banaan en grany
12u: boterhammen kippewit(150 gr)
16u: massgainer
19u: wat pot schaft ( broccoli, pasta, kip, steak, wok,...)
21u: reistpap en appel

Weet dat het nog niet optimaal is maar kan een te strikt schrma niet aan krijg last van krampen en slijm in de keel (teveel melk hoorde ik) maar als er nog tips zijn alles is welkom!

Lactose intollerantie hebben er veel.
Zou nog meer eten en nu al beginnen aan creatine (niks mis mee en je zult het wel voelen aan je kracht en herstel).

Hoezo beginnen aan creatine als je voeding slecht is?

Zorg eerst dat je voeding op orde kan krijgen en daarna beginnen met creatine.

16u is geen maaltijd - kip/rijst/pasta iets in die richting
23u waar is de kwark! ?

Rest is opzich wel goed. Zou wat complexe kh toevoegen, je bent nu vrij eentonig in kh.

Hoezo beginnen aan creatine als je voeding slecht is?

Zorg eerst dat je voeding op orde kan krijgen en daarna beginnen met creatine.

16u is geen maaltijd - kip/rijst/pasta iets in die richting
23u waar is de kwark! ?

Rest is opzich wel goed. Zou wat complexe kh toevoegen, je bent nu vrij eentonig in kh.
Lactose intolerantie ?!
zo slecht is zijn voeding ook niet moet gewoon wat meer zijn..

Lactose intolerantie ?!
zo slecht is zijn voeding ook niet moet gewoon wat meer zijn..

Dat lactose maak jij ervan, wat ik concludeerde was alleen dat hij dat van melk kreeg. Excuses als dit ook door kwark komt.

Caseine eiwitten mss een idee?

Voeding is niet slecht maar het kan beter, wat hij neemt is niet enorm veel maar wel redelijk eenzijdig. Mss idee om iets meer toe te voegen, en dan de maaltijden beter te verdelen.

Dat lactose maak jij ervan, wat ik concludeerde was alleen dat hij dat van melk kreeg. Excuses als dit ook door kwark komt.

Caseine eiwitten mss een idee?

Voeding is niet slecht maar het kan veel beter, wat hij neemt is niet erg veel en redelijk eenzijdig.
Krijg het zelfs erger door kwark :p
is alle zuivel dat je moet mijden dan spijtig genoeg zelfs meeste whey.
En ja is waar.
Alleen is casseine zo duur :mad:

Hrmpf erg slechte verhoudingen, wel mooi droog. Je traps loopt ongelooflijk achter vergeleken met je schouders wat een erg rare look geeft. Ook lopen je pecs weer enorm achter in verhouding met je buikspieren.

Ik vind dat je sowieso erg weinig eet hoor, 79kg zie ik er ook niet vanaf, of je bent kleiner, of je hebt hele zware botten, of een kapotte weegschaal imo :D Voor de rest wel heel droog..

Ik vind dat je sowieso erg weinig eet hoor, 79kg zie ik er ook niet vanaf, of je bent kleiner, of je hebt hele zware botten, of een kapotte weegschaal imo :D Voor de rest wel heel droog..

Nouja je weet niet hoeveel boterhammen hij neemt, hoeveel massgainer en hoeveel de pot schaft, dus ja, kan varieren van 2500 tot 3500 kcal bij wijze van spreken.

79 kilo wil ik wel geloven, 1.83 is niet zo heel klein hoor, dan weeg je al sneller meer zonder superbuff te lijken.

TS: ik zou wel een eiwitbron nemen nog in de avond, kan ook vlees of vis zijn.

Kun je misschien ook je trainingsschema es posten? Ben wel benieuwd, en dan weet RussianBear ook hoe hij z'n schouders kan trainen ;)

Terug
Naar boven