corporal
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed bezig jong, gezien je leeftijd. Goede schouders maar wat mindere borst..
Concentreer je volledig op je borst bij de borst oefeningen en eventueel wat rustiger uitvoeren, ook al moet je dan miss weer even wat lichter.
bedankt! hoeveel keer per week zou ik m'n borst dan trainen?

hahah chestbrah in the house
snappie, dat is die laatste foto, broer van de legende zyzz, boner (no homo) /admire /worship (no homo)
bedankt! hoeveel keer per week zou ik m'n borst dan trainen?
Zal zeer hard werken zijn wil je die fysiek halen met de borst die je nu hebt.
Meer dan 1jaar werk aan die borst, schat zelfs 2 jaar.
Droog sta je al nu nog de rest, good luck !
1X is voldoende, borst is lang niet zo groot als alle superdudes hier beweren. Op zich valt er ook geen antwoord te geven op die vraag, aangezien het niet alleen afhangt van de frequentie maar ook van de intensiteit en het volume.
OT: die droogheid van je streefdoel kan je als natural niet behalen, of toch zeker niet vasthouden. Anders zou er enorm veel tijd in kruipen en zou je heel goede genen moeten hebben.
Lactose intolerantie ?!Hoezo beginnen aan creatine als je voeding slecht is?
Zorg eerst dat je voeding op orde kan krijgen en daarna beginnen met creatine.
16u is geen maaltijd - kip/rijst/pasta iets in die richting
23u waar is de kwark! ?
Rest is opzich wel goed. Zou wat complexe kh toevoegen, je bent nu vrij eentonig in kh.
Lactose intolerantie ?!
zo slecht is zijn voeding ook niet moet gewoon wat meer zijn..
Krijg het zelfs erger door kwarkDat lactose maak jij ervan, wat ik concludeerde was alleen dat hij dat van melk kreeg. Excuses als dit ook door kwark komt.
Caseine eiwitten mss een idee?
Voeding is niet slecht maar het kan veel beter, wat hij neemt is niet erg veel en redelijk eenzijdig.

Ik vind dat je sowieso erg weinig eet hoor, 79kg zie ik er ook niet vanaf, of je bent kleiner, of je hebt hele zware botten, of een kapotte weegschaal imoVoor de rest wel heel droog..