XXL Nutrition

hoe krijg ik een mooie vorm bij me borst

longa

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
77kg
hallo ik ben khalid ik fitnis nu al een maandje en zie nog geen verschil in me borst ik ben ooit toen ik 8 jr was gevallen en toen kwam tegen een punt van een hek aan met mijn borst presies onder in het midden ik heb sinsdien een soort deuk daar en mijn vraag is gaat dat weg door te trainen en groeien de spieren er boven of blijft er altijd een deuk kan ik een mooie borst vorm krijgen als ik train zou iemand mij a u b willen helpen hiermee en een mooie schema voor borst geven of sturen
alvast bedankt

hallo ik weet hiet of het ooit gaat lukken met die borst van je want je bent toch gevallen he toen je acht jaar was dus of die deuk weggaat weet ik niet wat ik wel weet is dat je beter eerst de stickies kan lezen en daar informatie uithalen om vervolgens pas een topic te openen en als je dan ook wat leestekens gebruikt is het allemaal wat duidelijker te lezen bovendien moet je niet alleen je borst trainen en zie je na een maand sowieso geen verschil en gaat er niemand een mooie schema voor borst geven of sturen graag gedaan karma graag

• Topic Starter Topic Starter
wat is stiekies?

kloontje??

Dat zijn de Topic's die bovenaan staan bij elke categorie, als je alles leest over supplementen, voeding, cardio, kracht bla bla. wordt je veel wijzer:o

Over je borst betreft, zou ik aan iemand die er meer over weet (huisarts, andere dokter), vragen of die deuk in de spieren zit. of dat iets anders vervormt is:(

Succes;)

gewoon hard trainen + eten, vorm komt vanzelf

wat langer doortrainen , of het weg gaat kan ik niet garanderen. Ook zou ik eerst beginnen met voeding aangezien je eerst een basis moet aanleggen voor een goede verandering.

Ook niet alleen borst aangezien je volgens mij niet de gebochelde wilt worden.

heeft iemand een goeie schema voor borst ?

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

wat langer doortrainen , of het weg gaat kan ik niet garanderen. Ook zou ik eerst beginnen met voeding aangezien je eerst een basis moet aanleggen voor een goede verandering.

Ook niet alleen borst aangezien je volgens mij niet de gebochelde wilt worden.

hoebedoel je aangezien je geen gebochelde wilt worden?

Pindakaas op smeren !

lol even srs Hard trainen ,Goed eten,lekker slapen ;) succes

Voor een goed borst-schema zou ik eerst 4 oefeningen pakken,
Beginnen met een zware compound, of als je van pre-exhausting houd een isolerende.
Ik heb hem zo:

Barbell bench press
Incline Dumbbell bench press
Incline Dumbbell fly
Cable crossovers

zo heb je alle delen van je borst lijkt mij.

Incline Dumbbell Press
Barbell Bench Press
Incline Dumbbell Fly's
Chest Dips

Voor een goed borst-schema zou ik eerst 4 oefeningen pakken,
Beginnen met een zware compound, of als je van pre-exhausting houd een isolerende.
Ik heb hem zo:

Barbell bench press
Incline Dumbbell bench press
Incline Dumbbell fly
Cable crossovers

zo heb je alle delen van je borst lijkt mij.

ik begrijp die fitness taal niet barbel? incline? dumbbell fly ????

doe je hetzelfde als mij, een dikke speklaag eroverheen eten...:(

Gaat nooit goed komen als je niet eens de moeite doet om bepaalde termen op te zoeken

Gaat nooit goed komen als je niet eens de moeite doet om bepaalde termen op te zoeken

Je moet inderdaad zelf wat initiatief gaan tonen door je even in te gaan lezen over fitnessen.
We kunnen namelijk niet alles voor je gaan voorkauwen
Dat de deuk zal verdwijnen of niet kunnen we ook geen uitspraak over doen, daar zou ik inderdaad je huisarts of dokter over informeren.
Met een beetje research kun je al gauw op internet of zelfs hier op het forum een basis trainingsschema vinden voor beginners ;).
Succes ermee en hoop voor je dat je het weg kan gaan werken met wat spiermassa.

Oefeningen of niet beetje onderzoek naar je eigen probleem zou wel handig zijn. Dan zou je zelf ook weten wat er precies met je borst aan de hand is...
Als je vlak onder je borst een grote plek litteken weefsel hebt of je aanhechtingen zijn beschadigd bij die val dan zul je dat gat altijd zien. Een huisarts kan je hierbij helpen.
Zoniet... gewoon blijven trainen en de oefeningen doen die mensen voor mij al hebben voorgesteld. Een maand is niet lang dus geduld hebben is misschien ook handig;)

Moest ik na een maand geen verandering gezien hebben, zou ik al lang gestopt geweest zijn ???

Terug
Naar boven