AndroidHealthClinic

Hoe kwam jij er achter welke opleiding/baan bij jou past?

Okee wat jij wilt jongen ;)

Zal aan je terugdenken als ik over een jaar heerlijk onbezorgd op een strandje lig te genieten van mijn leuk verdiende geld, terwijl jij zit te beunen voor je kantoorbaantje en 40 uur per week maakt ;)

dis gon b gud

:roflol: veel succes man, jammer genoeg werkt het zo niet

:roflol: veel succes man, jammer genoeg werkt het zo niet

Gelukkig weet jij het super goed.

Vertel mij eens hoe het volgens jou in z'n werk gaat?

/Care als jij er niet in wilt geloven, ik ben ook via dit forum begonnen, voor mij is er een deur open gegaan en kan ik nu geld verdienen met wat ik leuk vind en ondertussen mensen helpen en blij maken.

Maar aan jou houding te zien zul jij later waarschijnlijk in de bijstand eindigen ;)

en hoeveel verdien je er nu mee dan?

Ben nu 3 weekjes bezig, iets meer dan 100 euro verdiend,
Dan te bedenken dat veel mensen pas overtuigd zijn als ze zien dat het werkt zal het over 1 a 2 maanden zeker booming gaan, daarbij ben ik nog volop dingen aan het leren over aanspreektechnieken etc. want het flyeren leek nu nog nergens op.

Dus dan kun je zeggen dat er zeker toekomst in zit, maar haters gonna hate, dus je zal toch blijven afkraken.

Haha, rustig aan man.

Ik ben onafhankelijk distributeur, dit houd in dat ik producten koop van een producent (Herbalife) voor een prijs (welke steeds lager word naarmate jij beter presteert) en die mag je verkopen voor elke prijs die je wilt (vandaar het stukje onafhankelijk).

Als je dit langer gaat doen en je er serieus mee bezig gaat kun je dus ook zogenoemde royalties krijgen als je een team onder je hebt (dit probeer ik te bereiken d.m.v. mijn posts) en stel jij word dat, krijg ik van Herbalife per product dat jij verkoopt weer royalties, en zo ken ik vele mensen die boven de 10.000 per maand verdienen (de hoogste zat op 17.500 per maand, doet het werk nu 15 jaar)

Het gaat dus om een stuk Personal Training met aanvullen van de voeding.

Dit is heel kort, maar als je echt geïnteresseerd bent kunnen we het er verder over hebben

MLM :roflol: **** wat ben jij dom.

die aanspreektechnieken etc. hebben bij jouw anders wel gewerkt. kijk hoe overtuigd je bent. ong €140 per maand lol. je kan wel allemaal mooie dingen voorgeschoteld krijgen maar zolang er geen geld in het laadje komt boeit het niks

Wil niet lullig doen maar zeg er dan iig bij dat het om een pyramid/ponzi scheme gaat

10.000/maand met herbalife :roflol:

Btw, GetXXL, hoe ben jij eig bij je opleiding (Informatica) uitgekomen?

10.000/maand met herbalife :roflol:

Btw, GetXXL, hoe ben jij eig bij je opleiding (Informatica) uitgekomen?
Was van kinds af aan al 'handig met computers'. Zodoende informatica gaan studeren. Is een goeie keuze van me geweest, ben er goed in en pluk er nu al de vruchten van.

Oke :)
Klasgenoot van me bleef volhouden dat 'Informatica' een slechte keuze zou zijn omdat ze al t werk zouden uitbesteden aan India. Kreeg m niet zover dat ie geloofde dat dat niet zo was (heb t hier notabene nog nagevraagd wbt programmeerwerk dat uitbesteed zou worden) en heb dus uiteindelijk maar gezegd dat t me niet kan schelen en dat ik dan iig doe wat ik leuk vind. Zelf weet ie niet wat ie wil gaan doen, frustrerend hoe irritant sommigen kunnen zijn omdat ze zelf niks echt 'leuk' vinden :mad:

Oke :)
Klasgenoot van me bleef volhouden dat 'Informatica' een slechte keuze zou zijn omdat ze al t werk zouden uitbesteden aan India. Kreeg m niet zover dat ie geloofde dat dat niet zo was (heb t hier notabene nog nagevraagd wbt programmeerwerk) en heb dus uiteindelijk maar gezegd dat t me niet kan schelen en dat ik dan iig doe wat ik leuk vind. Zelf weet ie niet wat ie wil gaan doen, frustrerend hoe irritant sommigen kunnen zijn omdat ze zelf niks echt 'leuk' vinden :mad:

Haha, die BS van India. Dat doen bedrijven 1x en dan nooit meer. Heb meerdere professionals gesproken die dan soms 'n praatje komen houden op de uni. Komt er op neer dat het verschil in tijdszone storend is qua contact, het Engels nog vaak een probleem is, en dat ze er bijzonder vaak langer over doen dan begroot (meer dan normaal). Hun uurloon ligt dan wel lager, maar uiteindelijk doen ze er 'n stuk langer over waardoor het niet veel scheelt.

Begrijp me niet verkeerd, er zitten ook goeie programmeurs, maar het gros is ruk. En ook wordt er werk uitbesteedt aan India, ga ik niet ontkennen. Maar als jij van de uni afkomt met 'n informatica master op zak kan jij overal aan de slag, zonder problemen. Sterker nog, met 'n bachelor kan je al bij veel bedrijven terecht.

N.b. in de informatica is meer werk dan programmeerwerk alleen, er zijn ook dingen die grotendeels on-site moeten.

Haha, die BS van India. Dat doen bedrijven 1x en dan nooit meer. Heb meerdere professionals gesproken die dan soms 'n praatje komen houden op de uni. Komt er op neer dat het verschil in tijdszone storend is qua contact, het Engels nog vaak een probleem is, en dat ze er bijzonder vaak langer over doen dan begroot (meer dan normaal). Hun uurloon ligt dan wel lager, maar uiteindelijk doen ze er 'n stuk langer over waardoor het niet veel scheelt.

Begrijp me niet verkeerd, er zitten ook goeie programmeurs, maar het gros is ruk. En ook wordt er werk uitbesteedt aan India, ga ik niet ontkennen. Maar als jij van de uni afkomt met 'n informatica master op zak kan jij overal aan de slag, zonder problemen. Sterker nog, met 'n bachelor kan je al bij veel bedrijven terecht.

N.b. in de informatica is meer werk dan programmeerwerk alleen, er zijn ook dingen die grotendeels on-site moeten.
Snap ik uiteraard :p
Vind het gewoon leuk om af en toe eens vragen te stellen aan iemand die al in de ICT-wereld 'genesteld' zit :)

Ga eerst naar de HvA komend schooljaar, heb mijn HAVO afgerond (geen VWO helaas), ze zeggen dat je meteen naar de uni kan na het behalen van je propedeuse maar het schijnt dat er in de praktijk heel veel zijn die dan vervolgens de uni niet blijken te redden. Is de uni te doen na een propedeuse op het hbo of is het best om dat na hbo te doen?

Vraag je dus eigenlijk naar het niveau van Informatica op de universiteit (specifiek UvA), want wss weet je niet hoe het op hbo-niveau is. :)

Laatst bewerkt:
De mensen die wo informatica niet redden na 'n P, zouden dat ook niet redden na de volledig bachelor aan 'n hogeschool. Ze zullen struikelen over de wiskunde, that's it, meer niet.

Hbo informatica vind ik eerlijk gezegd 'n beetje tijdsverspilling. Ik heb meerdere opdrachten van hbo informatica onder m'n snufferd gehad, en ik vind het toch wel 'n aardig verschil van niveau. Sure, je kan goed worden als je zelf veel gaat lezen op internet, maar op 'n uni krijg je je er ook nog 'n diploma bij, en behoort het tot je lesstof. :) Mijn advies is dus z.s.m. na je P aan de UvA informatica te komen studeren. Als je opschiet kom je mij wellicht nog tegen, zoals het er nu naar uitziet heb ik over 2 jaar m'n MSc.

Hm, was idd ook wat twee oud scholieren op 't VO zeiden tijdens informatica, deden/doen ook inf aan de uni en zeiden dat de wiskunde t grootste probleem was.
Is de wiskunde alleen te begrijpen met een grote wiskunde knobbel of kom je er met gedisciplineerd leren/oefenen ook wel uit? Zit er namelijk idd wel over te twijfelen om meteen de uni te doen na mn propedeuse.

Hm, was idd ook wat twee oud scholieren op 't VO zeiden tijdens informatica, deden/doen ook inf aan de uni en zeiden dat de wiskunde t grootste probleem was.
Is de wiskunde alleen te begrijpen met een grote wiskunde knobbel of kom je er met gedisciplineerd leren/oefenen ook wel uit? Zit er namelijk idd wel over te twijfelen om meteen de uni te doen na mn propedeuse.
Ik heb voorzover ik weet geen wiskunde knobbel, en gedisciplineerd leren/oefenen is ook niet echt mijn ding. :D

Komt er op neer dat je de wiskunde vakken met 6'jes kan halen als je het slim speelt door tentamens van voorgaande jaren goed te leren.

hahahahahaha een of andere herbalife scam dit hier ga je echt niks groots mee verdienen hoor :roflol: dit staat er in die pm van tomtomdom

Best triest dat je iemand gaat pm'n over iets wat hem interesseert en hem dan belachelijk gaat maken. Zijn genoeg mensen die dit doen en dit is iets waar je geen maandloon mee zal verdienen maar wel een extraatje per maand. Ook al is dit dan maar 150 euro, het is beter dan niks.

Best triest dat je iemand gaat pm'n over iets wat hem interesseert en hem dan belachelijk gaat maken. Zijn genoeg mensen die dit doen en dit is iets waar je geen maandloon mee zal verdienen maar wel een extraatje per maand. Ook al is dit dan maar 150 euro, het is beter dan niks.

wat lul jij nou weer, die tomtomtom zegt heel misterieus dat hij veel gaat verdienen om zo mensen in die pyramid scheme te lokken, dat werd wel duidelijk aan de pm's die daar aan voorafgingen, ik zorg er gewoon voor dat niemand hem serieus neemt met zijn 10.000/pm en het is gewoon mooi om te zien hoe naief sommige mensen zijn

Ik heb voorzover ik weet geen wiskunde knobbel, en gedisciplineerd leren/oefenen is ook niet echt mijn ding. :D

Komt er op neer dat je de wiskunde vakken met 6'jes kan halen als je het slim speelt door tentamens van voorgaande jaren goed te leren.

Mooi, bedankt voor je advies weer :)
Ben nu er nu eigenlijk wel van overtuigd dat ik naar de universiteit moet gaan na mn propedeuse :D

Terug
Naar boven