MuscleMeat

Hoe kwam jij er achter welke opleiding/baan bij jou past?

Zit zelf ook in zo'n positie.
Heb me ondertussen ingeschreven voor Biomedische Wetenschappen, omdat het ik later wel inspanningsfysioloog wil worden eventueel.
Maar van de andere kant doe ik het op dit moment niet zo goed bij biologie, dus ik weet niet of dit wel zo'n slimme stap zal zijn. Ik heb zowiezo al veel moeite met leren, dus ik twijfel uberhaupt aan een universitaire opleiding.

Ik wil gaan doen wat me leuk lijkt als beroep, maar wat ik echt leuk vind om later 40 uur in de week te gaan weet ik totaal niet.
Misschien eerst een jaartje werken en dan pas een keuze maken. Is misschien beter dan wat gaan studeren "omdat het moet", terwijl de kans groot is dat ik het niet haal

Je zal het nooit weten als je het niet probeert. Ook na een jaartje werken, weet je niets extra over die opleiding.

Is het niet zo dat je zonder problemen kunt stoppen als je dit nog het eerste semester doet?

goeie cijfers halen is bij topbedrijven wel een must, wordt je gescreend op je middelbare schoolcijfers etc. Nu op uni ook, je kan beter goeie cijfers halen, dan kan je studentassistent worden, mentor, voorlichting geven op open dagen, kiezen waar je heen wilt als je in het buitenland een half jaar wil gaan studeren ipv dat de school voor jou kiest, dit alles met een lekker uurloon en chille werktijden(behalve uitwisseling dan, geen €€€)

Die dingen naast je studie heb je inderdaad meer aan. Zou daar voor kiezen en je energie in steken, ook als je cijfers eronder lijden.

Damn, zit nu in het 2de jaar fiscaal recht en economie.. maar het interesseert me geen ene moer meer :(
Maar als ik nu stop stop ik voor de 2de keer met een opleiding...

Wil graag piloot worden maar de banenmarkt van piloot is ronduit bagger. Wat te doen? Mijn moeder wil dat ik deze opleiding afmaak. Maar als ik de opleiding niet meer interessant vind zal ik ook met weinig plezier werken straks.

Heb nu een geweldige baan met uitzicht op een geweldig groot inkomen wat binnen een paar jaar al rond de 10.000 euro kan liggen :D

10.000 euro per jaar? Hoofd vakkenvuller bij de AH :D?

Weet ik.

Welke richting en hoe zeker ben je daarvan?

Damn, zit nu in het 2de jaar fiscaal recht en economie.. maar het interesseert me geen ene moer meer :(
Maar als ik nu stop stop ik voor de 2de keer met een opleiding...

Wil graag piloot worden maar de banenmarkt van piloot is ronduit bagger. Wat te doen? Mijn moeder wil dat ik deze opleiding afmaak. Maar als ik de opleiding niet meer interessant vind zal ik ook met weinig plezier werken straks.

Als je wilt stoppen dan stop je toch ? Zou er alleen goed over nadenken.

Weet zou zelf ook bij god niet weet wat voor opleiding ik moet gaan doen. (HBO)

Wil t liefst een eigen sportschool, maar wil graag emigreren naar Australië, Nieuw zeeland,of Canada.. maar zou niet weten of dit dus haalbaar is. Je krijgt te maken met andere wetten etc. + dat ik als immigrant een kleinere kans heb om daar een bedrag te krijgen van de bank denk ik ?

Maargoed wil dus een opleiding doen die me op economisch gebied opleid zodat ik best een grote kans van slagen heb met t starten van me eigen sportschool, maar mocht ik alsnog falen moet ik natuurlijk wel iets anders gaan doen.. En daar heb ik dus moeite mee, want zou niet weten wat.

Als je wilt stoppen dan stop je toch ? Zou er alleen goed over nadenken.

Weet zou zelf ook bij god niet weet wat voor opleiding ik moet gaan doen. (HBO)

Wil t liefst een eigen sportschool, maar wil graag emigreren naar Australië, Nieuw zeeland,of Canada.. maar zou niet weten of dit dus haalbaar is. Je krijgt te maken met andere wetten etc. + dat ik als immigrant een kleinere kans heb om daar een bedrag te krijgen van de bank denk ik ?

Maargoed wil dus een opleiding doen die me op economisch gebied opleid zodat ik best een grote kans van slagen heb met t starten van me eigen sportschool, maar mocht ik alsnog falen moet ik natuurlijk wel iets anders gaan doen.. En daar heb ik dus moeite mee, want zou niet weten wat.
Bedrijfseconomie misschien iets voor je? Daar krijg je genoeg kennis om een eigen onderneming te starten en als je later toch liever geen ondernemer wordt kun je nog altijd alle kanten op.

Bedrijfseconomie misschien iets voor je? Daar krijg je genoeg kennis om een eigen onderneming te starten en als je later toch liever geen ondernemer wordt kun je nog altijd alle kanten op.

Zal ik morgen wel effe naar kijken..:)

En ja idd.. maar t probleem is dus dat ik niet zo goed weet wat ik wil gaan doen als t me niet lukt om een eigen sportschool te starten.. misschien personal coach of weet ik veel wat.. zal morgen wel effe alles goed doornemen

Bedankt voor de suggestie.

Ik wilde zelf altijd al schrijver/fotograaf worden, maar een opleiding hierin doen leek me zinloos... daarnaast zou ik niet weten waar ik terecht kan met mijn boek/foto's om te publiceren ???

Wie interesse heeft zie ik graag via de PM verschijnen. ;)

Nee het is zeker niet BS, ik bied mensen die PM'en de kans dit ook te gaan doen, en enkel de mensen die interesse hebben zullen PM'en en echt uitvinden wat het inhoud.
Maar voor alle sceptici die het niet geloven, vooral niet PM'en, scheelt mij een hoop typwerk en tijd ;)

hahahahahaha een of andere herbalife scam dit hier ga je echt niks groots mee verdienen hoor :roflol: dit staat er in die pm van tomtomdom
Haha, rustig aan man.

Ik ben onafhankelijk distributeur, dit houd in dat ik producten koop van een producent (Herbalife) voor een prijs (welke steeds lager word naarmate jij beter presteert) en die mag je verkopen voor elke prijs die je wilt (vandaar het stukje onafhankelijk).

Als je dit langer gaat doen en je er serieus mee bezig gaat kun je dus ook zogenoemde royalties krijgen als je een team onder je hebt (dit probeer ik te bereiken d.m.v. mijn posts) en stel jij word dat, krijg ik van Herbalife per product dat jij verkoopt weer royalties, en zo ken ik vele mensen die boven de 10.000 per maand verdienen (de hoogste zat op 17.500 per maand, doet het werk nu 15 jaar)

Het gaat dus om een stuk Personal Training met aanvullen van de voeding.

Dit is heel kort, maar als je echt geïnteresseerd bent kunnen we het er verder over hebben :)

Terug
Naar boven