Logical
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 671
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wil niet lullig doen maar zeg er dan iig bij dat het om een pyramid/ponzi scheme gaat

o lawd.
Multilevel marketing.. srs tomtomtom? Weet je uberhaupt wel wat dat is? Dat 10.000 p/m is ook puur geweest om jou te lokken
srs dude, richt een bedrijf op a la Quality Investments xD
Daar krijg je dan ook nog eens producten voor.wat lul jij nou weer, die tomtomtom zegt heel misterieus dat hij veel gaat verdienen om zo mensen in die pyramid scheme te lokken, dat werd wel duidelijk aan de pm's die daar aan voorafgingen, ik zorg er gewoon voor dat niemand hem serieus neemt met zijn 10.000/pm en het is gewoon mooi om te zien hoe naief sommige mensen zijn

Ga jij nog maar eens googlen wat het betekent, je weet totaal niet waar je het over hebt...
Maar gaan jullie maar lekker Informatica of een andere onzin studie doen, lekker veel studieschuld opbouwen en daarna een kantoorbaantje nemen
---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 12:55 ----------
Ja inderdaad, je "inleg" is 120 euro, is wel een rib uit m'n lijf...Daar krijg je dan ook nog eens producten voor.
"Een piramidespel is een 'spel' waarbij deelnemers een inleg doen en tevens proberen anderen over te halen om mee te doen, waarna de inleg van de nieuwkomers als prijzengeld uitbetaald wordt aan bestaande deelnemers. Uitbetalingen zijn afhankelijk van het aantal (door de deelnemer) geworven nieuwkomers. Aan het ontvangen van dit prijzengeld ligt geen andere activiteit ten grondslag dan het werven van nieuwe deelnemers. Varianten zijn ponzifraude en matrices. Piramidespelen zijn in veel landen illegaal."
Heb ik je ooit gezegd dat je iets aan mij moet betalen? Dat je nieuwe mensen moet aantrekken?
Je hebt serieus een plaat voor je kop en het verstand van een stoeptegel.
Daarbij staat het bedrijf aan de New York Stock Exchange en bestaat het al 32 jaar.. Dus inderdaad, ik zit in een piramidespel, Einstein![]()

Hm, was idd ook wat twee oud scholieren op 't VO zeiden tijdens informatica, deden/doen ook inf aan de uni en zeiden dat de wiskunde t grootste probleem was.
Is de wiskunde alleen te begrijpen met een grote wiskunde knobbel of kom je er met gedisciplineerd leren/oefenen ook wel uit? Zit er namelijk idd wel over te twijfelen om meteen de uni te doen na mn propedeuse.

Als je Havo doet, en daarna HBO TI/I dan zit je ook wel snor hoor.Snap ik uiteraard
Vind het gewoon leuk om af en toe eens vragen te stellen aan iemand die al in de ICT-wereld 'genesteld' zit
Ga eerst naar de HvA komend schooljaar, heb mijn HAVO afgerond (geen VWO helaas), ze zeggen dat je meteen naar de uni kan na het behalen van je propedeuse maar het schijnt dat er in de praktijk heel veel zijn die dan vervolgens de uni niet blijken te redden. Is de uni te doen na een propedeuse op het hbo of is het best om dat na hbo te doen?
Vraag je dus eigenlijk naar het niveau van Informatica op de universiteit (specifiek UvA), want wss weet je niet hoe het op hbo-niveau is.![]()
Weet niet hoever je dat ziet betreft tijdverspilling, maar ik vind dat wel mee vallen als ik kijk naar Technische Informatica.De mensen die wo informatica niet redden na 'n P, zouden dat ook niet redden na de volledig bachelor aan 'n hogeschool. Ze zullen struikelen over de wiskunde, that's it, meer niet.
Hbo informatica vind ik eerlijk gezegd 'n beetje tijdsverspilling. Ik heb meerdere opdrachten van hbo informatica onder m'n snufferd gehad, en ik vind het toch wel 'n aardig verschil van niveau. Sure, je kan goed worden als je zelf veel gaat lezen op internet, maar op 'n uni krijg je je er ook nog 'n diploma bij, en behoort het tot je lesstof.Mijn advies is dus z.s.m. na je P aan de UvA informatica te komen studeren. Als je opschiet kom je mij wellicht nog tegen, zoals het er nu naar uitziet heb ik over 2 jaar m'n MSc.
Als ik opdrachten vergelijk van hbo informatica (dus niet TI) die ik heb gezien en die vergelijk met de opdrachten die ik krijg, zijn die van hbo nogal peanuts, vandaar dat ik het als tijdverspilling zie.
Verschil tussen hbo en mbo is wel nog groter ja.
Technische informatica zou ik naar Delft moeten, te lange rijstijd.

Peanuts opdrachten + eigen bedrijf = meer vrije tijd = meer money
In jouw geval zou dat beter moeten zijn![]()
Ook gelijk de juiste contacten leggen op de uni, komt later altijd nog van pas.Jij zult nooit veel gaan verdienen tomtom, slechts enkele kunnen er de dagelijkse kost mee verdienen... Alleen de gasten die aan de top staan verdienen er grof geld mee, maar die hebben het dan ook opgestart. Zij waren slim genoeg om deze constructie te begrijpen, jij niet blijkbaar.
Achja, succes met je 10k per maand goos xD
Herbalife had in 2011 bijna 2 miljoen distributeurs, hoe groot schat jij de kans dat je aan de top komt?Dus als jij in een bedrijf gaat werken kom je ook nooit aan de top? Want ja, je hebt het bedrijf niet opgestart. Mario Draghi heeft zeker ook de ECB opgericht?
Dus voordat je gaat gooien met termen wie wel of niet slim is zou ik maar eens bij jezelf nagaan of jij het allemaal wel snapt.. Flippo
En nee, ik ben niet gelokt met 10.000 eu per maand, ik ben begonnen omdat het concept mij aansprak, omdat ik geïnteresseerd ben in voeding en sport en er mensen mee kan helpen.
Maar ik begin in herhaling te vallen, succes met je kantoorbaantje.

Dus als jij in een bedrijf gaat werken kom je ook nooit aan de top? Want ja, je hebt het bedrijf niet opgestart. Mario Draghi heeft zeker ook de ECB opgericht?
Dus voordat je gaat gooien met termen wie wel of niet slim is zou ik maar eens bij jezelf nagaan of jij het allemaal wel snapt.. Flippo
En nee, ik ben niet gelokt met 10.000 eu per maand, ik ben begonnen omdat het concept mij aansprak, omdat ik geïnteresseerd ben in voeding en sport en er mensen mee kan helpen.
Dus als jij in een bedrijf gaat werken kom je ook nooit aan de top? Want ja, je hebt het bedrijf niet opgestart. Mario Draghi heeft zeker ook de ECB opgericht?