- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
feit is wel gewoon dat een hoger % mensen met diploma beter terechtkomt dan het % dat zonder diploma ver komt, dus wat is dan de beste uitgangspositie..
Komt dat dankzij hun diploma of ondanks hun diploma?
Iedereen heeft tegenwoordig een diploma dus...
Je hebt ergens wel een punt. Een persoon kan zich alsmaar minder onderscheiden m.b.v een diploma. Een diploma wordt minder schaars: de werkgever heeft keuze uit meerdere personen met eenzelfde diploma.Komt dat dankzij hun diploma of ondanks hun diploma?
Iedereen heeft tegenwoordig een diploma dus...
Je hebt ergens wel een punt. Een persoon kan zich alsmaar minder onderscheiden m.b.v een diploma. Een diploma wordt minder schaars: de werkgever heeft keuze uit meerdere personen met eenzelfde diploma.
De inflatie van Bachelor degrees neemt alsmaar toe en zal weldra ook te merken zijn onder de Master degrees.
Alsnog doe je er goed aan minstens een Bachelor's degree te behalen in de Science/Technology/Engineering/Mathematics richting.

) en daarna wil ik medic worden bij de landmacht. Is heel lastig om een opleiding te kiezen, vooral omdat het altijd mooie praatjes van tevoren zijn en vooral lastig als je meerdere interesses hebt, ik zou bijv ook iets van sportinstructeur willen worden. Zou gewoon doen waar je je goed bij voelt en dan komt het meestal wel goed 
Hoe belangrijk zijn btw cijfers op je diploma van t voortgezet onderwijs? Wegen die van je vervolgdiploma zwaarder mee?
Ga jij nou maar lekker cum laude slagen op het VO. Ik heb er spijt van dat ik dat niet heb gedaan, terwijl het achteraf gezien toch echt zeer goed mogelijk is met een degelijke inzet een mooi 8tje gemiddeld te behalen. Goed voor de discipline en het ego.Dus eigenlijk boeit alleen je vervolgopleiding?(voor werkgevers dan)