Fitness Seller

Hoe laat ga jij naar bed? Sta je op? En hoeveel uur slaap je gemiddeld?

Meestal ga ik rond 23:00 of 23:30 slapen en kom er 6:30 uit ongeveer :)

Uurtje of 23:30 pitte, met mazzel slapen we door tot 7 uur maar soms komt de kleine al om 3 uur. Wisselt erg.

laatste weekjes echt van een uur of 3 snachts tot 2 smiddags.. niet echt ideaal..
wel lekker lui:]

meestal van 23.00/00.00 tot 8.00/9.00

Wanneer ik moet werken duik ik erin rond half 11 - 11 uur en sta op tussen 7 en half 8 !!

10 uur naar bed meestal vroeg op.

Nu ik moet werken tegen 23u slapen en tegen 5.30u à 6u uit mn bedje. In het weekend slaap ik tot n uur of 9, dan sta ik op, eet en ga in de voormiddag trainen...

Slapen om 06 a 07 uur smorgens , 7 a 8 uur slapen en rond 14 a 15 uur opstaan ...
Ik werk met de nacht...

George zei:
laatste weekjes echt van een uur of 3 snachts tot 2 smiddags.. niet echt ideaal..
wel lekker lui:]

Same here, 3 a 4 tot 12 of 1 's middags. Bijna altijd als ik de volgende dag vrij heb. Beetje fout ritme ik wil eigenlijk terug naar pakweg 01.30/02.00 - 10.00 maar het komt er maar niet van.

k ga naar bed om 23.00 en sta op rond 5.30 - 6.00 uur.

ikke ga meestal rond 12 uur en er rond 5en weer uit (vaak vroeg beginnen en ff lekker bijkomen) van8 word het weinig slapen moet om 3 uur productie gaan doen op me werk..... maarja is wel een volledige dag extra:D uitbetaalt

Ik slaap nooit voor twaalven, maar heb wel minimaal 8 uur slaap nodig anders trek ik het halverwege de dag gewoon niet meer. Gelukkig hoef ik meestal niet voor acht uur op, maar soms voor m'n werk moet ik echt bruut vroeg uit de veren, tussen 3 en 4 uur 's ochtends. :eek: Dat betekent dan meestel een zwaar verdoete dag.

Ik lig achter op schema :eek:

pff, iedereen staat hier zo vroeg op
ik ga in de vakantie slapen tussen 1 en 2 en sta op tussen 11 en 12

slapen lukt zoiezo niet voor 12 uur tenzij ik echt moe ben

opstaan meestal rond 11, ik heb zeker 8 uur slaap nodig liefst meer

23:00 - 24:00 uur slapen
08:00 - 08:30 uur opstaan

:)

probeer 8uur slaap te hebben, soms is dat 6 vandaag 9 :D

weekend is uitslapen, 9 tot 10 uur slaap.
in de week 12u - 6u30 veel te weinig, en ben nooit uitgeslapen... shame on me :D

Terug
Naar boven