MuscleMeat

hoe lang bulken

serde

Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m66
Massa
58kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

Over paar maanden is het al warm en ik ben nog bezig met me beginners cut dus vroeg ik me af of ik zal bulken en als ik dat doe hoelang zal ik bulken en daarna weer cutten voor de zomer ook vroeg ik me af hoelang je minimaal moet bulken voor vooruitgang.

Mijm stats

167cm
10% bf
68.1kg
16jaar

Bulken tot mei dan 8/12 weken cutten

Ligt er aan wat je doel is, maar als je 10% hebt zou ik rustig gaan bulken, onderhoud+250kcal ofzo, tot ergens september. Daarna onderhoud+500kcal tot ergens rond maart/april 2015, en dan weer cutten tot wanneer jij vind dat je droog genoeg bent.

Maar ik vind 10% dan wel laag genoeg, jij misschien niet.

• Topic Starter Topic Starter
Het hoort 58.1 kilo plaats van 68.1

blijven bulken dan

Ligt er aan wat je doel is, maar als je 10% hebt zou ik rustig gaan bulken, onderhoud+250kcal ofzo, tot ergens september. Daarna onderhoud+500kcal tot ergens rond maart/april 2015, en dan weer cutten tot wanneer jij vind dat je droog genoeg bent.

Maar ik vind 10% dan wel laag genoeg, jij misschien niet.

Ik vind 10% wel fijn maar 8 mag het ook wel en nu zeg je tustig bulken tot september maar word ik dan niet te dik voor deze zomer?

Als jij denkt dat je toch te dik wordt, kun je alsnog op onderhoud eten of nog ietsjes proberen af te vallen.
Met jouw stats is de kans klein dat je snel te dik wordt als je rustif aan bulkt.

Heel erg bedankt allemaal dan zal ik rustig aan beginnen met bulken en dan kijken wat er gebeurd en dan had ik een klein vraagje over macros ik doe de 1gr/pound proteine en 0,4 gr/pound vet, de rest vul ik aan met koolhydraten maar met deze methode moet ik heeeeel erg veel koolhydraten eten is dit normaal of is er een beter methode om macros te berekenen want zit nu op 377 gr koolhydraten tijdens cut..