Fitness Seller

Hoe lang duurt het voordat er een burgeroorlog uitbreekt ergens in west europa?

RichardV

Colossal Veteran
Waardering
155
Vraag ik mezelf toch wel eens af. Spanningen tussen verschillende groeperingen.

Of dit nu in Nl, Belgie, Duitsland, Frankrijk, Engeland zal zijn.

Hoe lang gaat het nog duren voordat het een keer verkeerd gaat?

Nooit. Hoogstens dat de gebeurtenissen zoals in frankrijk zich af en toe zullen herhalen maar echt een burgeroorlog daar geloof ik niet in. Daarvoor is onze samenleving te stabiel.

Rellen sowieso, maar dat zal nooit lang duren.

:scratch: Hoe kom je daarbij? Welke spanningen?

Tja, moet wel toegeven; op DBB zijn aardig wat rellen tussen de Belgen en de Nederlanders, maar een burgeroorlog...?

Laatst bewerkt:
Rellen?
Mjah als het echt uit de hand loopt gaat de politie wel met scherp schieten
Hier in nl iig niet, heel kleinschalig door drollen maybe
Wie gaat zich daar nou echt mee bezig houden???

Geen poll? :(

mcdonalds vs burgerking?

Mensen gaan niet zo snel meer in oorlog denk ik. Zolang de mensen maar genoeg te eten hebben en plezier kunnen maken is alles goed. Geef de mensen brood en spelen dat houd ze rustig. Net zoals de Romeinen zeiden.

Niet lang meer hoop ik. Ik wil knokken! :mad:

Niet lang meer hoop ik. Ik wil knokken! :mad:

:roflol:

OT: Ben het met de anderen eens. We hebben het over het algemeen veel te goed en de samenleving is te streng en stabiel om zoiets te starten.

Ben wel benieuwd op welke groep jij je ogen had want een burgeroorlog zit er volgens mij dus in de komende 10 jaar niet in.

Er komt echt geen burgeroorlog. Hooguit ernstige rellen en dat mag van mij al op korte termijn :D

Binnen nu en vijf jaar komen hier erstige rellen maar een burgeroorlog zit er hier niet in....

hoop dat we elkaar zo snel mogelijk uitroeien.

Niet. We zijn te welvarend voor een burgeroorlog.

Een burgeroorlog? Hebben 100.000 Nederlanders zwaar geschut in huis op zolder dan? Dat is toch wel een minimale hoeveelheid verreiste mensen voor een oorlog met militair geschut.

Rellen in grote steden tussen bevolkingsgroepen is het hoogst haalbare intern.

ik denk persoonlijk dat er toch grotere en belangrijkere problemen zijn.
Ik geef toe: ik lach graag nederlanders (neen ik gebruik bewust het woord hollanders niet) uit, maar goed. Burgeroorlogen enzo waren manieren van een paar eeuwen terug, ik denk dat we die barbaarse manieren wel achter kunnen laten nu en ons concentreren op echte problemen zoals milieu, integratie, gezondheid,....

hoop dat we elkaar zo snel mogelijk uitroeien.

Wat Houston zegt, laat die burgeroorlog maar gewoon komen eigenlijk. Ik begin alvast met mijn voorhuid weg te halen, insjallah! :D

Franse rellen zijn niet vergelijkbaar met wat in Nederland kan gebeuren. Daar heb je wijken waar de politie al jaren amper meer durft te komen, in Nederland valt dat nog erg mee. Er zijn wel enkele probleemgebieden, maar die zullen niet de vlam laten overslaan naar de rest van Nederland.

indd..Die burgeroorloog komt er de eerste 100 jaar toch niet

Terug
Naar boven