XXL Nutrition

Hoe lang duurt het voordat er een burgeroorlog uitbreekt ergens in west europa?

• Topic Starter Topic Starter
Blij dat er toch nog veel optimistische mensen zijn.
In mijn omgeving hoor ik toch veel mensen die er wel angstig voor zijn.

Een burgeroorlog? Hebben 100.000 Nederlanders zwaar geschut in huis op zolder dan? Dat is toch wel een minimale hoeveelheid verreiste mensen voor een oorlog met militair geschut.

Nederland telt zeker meer dan 100k aan moslims. Ik acht die kans er dus wel :D

Nederland telt zeker meer dan 100k aan moslims. Ik acht die kans er dus wel :D

Wapens zijn voor mensen met een zeer laag intellectueel vermogen , die niet de mogelijk hebben om conflicten met hun verstand op te lossen.
Gelukkig hebben we te veel mensen hier in NL die daar wel toe in staat zijn en zal er dus geen burgeroorlog komen . Hooguit wat relletjes :D

"wapens zijn voor mensen met een zeer laag intellectueel vermogen"

hehe,beetje onrealistisch, niet?
Dus als er iemand een wapen op je richt zeg je:"stop, mijn intellectueel vermogen is te hoog, schiet niet!" :)

Je vergeet te vermelden dat het soms niet anders dan met wapens kan ;)

"wapens zijn voor mensen met een zeer laag intellectueel vermogen"

1hehe,beetje onrealistisch, niet?
2Dus als er iemand een wapen op je richt zeg je:"stop, mijn intellectueel vermogen is te hoog, schiet niet!" :)

Je vergeet te vermelden dat het soms niet anders dan met wapens kan ;)

1 ; Ja is idd kort door de bocht , maar wanneer wapens gebruikt worden is er dus duidelijk een ruzie/oorlog, deze dingen beginnen 9 vd 10 keer doordat beide partijen het niet met elkaar eens zijn , iets wat vaak ( niet altijd )uitgepraat kan worden .

2; degene met dat wapen zal dus niet over de mogelijkheid beschikken om zijn meningsverschil uit te praten !

Ik heb het hier dus niet over mensen die opgedragen worden door ,......
Zoals leger e.d.
Hierbij zijn het vaak de leiding gevende die niet kunnen / willen communiceren ;)

Is al in Engeland gebeurd rellen in Birmingham 2 doden ruzie tussen Engels Caribische jongeren en Engels Pakistaanse jongeren.

Geen goed teken dat mensen daar bang voor zijn.

Angstzaaierij heeft geen goede historische achtergrond....
Maar ik denk dat een burgeroorlog ook wel aangewakkerd moet worden door iets als een gigantische beurskrach.

Kans is klein idd, tenzij de moslims ineens beginnen te rellen, dan zal er wel tegenreactie komen...

Er zijn de afgelopen jaren al veel voorvallen geweest waarvan ik dacht: dat is de druppel, maar blijkbaar is onze emmer nogal groot...

Geen goed teken dat mensen daar bang voor zijn.

Angstzaaierij heeft geen goede historische achtergrond....
Maar ik denk dat een burgeroorlog ook wel aangewakkerd moet worden door iets als een gigantische beurskrach.
De west-europese economie is al serieus aant het inzakken, weet niet of je dat zo'n beetje beseft...

Kans is klein idd, tenzij de moslims ineens beginnen te rellen, dan zal er wel tegenreactie komen...

Er zijn de afgelopen jaren al veel voorvallen geweest waarvan ik dacht: dat is de druppel, maar blijkbaar is onze emmer nogal groot...

Word. Als er echt structureel iets begint spaak te lopen tussen bepaalde groepen moslims en autochtonen zal er wel actie ondernomen worden. En dan zijn die theedoeken zwaar de lul, maar dat begrijpt stoere Achmed met zijn thuggie-bloodbrothers op de hoek van de straat niet. Hij is immers ook maar tot zn 12e aanwezig geweest op school en is tevens de keizer van zijn block. Hoe de **** kan hij het dan ook weten?!

Word. Als er echt structureel iets begint spaak te lopen tussen bepaalde groepen moslims en autochtonen zal er wel actie ondernomen worden. En dan zijn die theedoeken zwaar de lul, maar dat begrijpt stoere Achmed met zijn thuggie-bloodbrothers op de hoek van de straat niet. Hij is immers ook maar tot zn 12e aanwezig geweest op school en is tevens de keizer van zijn block. Hoe de **** kan hij het dan ook weten?!

Wablief?
Zwaar de lul?

Stel eens dat het klimaat hier zodanig wordt dat genoeg mensen angstig beginnen te worden en er gekozen wordt voor een rechts-extremistischer beleid. Denk je echt dat de moslimgemeenschap ook maar iets kan doen tegen deze overmacht? Oké; het samenleven zal er voor autochtonen ook niet beter op worden, maar wees er maar zeker van dat de stappen die genomen dienen te worden om veiligheid te verzekeren ook genomen zullen worden. Onderschat angst niet, hoe onrealistisch deze ook is. Mensen zouden bijna al hun vrijheden en morele waarden opgeven in ruil voor een gevoel van veiligheid. Hiermee zeg ik niet dat het daarmee ook daadwerkelijk veiliger zal worden.

En wanneer de staat niet bij machte is dit tewerk te stellen, dan sta je idd aan de vooravond van een burgeroorlog, maar dat zie ik hier absoluut niet gebeuren.

Angst is alleen een slechte raadgever.

Waarom zijn hun dan zwaar de lul? ik denk dat het dan juist gaat beginnen

Als Europa arm wordt zit er wel een oorlogje in ja.

Het kan alleen over een geloof gaan, het zal dus alleen kunnen gebeuren als er te veel verschillende geloven bij elkaar zullen komen te leven.

Jij begrijpt het!

Hahaha; kijk eens naar Afghanistan, Irak en de Islamitische broeders in de US. Zwaar de lul ja!

:roflol: ja ze hebben het prima voor elkaar die amerikanen daar :roflol:
hou toch op man, kan je je nog een cartoonrel herinneren? toen bleek ook ineens dat het leger ingezet moest worden, en opmerkingen over Irak en Afghanistan zijn helemaal dom, want jij weet net zo goed als ieder ander dat ze het daar zwaar moeilijk hebben, een maat van me is al getraumatiseerd teruggekomen, dat zal echt niet van het mooie weer gekomen zijn :rolleyes:

dus denk even na over welke groep je in het "de lul zijn" hoekje zet :rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

RV volgens mij heb jij er al een veroorzaakt op partyflok:D

Terug
Naar boven