Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een burgeroorlog? Hebben 100.000 Nederlanders zwaar geschut in huis op zolder dan? Dat is toch wel een minimale hoeveelheid verreiste mensen voor een oorlog met militair geschut.

Nederland telt zeker meer dan 100k aan moslims. Ik acht die kans er dus wel![]()

"wapens zijn voor mensen met een zeer laag intellectueel vermogen"
1hehe,beetje onrealistisch, niet?
2Dus als er iemand een wapen op je richt zeg je:"stop, mijn intellectueel vermogen is te hoog, schiet niet!"
Je vergeet te vermelden dat het soms niet anders dan met wapens kan![]()

De west-europese economie is al serieus aant het inzakken, weet niet of je dat zo'n beetje beseft...Geen goed teken dat mensen daar bang voor zijn.
Angstzaaierij heeft geen goede historische achtergrond....
Maar ik denk dat een burgeroorlog ook wel aangewakkerd moet worden door iets als een gigantische beurskrach.
Kans is klein idd, tenzij de moslims ineens beginnen te rellen, dan zal er wel tegenreactie komen...
Er zijn de afgelopen jaren al veel voorvallen geweest waarvan ik dacht: dat is de druppel, maar blijkbaar is onze emmer nogal groot...
Word. Als er echt structureel iets begint spaak te lopen tussen bepaalde groepen moslims en autochtonen zal er wel actie ondernomen worden. En dan zijn die theedoeken zwaar de lul, maar dat begrijpt stoere Achmed met zijn thuggie-bloodbrothers op de hoek van de straat niet. Hij is immers ook maar tot zn 12e aanwezig geweest op school en is tevens de keizer van zijn block. Hoe de **** kan hij het dan ook weten?!
Word. Als er echt structureel iets begint spaak te lopen tussen bepaalde groepen moslims en autochtonen zal er wel actie ondernomen worden. En dan zijn die theedoeken zwaar de lul, maar dat begrijpt stoere Achmed met zijn thuggie-bloodbrothers op de hoek van de straat niet. Hij is immers ook maar tot zn 12e aanwezig geweest op school en is tevens de keizer van zijn block. Hoe de **** kan hij het dan ook weten?!
Waarom zijn hun dan zwaar de lul? ik denk dat het dan juist gaat beginnen
Jij begrijpt het!Word. Als er echt structureel iets begint spaak te lopen tussen bepaalde groepen moslims en autochtonen zal er wel actie ondernomen worden. En dan zijn die theedoeken zwaar de lul, maar dat begrijpt stoere Achmed met zijn thuggie-bloodbrothers op de hoek van de straat niet. Hij is immers ook maar tot zn 12e aanwezig geweest op school en is tevens de keizer van zijn block. Hoe de **** kan hij het dan ook weten?!
Hahaha; kijk eens naar Afghanistan, Irak en de Islamitische broeders in de US. Zwaar de lul ja!
ja ze hebben het prima voor elkaar die amerikanen daar