MuscleMeat

Hoe lang sta jij al alcohol vrij ?

een week, in de herfstvakantie allleen maar dronken geweest, me moeder maakte zich zorgen en ging mensen bellen, van die zoete drankjes vooral waarvan je niet merkt dat je dronken wordt

Zaterdag avond een fles Black Label soldaat gemaakt, hij zat me zo lief aan te kijken.
Sindsdien niks gedronken meer kwa alcohol.

Je bent een beer of je bent het niet.

week ofso.

een uurtje of 40 nu en dat duurt tot zaterdag avond.....

14uur geleden ongeveer.

Vanaf vrijdag niet...

Sinds vorige week zaterdag-nacht. Heb toen nog 2x boven de wc gehangen.
Komend weekend weer een leuke party. Ben benieuwd. Er zal wel gedronken worden, alleen drink ik nu gewoon water tussen de drankjes door.

14 jaar, hell yeah b*ch
alcohol is katabool

al 2 weken, maar dat was om mijn lever en figuur te sparen voor aankomend weekend, de 11-11 en het weekend erop volgend :D

sinds vannacht

ik drink sinds 2 weken weer met mate...daarvoor 3 a 4 jaar niets. alleen met NYE een glaasje bubbels jwz.

Alsjeblieft zeg, ga nou niet alcohol op je 14e al aan jezelf verbieden voor de rest van je leven. Gewoon zuipen tot je er bij neer valt met enige regelmaat in je jeugd. (Al is 14 daar wel te jong voor!)

wat een stomme opmerking is me dat nu weer, die gast heeft groot gelijk en zet alles in voor zijn sport, zo moet dat,hij zal dan ook veel verder dan u geraken,zijt daar maar zeker van
Ik heb spijt ervan dat ik enkele jaren veel gezopen heb gehad anders weegde ik nu miinstens 7 kilo spiermassa meer

Al een paar jaar :cool:
Ben Alcoholist en erg blij dat ik NIET meer drink :bierbang: - het biertje :D

BB heeft mij er ook bij geholpen.......

Laatst bewerkt:
vannacht rond 2 uur mijn laatste biertje gedronken.. vanavond weer aan de zuip

Terug
Naar boven