Fitness Seller

hoe leren vechten ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

zot

Cool Novice
Waardering
0
hey ik heb eigenlijk nog nooit gevochten want als er iemand ruzie zoekt dan lach ik hem gewoon uit, of geef ik hem wat domme opmerkingen en dan begint die zelf te lachten, of draait die zich om en denk hij waarschijnlijk oke dat was raar

maar ik ga die geluk niet blijven hebben en ik wil leren vechten hoe of waar kan ik dit? het leuke zou zijn thuis want ik ben erg mager en zo iets in een vechtsport club zien is dan best lachwekkend

Kom is @ Bxl

vechten hoef je niet te leren, dit moet uit je instinct komen.
wees blij dat je ruzies kunt vermijden door je opmerkingen/lachen.
op je 19de jezelf zoon vragen stellen is een enorme fail

• Topic Starter Topic Starter
vechten hoef je niet te leren, dit moet uit je instinct komen.
wees blij dat je ruzies kunt vermijden door je opmerkingen/lachen.
op je 19de jezelf zoon vragen stellen is een enorme fail

ben ik ook blij om maar ik zou me een stuk beter voelen als ik denk dat ik beter kan vechten dan nu en ik zoek toch nog een hobby om te doen

vraag het aan de colruyt bende dan ;)

heb het nog moeten opzoeken lol

ZELZATE - De 21-jarige Zelzatenaar Sonny S. blijft voorlopig in de cel. S. was begin deze maand betrokken bij de gewelddadige raid van de zogenaamde Colruyt-bende op de Chiro van Zelzate. Hij werd herkend en nadien aangehouden

wel ik ken de openingsuren van gevangenis niet dusja hahaah lol

beter vecht je niet op straat, heb 8 jaar lang gekickbokst maar toen ze me met een schroevedraaier staken was het populaire gedoe gelijk afgelopen. wil je toch leren vechten begin bij een sportschool dumbass

beste manier om te leren vechten is op jezelf meppen en incasseren

oke en een andere manier lol :-p

Ga bij een sportclub en doe mma/muay thai/krav maga etc?
Als je dan genoeg ervaring hebt rij een paar steden verder en lok wat ruzies uit met mocros en blijf herhalen tot je ego groot genoeg is geworden.

Ga bij een sportclub en doe mma/muay thai/krav maga etc?
Als je dan genoeg ervaring hebt rij een paar steden verder en lok wat ruzies uit met mocros en blijf herhalen tot je ego groot genoeg is geworden.

ruzie gaan zoeken doe ik niet heb je niets aan de meesten zijn toch gewapend met messen en van die prul

Dan heb je meer aan een pistool dan een vechtsport, me dunkt.

Neem een boksbeugel mee ???
Wat wil je horen als je achter je pc al 7 kleuren aan het schijten bent

Of misschien atletiek of freerunnen ofzo. Met rennen ben je sowieso beter af ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven