spark
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 108
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hey ik heb eigenlijk nog nooit gevochten want als er iemand ruzie zoekt dan lach ik hem gewoon uit, of geef ik hem wat domme opmerkingen en dan begint die zelf te lachten, of draait die zich om en denk hij waarschijnlijk oke dat was raar
maar ik ga die geluk niet blijven hebben en ik wil leren vechten hoe of waar kan ik dit? het leuke zou zijn thuis want ik ben erg mager en zo iets in een vechtsport club zien is dan best lachwekkend
vechten hoef je niet te leren, dit moet uit je instinct komen.

Hoef je tog niet te oefenen? als je je echt kwaad maakt kan je meer dan je denkt!

Gewoon naar een sportschool gaan waar ze boksen of kickboksles geven, en daar dan aan mee doen.
Is goed voor je zelfvertrouwen, en vooral niet vergeten om op straat je kickboksbroekje aan te doen, dan daagt niemand je meer uit, haha.
Ik heb 5 jaar gebokst en geloof mij als het eenmaal ruzie is ben jij je technieken zo vergeten, dan is het bruut op elkaar in beuken vooral met groepsgevechten en degene die het hardst slaat en het best richt wint.
beter vecht je niet op straat, heb 8 jaar lang gekickbokst maar toen ze me met een schroevedraaier staken was het populaire gedoe gelijk afgelopen. wil je toch leren vechten begin bij een sportschool dumbass
Als je hard genoeg roept wordt je haar misschien geel, dan zullen ze wel 2 keer nadenken voor ze aanvallen![]()
En dan hou je je handen naast je lichaam aan dezelfde kant en roep je KA-ME-HA-MEEEEEEEE
idd. Maar serieus leer aanval en verdediging. Niet alleen slag en stamp technieken. In de meeste gevechten gaat het dan om wie het hardste kan slaan, beste kan mikken en slagen kan opvangen of ontwijken. Met wat technieken in grepen en begrip van ontwijken heb je een betere kans tot verdediging en tegenaanval. 1+1+1+1+1=9