MuscleMeat

hoe leren vechten ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
train je de pl**ris zodat je zo buff komt dat ze er zelfs niet meer aan denken ruzie met je te zoeken..

• Topic Starter Topic Starter
heb het gisteren aan een maat verteld en men maat vertelde me dat hij iemand kende die ook wat mager was en ging op een keer fitness en een of andere vechtsport nu doe hij blijkbaar niets anders dan ruzie zoeken wand hij voelde zich blijkbaar heel groot nu zo wil ik ook weer niet worden

ik denk dat Julie idd gelijk hebben gewoon ruzie vermijden blijf fitnessen enz ( heb toch geen andere keuze lol )

Beter vecht je helemaal niet :)

hey ik heb eigenlijk nog nooit gevochten want als er iemand ruzie zoekt dan lach ik hem gewoon uit, of geef ik hem wat domme opmerkingen en dan begint die zelf te lachten, of draait die zich om en denk hij waarschijnlijk oke dat was raar

maar ik ga die geluk niet blijven hebben en ik wil leren vechten hoe of waar kan ik dit? het leuke zou zijn thuis want ik ben erg mager en zo iets in een vechtsport club zien is dan best lachwekkend

1e raad, ga altijd ruzies uit de weg. Komt het dan toch tot een vechtpartij ja, dan moet je jou idd kunnen verdedigen. Zoek een gevechtssport die praktisch is, mma of krav maga kan ik jou het beste aanraden.
Zelf doe ik krav maga, zeer praktisch en ook leuk om te beoefenen.
Nu dit zijn sporten die je moet onderhouden, dus als je van plan bent om maar voor een jaartje gevechtssport te doen dan ben je wellicht niet veel met krav maga.
En sowieso zoals reeds gezegd op dit forum, veel hangt af van je instinct en de reflexen op het moment zelf als je in de problemen zit. En het gemakkelijkste is gwn, hang de stoere niet uit en probeer ruzies te ontlopen.

Hoef je tog niet te oefenen? als je je echt kwaad maakt kan je meer dan je denkt!

In een boksclub leren je ze meestal "vechten" :rolleyes:.

gewoon nie vechten nee...en dat je een karakter hebt dat je er meestal makkelijk onderuit komt zonder dat je status echt is aangetast is meegenomen

anders gewoon een goede gym zoeken. als iemand dan nog ruzie zoekt op straat laat je gewoon je championbelt zien en zeg je net als tyson: SIGN THE CONTRACT BIG BOY!

Ik heb 5 jaar gebokst en geloof mij als het eenmaal ruzie is ben jij je technieken zo vergeten, dan is het bruut op elkaar in beuken vooral met groepsgevechten en degene die het hardst slaat en het best richt wint.

Hoef je tog niet te oefenen? als je je echt kwaad maakt kan je meer dan je denkt!
:roflol::roflol:
Dit heb ik in actie gezien ja, de meesten barsten gewoon in tranen uit als ze dan doorhebben dat ze nog altijd machteloos zijn en klapjes krijgen :roflol:
Ga trainen man

ik zal ik gaan zoeken of er in mijn buurt iets ligt :-p

Gewoon naar een sportschool gaan waar ze boksen of kickboksles geven, en daar dan aan mee doen.
Is goed voor je zelfvertrouwen, en vooral niet vergeten om op straat je kickboksbroekje aan te doen, dan daagt niemand je meer uit, haha.

Gewoon naar een sportschool gaan waar ze boksen of kickboksles geven, en daar dan aan mee doen.
Is goed voor je zelfvertrouwen, en vooral niet vergeten om op straat je kickboksbroekje aan te doen, dan daagt niemand je meer uit, haha.

hahah wel ja dan mag je niet het lichaam hebben dat ik heb wand anders lachen ze je maar uit dat is miss ook al een goede redene om een gevecht te ontlopen hahah :-p

---------- Toegevoegd om 11:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

haja ben iets vergeten bij eender welk boksvechtsport wordt er gemept op je gezicht he nu ben vergeten dat ik een grote kaakoperatie heb gehad mijn kaken zijn letterlijk links en recht door gezaagd en verplaast kan je bij boksen zeggen van wil niet dat je op men gezicht gaat vegen :-p

Je maakt echt fcking onduidelijke zinnen.. gebruik is leestekens ofzo..
Maar je bedoeld: als iemand hard op mn hoofd slaat splijt mn kaak in 2e?

Ze zullen bij een boksschool in het begin sowieso altijd rustig aan doen op je hoofd (als jij er ook niet als een mong**l in gaat), en als je zegt van: ik heb kaakoperatie gehad bladibla wil je niet te hard op me hoofd slaan, zullen ze dat echt niet doen en kan je een hoop leren door gewoon rustig te sparren en techniek mee te doen.

Lijkt me logisch dat je dan best een vechtsport gaat beoefenen.. Heb zelf bijna 6 jaar gekickboks en vind dat ik er redelijk veel mee ben op gebied van verdediging op straat, alleen op de grond kan je er niets mee. Anders moet je even richting MMA gaan kijken.

---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

Ik heb 5 jaar gebokst en geloof mij als het eenmaal ruzie is ben jij je technieken zo vergeten, dan is het bruut op elkaar in beuken vooral met groepsgevechten en degene die het hardst slaat en het best richt wint.

Dat vind ik gezeik. Ik heb al een aantal keren op straat gevochten en ik heb toch veel gehad aan mijn kickboks ervaring.

Als je hard genoeg roept wordt je haar misschien geel, dan zullen ze wel 2 keer nadenken voor ze aanvallen ;)

Wees kalm en assertief

In de huidige maatschapij waar we in leven is vechten zo kansloos.
De mensen die er wel voor kiezen hebben meestal weinig te verliezen, zitten onder de drugs of er zitten heel wat draadjes los en dat is ook de reden dat zij een kleine minderheid vertegenwoordigen die er wel voor kiezen om geweld te gebruiken ten opzichte van de overgrote meerderheid mensen in onze maatschapij die hier geen zin in heeft en er niet voor kiezen.
Beter kun je relaxed zijn zoals je zelf al aangaf te zijn en er verder niets van maken.
Trots doet even pijn maar plezier in je leven doet je dit zo weer vergeten.

Er kan ooit een moment komen dat je er echt niet onderuit komt of dat mensen je gezin aanvallen, dan moet je gewoon voor the kill gaan, het best is dan als je een wapen hebt om jouw win kans te vergroten.

Een beter voorbeeld waarom je beter niet op straat kunt vechten is er niet, en geloof hem maar want na 8 jaar kickboksen kan je echt wel goed knokken:

beter vecht je niet op straat, heb 8 jaar lang gekickbokst maar toen ze me met een schroevedraaier staken was het populaire gedoe gelijk afgelopen. wil je toch leren vechten begin bij een sportschool dumbass

Laatst bewerkt:
En dan hou je je handen naast je lichaam aan dezelfde kant en roep je KA-ME-HA-MEEEEEEEE

lol:p idd. Maar serieus leer aanval en verdediging. Niet alleen slag en stamp technieken. In de meeste gevechten gaat het dan om wie het hardste kan slaan, beste kan mikken en slagen kan opvangen of ontwijken. Met wat technieken in grepen en begrip van ontwijken heb je een betere kans tot verdediging en tegenaanval. 1+1+1+1+1=9 ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven