AndroidHealthClinic

hoe leren vechten ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
loop door het centrum van leopoldsburg en zeg het volgende tegen een willekeurige marokkaan "ik heb je zusje gisteravond genaaid, en het was niet in haar aars"
vervolgens wacht je tot je omsingeld bent en pas dan haal je je power morpher boven en roep je:
"IT'S MORPHING TIME"

ik weet niet als het voor jou zal werken, maar zo heb ik alleszins leren vechten... Succes:thumbs:

Ja Angelus vriend, je moet er precies opnieuw de schwung in krijgen zeker? Dit zijn zeker niet de kwaliteitsposts die we van je gewend zijn.

Ja Angelus vriend, je moet er precies opnieuw de schwung in krijgen zeker? Dit zijn zeker niet de kwaliteitsposts die we van je gewend zijn.

in je geheugen sla je altijd dingen rooskleuriger op dan dat ze in werkelijkheid waren. M.a.w mijn niveau is altijd zo slecht geweest;)

edit: wat is dat trouwens met die Dewey avatars?:P

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
loop door het centrum van leopoldsburg en zeg het volgende tegen een willekeurige marokkaan "ik heb je zusje gisteravond genaaid, en het was niet in haar aars"
vervolgens wacht je tot je omsingeld bent en pas dan haal je je power morpher boven en roep je:
"IT'S MORPHING TIME"

ik weet niet als het voor jou zal werken, maar zo heb ik alleszins leren vechten... Succes:thumbs:

welja ik moet nog levend thuis geraken he

snap je probleem nie.

gewoon ver tuffen en hard rennen:D

nooit gezeik

Moet altijd lachen om mensen die graag anderen uitdagen. Ging een keer poolen met een paar vrienden, sta ik wat te grappen met een vriend van me die netjes in pak was, komt er opeens een kerel van een andere tafel naar hem toe "Had je een probleem?". Moest stiekem in mezelf lachen, waarom zou je ruzie zoeken met iemand van 2m15 die 130 weegt, droog is als een malle en NK in 2 vechtsporten :roflol:.

Moet altijd lachen om mensen die graag anderen uitdagen. Ging een keer poolen met een paar vrienden, sta ik wat te grappen met een vriend van me die netjes in pak was, komt er opeens een kerel van een andere tafel naar hem toe "Had je een probleem?". Moest stiekem in mezelf lachen, waarom zou je ruzie zoeken met iemand van 2m15 die 130 weegt, droog is als een malle en NK in 2 vechtsporten :roflol:.

Heet je vriend Sem Schilt?

als je zelf de agressor bent, makkelijk tijd voor te maken. Ambush-principe.

iemand die zo'n kerel confronteert is of een ontzettende idioot, of weet iets dat hij niet weet.

Laatst bewerkt:
jullie doen net of vechten een raket wetenschap is, het is simpel alleen je moet meer ballen hebben. veel draait om wat tussen je oren zit, en minder wat je met je vuisten kunt. een combi is beter natuurlijk

Of misschien atletiek of freerunnen ofzo. Met rennen ben je sowieso beter af ^^

hoe suf het ook klinkt dit zou je eerste keuze moeten zijn.

de twede keuze zou een combinatie moeten zijn van het oefenen op inerlijke concentratie, dus niet boos of gestrest worden (zodat je je concentratie niet kwijt raakt) en jujitsu gezien deze vechtstijl is gebaseert op vechten tegen sterkere of gewapende tegenstanders zonder deze al te veel pijn te doen. (scheelt problemen met de smeris maar ook met je tegenstander want je hebt er niets aan als je deze boos maakt)

bij jujitsu word er zelfs geoefent met houten messen en als je er voor kan zorgen dat je je hoofd niet verliest in een echt gevecht heb je hier meer aan dan bijna elke andere vechtsport.;)

edit.
nog een paar technieken voor als je nog geen tijd hebt gehad voor jujitsu (een echte aanrader om op te gaan by the way)

zoals al gezecht, hou je cool wat er ook gebeurt:cool:.

bij korten afstand, dus als hij je tegen een muur aanduwd of iets dergelijk.

1sla met bijde handen plat op zijn ooren, 2pak zijn hoofd, duw deze naar beneden en beweeg je knie omhoog en laat hem met al je kracht in zijn gezicht vliegen, 3pak je pols met je andere hand, zet zoveel kracht als mogenlijk en beuk hem weg, als je echt slap bent doe je dit bij zijn nek.(ik doe dit niet want ik zou hem mogenlijk breken als ik hem op een ongelukige plek raak(kans 1 op miljoen maar toch:twitch:))
4en dan rennen natuurlijk:D

bij lange afsdanden, open terijn dus.

ga dierect door naar punt 4 van de korte afsdands technieken.:p

Laatst bewerkt:
download armbo films
als je het een paar keer gezien hebt kan je alleen een heel leger aan:D:D

Koop een bokszak en reageer je daar een beetje op af, doe ik ook, is goeie cardio , ben je van je agressie af en dan zoek je ook sowieso geen ruzie. Of ga trainen, als mensen zien dat je iets van spiermassa hebt dan gaan ze ook al geen ruzie zoeken. Het is allemaal makkelijk te voorkomen.

Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen maar of je nu vechtsport doet of niet, zoveel verschil maakt dat niet. Mensen die ruzie zoeken zijn meestal wel in de meerderheid of hebben andere dingen achter de hand.

jullie doen net of vechten een raket wetenschap is, het is simpel alleen je moet meer ballen hebben. veel draait om wat tussen je oren zit, en minder wat je met je vuisten kunt. een combi is beter natuurlijk

idd als 1ste uithalen helpt je ook vooruit :D

Een gevechtsport zal je altijd kunnen helpen als het echt nodig moest zijn.
Mijn voorkeur gaat dan naar Wing Chun al vind ik Aikido ook een heel mooie sport.
Het voordeel van deze sporten is vooral dat het niet altijd de sterkste is die wint.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven