XXL Nutrition

hoe leren vechten ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat vind ik gezeik. Ik heb al een aantal keren op straat gevochten en ik heb toch veel gehad aan mijn kickboks ervaring.

Aan die kickboks ervaring heb je alleen wat op straat als je afstand kunt creeeren tussen jou en je tegenstander. Als iedereen in een groep op elkaar in slaat is het vaak russische roulette.

• Topic Starter Topic Starter
ach ja ik zal zien als ik goesting heb dan ga ik iets volgen dan heb ik toch nog een hobby er bij en anders heb ik pech als ik moet vechten

Google / youtube ?
Of gewoon Bruce Lee films kijken! :cool:

Zoals Sofiane zegt, kom is naar Brussel.
Als je blond bent en Vlaams spreekt heb je toch wel zo'n 70% kans dat je tijdens een avondje uit elkaar gereten wordt.
Loop gewoon wat rond in Molenbeek en voilà.

Kan je onmiddelijk wat bijleren van de mocro's ;)

Just do this and safe is Brussel. Gewoon kei hard beginnen roepen dus, af en toe wat op tanden bijten, spieren opspannen, vuist met handen maken en gaaaan. Zeg er ook bij dat je gaat veranderen ;) lol, en als er echt wat gebeurt zijn ze shock :roflol: Thuis ook wat oefenen, leuk voor je ouders.
http://www.youtube.com/watch?v=BwcDxC7g1xw&feature=related

Laatst bewerkt:
wat bedoel je mijn schijf fouten wand daar kan ik niets aan veranderen :-p

Nee ik bedoel dat je zo loopt te piepen, ga gewoon trainen en als je niet tevreden bent met je lichaamsbouw doe daar dan wat aan of bezoek een psycholoog in plaats in je topic domme vragen te stelen.
goed topic hoor..... voor mijn lachspieren dan.:)

Ik vecht liever niet, want ik verlies volledig mijn controle wanneer ik boos ben. Je zou maar iemand doodslaan, dan ben je pas echt ver van huis.
Ik lach liever naar de mensen op straat, vriendelijkheid kost niks. En tegenwoordig schieten ze je gewoon neer, waar ben je dan met je vechtsport achtergrond...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik vecht liever niet, want ik verlies volledig mijn controle wanneer ik boos ben. Je zou maar iemand doodslaan, dan ben je pas echt ver van huis.
Ik lach liever naar de mensen op straat, vriendelijkheid kost niks. En tegenwoordig schieten ze je gewoon neer, waar ben je dan met je vechtsport achtergrond...

dat is wel weer waar

youtube is your friend!

hey ik heb eigenlijk nog nooit gevochten want als er iemand ruzie zoekt dan lach ik hem gewoon uit, of geef ik hem wat domme opmerkingen en dan begint die zelf te lachten, of draait die zich om en denk hij waarschijnlijk oke dat was raar

maar ik ga die geluk niet blijven hebben en ik wil leren vechten hoe of waar kan ik dit? het leuke zou zijn thuis want ik ben erg mager en zo iets in een vechtsport club zien is dan best lachwekkend

Vanwaar ben je?

gewoon keihard op zijn adamsappel slaan :cool:

en dan heel hard weglopen :D

Uiteraard kan je ook snel WACHT roepen net voordat je in elkaar gemept wordt en dan 'ik doe het zelf wel' zeggen.
Klappen van jezelf krijgen doet minder pijn :)

loop door het centrum van leopoldsburg en zeg het volgende tegen een willekeurige marokkaan "ik heb je zusje gisteravond genaaid, en het was niet in haar aars"
vervolgens wacht je tot je omsingeld bent en pas dan haal je je power morpher boven en roep je:
"IT'S MORPHING TIME"

ik weet niet als het voor jou zal werken, maar zo heb ik alleszins leren vechten... Succes:thumbs:

nog steeds een maagdje, nickstealer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven